Adele Skrevet 3. desember 2012 #10081 Skrevet 3. desember 2012 Altfor flink å utsette ting. Akkurat nå er det leggetida som stadig forskyves. Var egentlig klar til å finne senga i tolvtida. adele: Har du noen gang møtt en kjendis og blitt "starstruck"? Haha, ja. Første gang var da jeg møtte Christian fra Hotel Cæsar (han som spilte sønnen til Åge). Han skulle signere singelen hans som jeg hadde kjøpt, også spurte han hva jeg het. Jeg stotret "A....A......" også glemte jeg hva jeg het. Så mamma måtte si det Senest gangen var da jeg hadde Alejandro Fuentes som kunde på toget. Han fikk gratis mat av meg, den dagen, for å si det sånn! Og jeg var MYE i komfort-avdelingen Kung fu! Hadde vært gøy å kunne kampsport og vært topptrent! adele.bethune: Hva er en romantisk kveld for deg? Calavi: Er du teknisk flink av deg? Jeg er veldig glad i å kose meg med et glass hvitvin. Så, dempet belysning, et glass hvitvin og noe godt å kose seg med. JackCrews: Brun bar eller disco?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. desember 2012 #10082 Skrevet 3. desember 2012 Haha, ja. Første gang var da jeg møtte Christian fra Hotel Cæsar (han som spilte sønnen til Åge). Han skulle signere singelen hans som jeg hadde kjøpt, også spurte han hva jeg het. Jeg stotret "A....A......" også glemte jeg hva jeg het. Så mamma måtte si det Senest gangen var da jeg hadde Alejandro Fuentes som kunde på toget. Han fikk gratis mat av meg, den dagen, for å si det sånn! Og jeg var MYE i komfort-avdelingen Jeg er veldig glad i å kose meg med et glass hvitvin. Så, dempet belysning, et glass hvitvin og noe godt å kose seg med. JackCrews: Brun bar eller disco? Disco. Jeg er akrobaten på dansegulvet. Nestemann: hva skal du drømme om i natt? 1
Cindi Skrevet 3. desember 2012 #10083 Skrevet 3. desember 2012 Nestemann: hva skal du drømme om i natt? Jeg drømte at jeg var med i "the big bang theory". Var en ganske hyggelig drøm. loren: Tok det lang tid fra du våknet i dag til du faktisk sto opp fra senga? 1
Gjest loren Skrevet 3. desember 2012 #10084 Skrevet 3. desember 2012 loren: hytte på fjellet eller ved vannet? Fjellet - jeg elsker den roen man får høyt oppå fjellet. Samtidig er jeg veldig glad i å være ute i båt, men trenger ikke hytte ved sjøen sånn sett, nok med båt loren: høydepunktet denne helgen? Teater med pøbelungen, vi så Blåfjell - elsker å se når han blir fascinert av noe, og det ble han i går loren: Tok det lang tid fra du våknet i dag til du faktisk sto opp fra senga? Akkurat litt for lang hadde klokka på 0635, men var ikke oppe før 0705, noe som resulterte i alt for dårlig tid og jeg datt inn på plassen min på jobb 0758 ;P Cindi: Hva ser du fram til akkurat nå? (Hvis svaret er jul, hva kommer på 2. plass? :-) ) JackCrews: Hvilken film gleder du deg til å se? Sakone: Kunne du bodd med en av foreldrene dine som nærmeste nabo resten av livet? Dreamdrops: hvis du skal beskrive deg selv med tre ord, hvilke velger du?
Cindi Skrevet 3. desember 2012 #10085 Skrevet 3. desember 2012 Akkurat litt for lang hadde klokka på 0635, men var ikke oppe før 0705, noe som resulterte i alt for dårlig tid og jeg datt inn på plassen min på jobb 0758 ;P Cindi: Hva ser du fram til akkurat nå? (Hvis svaret er jul, hva kommer på 2. plass? :-) ) Hehe! Var det samme her. Overtrøtt! Jeg ser frem til å bli gravid. Håper virkelig det er min tur snart, selv om det ser ut til å drøye. Ser frem til å bli mor til mine egne barn, og til å få barn med mannen jeg elsker. (det ble litt mushy mushy, men som man spør får man svar) Loren: Hva ser du frem til? (sånn utenom jul da, hvis du ser frem til den)
Gjest loren Skrevet 3. desember 2012 #10086 Skrevet 3. desember 2012 Hehe! Var det samme her. Overtrøtt! Jeg ser frem til å bli gravid. Håper virkelig det er min tur snart, selv om det ser ut til å drøye. Ser frem til å bli mor til mine egne barn, og til å få barn med mannen jeg elsker. (det ble litt mushy mushy, men som man spør får man svar) Loren: Hva ser du frem til? (sånn utenom jul da, hvis du ser frem til den) Det skjønner jeg godt at du ser fram til, ser av dagboka di at det har vært en lang høst, så jeg kysser fingre for at det sitter en spire snart Jeg ser fram til mamma og pappa-besøk om en ukes tid, de kommer og blir en langhelg, og det gleder jeg meg masse til :D Cindi: Hvilken julesang er din favoritt? Calavi: Spiser du julekaker, og hvilken er i tilfelle best? Noz: Har du noen tradisjoner lillejulaften? Gunfreak: Hvor mange pleier dere å være på julaften?
Gjest Drue Skrevet 3. desember 2012 #10087 Skrevet 3. desember 2012 Drua: Hvilken sjokolade liker du ikke? Veldig mange. Troika er gay. Smash er grusomt. Smaker fahrt. Sakone: hen haru studdert mussikk? Daybreak: hvem av menna på KG tror du er den beste kysseren? Lillesiren: Hva synes du om at dama lager tilbehøret, mens mannen står med en øl og griller kjøttet?
Cindi Skrevet 3. desember 2012 #10088 Skrevet 3. desember 2012 Det skjønner jeg godt at du ser fram til, ser av dagboka di at det har vært en lang høst, så jeg kysser fingre for at det sitter en spire snart Jeg ser fram til mamma og pappa-besøk om en ukes tid, de kommer og blir en langhelg, og det gleder jeg meg masse til :D Cindi: Hvilken julesang er din favoritt? Takk for det. Høsten blir lang når man teller dager ja. Klarer liksom ikke la være å tenke på det heller. Heldigvis er julen her nå, og da har man så mye å gjøre at man kanskje får hodet okkupert av andre ting mens man venter. Koselig med mamma og pappa besøk Elsker selv å få besøk av de, spesielt når de har god tid, så vi kan lage middag sammen og bare kose oss. Min julesangfavoritt er "O helga natt". Jeg får frysning hver gang jeg hører den, og noen ganger tårer i øynene, hvis alt klaffer med orkester og vokal. Er ikke mange julesangene som får meg til å grine. Hehe! Ellers så er jeg også veldig glad i "my grown up christmas list", fordi jeg har et forhold til den pga en juleforestilling jeg hadde for noen år siden. Loren: Bor foreldrene dine langt unna deg? Drue: Hva er det beste med vinteren?
Gjest loren Skrevet 3. desember 2012 #10089 Skrevet 3. desember 2012 Min julesangfavoritt er "O helga natt". Jeg får frysning hver gang jeg hører den, og noen ganger tårer i øynene, hvis alt klaffer med orkester og vokal. Er ikke mange julesangene som får meg til å grine. Hehe! Ellers så er jeg også veldig glad i "my grown up christmas list", fordi jeg har et forhold til den pga en juleforestilling jeg hadde for noen år siden. Loren: Bor foreldrene dine langt unna deg? Åh, det er min og! hører jeg den sunget av Jussi Bjöling er jeg rett tilbake i sua hos bestemor med den p LP og kakao foran peisen på julaften morgenen Ja, det er et stykke, de bor ca 60 mil unna meg, så det er ikke alt for ofte vi møtes =\ JackCrews: Om du skulle jobbet med noe annet enn det du gjør, hva hadde du valgt og hvorfor? adele.bethune: Hva må til for at du skal få julestemning? Cindi: Er det noen julesanger du virkelig ikke liker?
Gjest HunterLady Skrevet 3. desember 2012 #10090 Skrevet 3. desember 2012 hunterlady: hva er det beste du kan få/lage selv av poteter? Hjemmelaga potetmos må det bli. Jeg er sykt glad i potetmos. Kunne spist bare det til middag uten tilbehør! HL: Er høye heler noe du klarer å gå i, eller holder du deg helst til lave sko? Til hverdags bruker jeg mest lave sko, men slår innimellom til med høye hæler både på butikken og ved henting/levering i barnehage. På fest er det ALLTID høye sko. Jeg klarer veldig fint å gå i høye hæler, men helst ikke de over 16 cm. Da føler jeg at det faktisk er umulig å mestre å gå normalt fordi knærne får automatisk en slags "knekk" når man går (tenker her på stilletthæler, ikke platåsko). Foretrekker 10-12 cm.. Loren: Hvilken lukt er den beste innen duftlys? Noz: Når hadde du sex sist og hvordan var det? Jackcrews: Hva er det flotteste med Narvik? Calavi: Hvilken vinterjakke har du? Lillesiren: Er du veldig liten i høyde?
Gjest Drue Skrevet 3. desember 2012 #10091 Skrevet 3. desember 2012 Drue: Hva er det beste med vinteren? Hmmm. Det er lite. Jeg hate kulde, snø og mørk. Da får vel bli at man ikke trenger å ha dårlig samvittighet hvis man blir sittende inne. Loren: pleier du å synge høyt for deg selv når du kjører bil? Hvis ja, hva synger du?
Solsenga Skrevet 3. desember 2012 #10092 Skrevet 3. desember 2012 Solsenga: hvor/ved hvilken anledning synes du at du oftest ser kjekke menn? Når det begynner å bli lenge siden sist, så er de overalt Men jeg er i grunn bare på jobb/ hjemme eller på matbutikken, så det blir på jobb eller på butikken. Solsenga: Den ultimate julefilm? Tre nøtter til Askepott! Tror ikke jeg har hatt biff siden Trondheims turen Solsenga: Hva med deg. Spiste biff for 2 uker siden, nammmm! Graaaaatuler så mye med dagen! solsenga: har du hatt en fin bursdag? fått noe fint? solsenga: hadde du en fin bursdag i går? TUUUUUUUSEN TAKK, NOZ!! :D :D Jeg hadde en helt vanlig, men fin dag! Jobb og middag ute Solsenga: Har du begynt på julegavene? Jeg er ferdig med alle bortsett fra de aller nærmeste (som jeg er sammen med på julaften) solseng: beste filmen med richard gere? Hmmmm! Høst i New York er fin! Litt usikker, han er i grunn like bra i alle han er med i. Solsenga: Har du en vane som du selv irriterer deg over, og isåfall hva? Jeg er en tenker. Og det plager meg. Jeg skaper situasjoner i hodet som jeg ikke har en anelse om er sant, og da kan jeg fort bli deppa. At jeg er en tenker har også stoppet meg når det gjelder veldig mye i livet mitt. Klarer ikke slippe meg løs fordi jeg bekymrer meg over hva andre tenker og tror om meg. Gunfreak: Lengste du har vært våken i ett strekk? alkasil: Beste følelsen i verden? Drue: Hvilken middagsrett kunne du spist minst 4 ganger i uka? Badabing: Hvor vil du anbefale meg å dra for å treffe noen kule hunks? (Stay tuned for flere spørsmål... Må løpe på jobb!)
Adele Skrevet 3. desember 2012 #10093 Skrevet 3. desember 2012 Åh, det er min og! hører jeg den sunget av Jussi Bjöling er jeg rett tilbake i sua hos bestemor med den p LP og kakao foran peisen på julaften morgenen Ja, det er et stykke, de bor ca 60 mil unna meg, så det er ikke alt for ofte vi møtes =\ JackCrews: Om du skulle jobbet med noe annet enn det du gjør, hva hadde du valgt og hvorfor? adele.bethune: Hva må til for at du skal få julestemning? Cindi: Er det noen julesanger du virkelig ikke liker? En dæsj med rødt, varmt hus og snø. Per nå har jeg kun snøen. Sikker på at det bare er 18 grader inne nå. Hater å fryse i mitt eget hjem. Men, slik går det når sprengkulda plutselig kommer. Trekker så veldig fra vinduene. Calavi: Hvilket spill liker du best?
Cindi Skrevet 3. desember 2012 #10094 Skrevet 3. desember 2012 Åh, det er min og! hører jeg den sunget av Jussi Bjöling er jeg rett tilbake i sua hos bestemor med den p LP og kakao foran peisen på julaften morgenen Ja, det er et stykke, de bor ca 60 mil unna meg, så det er ikke alt for ofte vi møtes =\ Cindi: Er det noen julesanger du virkelig ikke liker? Da skjønner jeg du synes det er ekstra godt å få besøk. Nei, det er egentlig få sanger jeg virkelig ikke liker. Og når det kommer til julesanger så kommer jeg ikke på èn eneste i farta jeg misliker. Altså, det er mange sanger jeg ikke liker, men sånn ordentlig misliker, så er det bare èn sang. Sangen som får meg til å få vondt i hele kroppen og som gjør at det blør ut av ørene mine: "Idyll" av Postgirobygget. Solsenga: Hva synes du om menn i badebukse? (sorry, kom ikke på et bedre spørsmål. haha!)
Jellybean78 Skrevet 3. desember 2012 #10095 Skrevet 3. desember 2012 Jellybean78: Hvor bor du? Oppe i Nord-Møre,nærmere bestemt Kristiansund,er her i forbindelse med skole,kommer opprinnelig fra Trøndelag..... Trønder i eksil kan du kanskje si... jelly: er du snill gutt når du går på byen? loren: høydepunktet denne helgen? Takk for informativt og langt svar på forrige spm. Ja,er mønstergjest når jeg innfinner meg på ett utested,selv om de dagene stort sett må regnes å være talte for min del,har kommet såpass mye oppi årene at alle mine gamle svirebrødre er stort sett gifte,har barn og befinner seg kollektivt under pisken.... Kan hende jeg tar til motmæle om noen provoserer meg nok, det der med å snu andre kinn til som bibelen forkynner greier jeg bare ikke å praktisere desverre....meeen det hører til sjeldenhetene da. Adele: Hvor gammel er du? Siren: Grunnen til at du valgte den studieretningen du holder på med? Jack: Verste basketaket du har vært oppe i mens du har stått i døra?
Adele Skrevet 3. desember 2012 #10096 Skrevet 3. desember 2012 Oppe i Nord-Møre,nærmere bestemt Kristiansund,er her i forbindelse med skole,kommer opprinnelig fra Trøndelag..... Trønder i eksil kan du kanskje si... Takk for informativt og langt svar på forrige spm. Ja,er mønstergjest når jeg innfinner meg på ett utested,selv om de dagene stort sett må regnes å være talte for min del,har kommet såpass mye oppi årene at alle mