SubHuman Skrevet 14. desember 2012 #10541 Skrevet 14. desember 2012 SubHuman; Star Trek eller Star Wars? Star Wars, helt klart. Har egentlig syntes at Star Trek er litt... kjedelig. Submann: kor gamal er du? Har du eit yrke? Og fritidsinteresser? Jeg er 17 år, fyller 18 nå snart. Har vel ikke noe yrke, men har og har hatt flere småjobber. Alt fra vaskehjelp, til regnskap, entrepenørm flyttehjelp, frvillig arbeid etc. Fritidsinteresser, hater å svare på det, enten så høres jeg kjip ut pga. interessene eller fordi at jeg ikke kommer på noe særlig. Men kan prøve å ramse opp -Interessert i historie, da interessert i å lese om historie, spesielt interessert i WWII og har også i det siste lest bøker om eller som er skrevet av norske soldater som kjempet for tyskerne i SS. Ellers så liker jeg å lese historiebøker og "studere" historie.. -Politikk, prøver også å være aktiv på den poltiske front ved å være medlem -og aktiv- ved et ungdomsparti. Ellers så liker jeg å lese poltisk historie, og lese forskjellige bøker om politikk (da teorier og ideologier) og (samfunns) økonomi bøker, samt diskutere politikk. -Biler, altså da å se på biler, lese om dem, spille nye bilspill og følge med når det kommer nye biler etc. -Spille på xbox eller PC Går for det meste i Skyrim, Halo, victoria 2 og Europa Universalis III for øyeblikket. -Se på filmer. -Mat. -Liker å tilegne meg kunnskap, og finner biologi, psykologi og universet spennende. Ellers så liker jeg å være med venner og egentlig bare prate om løst og fast, altså bare ha det morsomt og fortelle og høre på¨morsomme historier. ---------------- Stjerner og planeter: Hva er dine interesser? Minya: Ditt morsomste øyeblikk? adele: Hva synes du om slasker? Drue: Hva er dine tanker om hentai?
Gjest Lillesiren Skrevet 14. desember 2012 #10542 Skrevet 14. desember 2012 Siren; Meg eller sakone, hvem tror du vinner i en kamp til døden, sakone har asiatisk kamp tenknikk, mens jeg har rå styrke, Gunfreak Vs Sakone, all bets taken. Tja, holder en knapp på rå styrke jeg! Swarovski: Skal du reise bort i julen?
Gjest Gunfreak Skrevet 14. desember 2012 #10543 Skrevet 14. desember 2012 Gunfreak Er du villig til å flytte for kjærligheten? Tenkt mye på det i det siste, og har vel kommet frem til ja, med noe store forbehold, jeg er alt for glad i byen, og kan derfor bare bo i en by, og da mener jeg sikkelig by, ikke lillehammer eller kristiansand, men da 100 000 folk og opp over, så det betyr altså, bergen. trondheim eller stavanger. Ville bare ikke trives på et mindre sted. Karpuzi: Hvordan skal en mann imponerer deg? Siren: hvorfor kommer du ikke på julebordet? Adele: hvor er sakone?
Minya Skrevet 14. desember 2012 #10544 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Minya: Ditt morsomste øyeblikk? Det kan jeg helt ærlig ikke svare på. Jeg kan huske mange øyeblikk som har vært helt hysteriske, hvor jeg har krepert av latter i lang tid etterpå, men jeg klarer ikke å velge mellom dem for ett som topper listen. Adele; Hvor i verden ville du reist hvis du hadde tilgang til en portabel teleporter? Endret 14. desember 2012 av Minya
Adele Skrevet 14. desember 2012 #10545 Skrevet 14. desember 2012 Stjerner og planeter: Hva er dine interesser? Minya: Ditt morsomste øyeblikk? adele: Hva synes du om slasker? Drue: Hva er dine tanker om hentai? No, thank you. Tenkt mye på det i det siste, og har vel kommet frem til ja, med noe store forbehold, jeg er alt for glad i byen, og kan derfor bare bo i en by, og da mener jeg sikkelig by, ikke lillehammer eller kristiansand, men da 100 000 folk og opp over, så det betyr altså, bergen. trondheim eller stavanger. Ville bare ikke trives på et mindre sted. Karpuzi: Hvordan skal en mann imponerer deg? Siren: hvorfor kommer du ikke på julebordet? Adele: hvor er sakone? Før jeg starter med spørsmålet ditt; Ikke undervurder Lillehammer! Det er en fin by! Bodd der selv Så over til det du spør om; jeg aner ikke hvorfor han ikke svarer her. Sagt ifra flere ganger om at han har masse spørsmål i "Spør en bruker"-tråden. Skal purre litt på han neste gang jeg prater med han.. Adele; Hvor i verden ville du reist hvis du hadde tilgang til en portabel teleporter? Oi. Automatisk ville jeg svart Malta, for det er et land jeg savner å være i. Men om jeg skal være litt mer eksotisk av meg, ville jeg sagt Latin-Amerika. Litt off topic, men en gang skulle vi til Kiel. Mamma uttalte det feil, så jeg trodde vi skulle til Chile. Skrøt såå forferdelig om det til alle i klassen. Det var en bummer når vi ikke skulle lenger enn Tyskland, for å si det sånn.. SubHuman: Nå får jeg sikkert mange av dere på nakken, men hva er forskjellen på Star Trek og Star Wars? Minya: Hvor ville du reist?
Guybrush Skrevet 14. desember 2012 #10546 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Nå får jeg sikkert mange av dere på nakken, men hva er forskjellen på Star Trek og Star Wars? Det blir som å spørre "hva er forskjellen på en bukse og en topp" Begge er klær men thats it. Og på samme måte - begge foregår i fremtiden men handlingen er på ingen som helst måte det samme. Star trek er en haug med serier lagd fra 60 tallet og til idag, star wars er 3+3 filmer med sammenhengende historie. Adele: var jeg frekk nå ? Endret 14. desember 2012 av Guybrush
Minya Skrevet 14. desember 2012 #10547 Skrevet 14. desember 2012 Minya: Hvor ville du reist? Himalaya, Stonehenge, Liverpool for å kidnappe en av bestekompisene mine, og frem og tilbake til kjøpesentre med alt for mye folk på i julestria. Til den som skriver neste post etter meg; Hva er favorittmiddagen din? 1
Mynona Skrevet 14. desember 2012 #10548 Skrevet 14. desember 2012 Mynona Hva syns du om folk som står til venstre i rulletrapper? Der er veeeldig i veien Til den som skriver neste post etter meg; Hva er favorittmiddagen din? Hjemme: kyllingwok I jula: Pinnekjøtt På restaurant: kjake Guybrush: Hva har gjort deg glad i dag?
Adele Skrevet 14. desember 2012 #10549 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Det blir som å spørre "hva er forskjellen på en bukse og en topp" Begge er klær men thats it. Og på samme måte - begge foregår i fremtiden men handlingen er på ingen som helst måte det samme. Star trek er en haug med serier lagd fra 60 tallet og til idag, star wars er 3+3 filmer med sammenhengende historie. Adele: var jeg frekk nå ? Haha, jeg regnet med at jeg fikk en eller annen på nakken for det der. Ser ikke forskjellen, virkelig. Det er det samme som at du sikkert ikke ser forskjellen på tunika og kjole Sakone: Når skal du komme tilbake? Endret 14. desember 2012 av adele.bethune
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2012 #10550 Skrevet 14. desember 2012 Gorgonzola: Skal du se Hobbiten? Sett! Gorgonzola Hva syns du om nabolandene til Hellas? Ikke veldig mye sånn egentlig. Tyrkia er uaktuelt å besøke (politisk ståstedprinsipp fra undertegnede pluss at det er for mye "all inclusive Harry" der). Bulgaria; litt shabby kanskje. Albania? Spennende annerledes land, kanskje besøke. F.Y.R Macedonia? Uinteressant liten flekk. Vampen: Hvor er du?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. desember 2012 #10551 Skrevet 14. desember 2012 Stjerner og planeter: Hva er dine interesser? musikk, naturfag, konserter og sosialt liv Gunny: sex med Erna Solberg eller Siv Jnesen? Adele: tre positive kvalitetar ved deg?
Adele Skrevet 14. desember 2012 #10552 Skrevet 14. desember 2012 Gunny: sex med Erna Solberg eller Siv Jnesen? Adele: tre positive kvalitetar ved deg? Prøver å få gjort alle til lags, humørfylt og grei. Velger jeg å tro da Gorgonzola: Ja, hva synes du?
Gjest HunterLady Skrevet 15. desember 2012 #10553 Skrevet 15. desember 2012 HunterLady: Hvordan reagerer du på folk som kjører i 40 i 60-sona? Det kommer veldig an på føret. Er det bart og fint, så blir jeg en smule kokende innvendig. Men som regel blir jeg mer provosert av biler som kjører i 80-90 når det er elendig sikt og forferdelig føre på veiene. Disse burde ikke fått lov å ferdes i trafikken! HL: Beste uteplass i Tromsø?(er det rett by?) Det er veldig feil by. Jeg har bare vært ute i Tromsø to ganger og dette var for ca 7 år siden.. Men jeg svarer likevel i riktig by, Stavanger! De beste plassene er Karma Nightclub, Timbuktu, Taket, Backstage, Cardinal og Newsman. HL: har du brukket noe før? Har brukket høyre tommeltott. Bilkræsj i statene.
Gjest HunterLady Skrevet 15. desember 2012 #10554 Skrevet 15. desember 2012 Hunter Lady: Har du barn? Eventuelt hvor mange, og hvor gamle? Har en sønn på snart 3 år..
Gjest HunterLady Skrevet 15. desember 2012 #10555 Skrevet 15. desember 2012 Gunfreak: Hvilken øyenfarge er vakrest? Mynona: Har du gjort noe kriminelt? Hva? Subhuman: Hvilken type humor har du?
Gjest Gunfreak Skrevet 15. desember 2012 #10556 Skrevet 15. desember 2012 Gunny: sex med Erna Solberg eller Siv Jnesen? Da velger jeg seppuku Stjerner: sex med en som er for tynn eller en som er for tykk? HL: Glemt meg på face? Siren: er du ofte ute på byen i bergen? Sakone: Gjemmer du deg fra Al Quida? SubHuman: Gleder du deg til til blir 18 og kan smake den førse øl 1
Gjest Gunfreak Skrevet 15. desember 2012 #10557 Skrevet 15. desember 2012 Gunfreak: Hvilken øyenfarge er vakrest? Den er vansklig, syns det viktgiste er at den passe persjonen, hud fargen, håret, øyenbyn. Jeg har veldig vansklig for å velge, jeg kan se en kjempe pen jente og tro at dette er den vakreste fargen, så en annen gang en annen farge, men jeg legger jo merke til litt spesielle farger, klare grønne eller slikt, Jeg så en jente på trikken(alt for ung for meg) men hun hadde så lyse brune øyne at de så nesten gule ut, var veldig spesielt, HL: favoritt musikk sjanger! Mynona: Danseband? værste formen for musikk som er laget?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. desember 2012 #10558 Skrevet 15. desember 2012 Stjerner: sex med en som er for tynn eller en som er for tykk? LETT! For tjukk! Elskar menn med ekstra polstring! GunnyBunny: Har du ein betre dag? Mynona: brukar du ALLTID maskara? Siren: favoritt uteplass i Bergen?
Mynona Skrevet 15. desember 2012 #10559 Skrevet 15. desember 2012 Mynona: Har du gjort noe kriminelt? Hva? jeg er vill i nikkersen, for jeg har nemlig - gått på rødt lys - brutt fartsgrensen (mange ganger) - kjørt moped med en bakpå - kjørt moped uten hjelm - kjøpt øl og røyk til venner som var under 18 Ja, tror det var det Mynona: Danseband? værste formen for musikk som er laget? Nei, synes sånn metall-skål er mye verre. Aner ikke hva alle sjangerne heter, men hvertfall sånn som høres ut som en eller annen "vokalist" bare står å hyler seg hes. Danseband kan man hvertfall tune ut. Hunter: Hva er det verste du har opplevd? Gunfreak: har du møtt mange fra KG?
Mynona Skrevet 15. desember 2012 #10560 Skrevet 15. desember 2012 Mynona: brukar du ALLTID maskara? Nei. Gikk faktisk uten tidligere i dag da jeg var på julegaveshopping. Men tar det på om morgenen alltid når jeg skal på jobb og når jeg skal være sosial. Det bare hender jeg ikke gidder. Stjerner: Den beste lukten du vet? LillesireN: Hvorfor valgte du nicket ditt? (mener å huske du har sagt at du ikke heter Siren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå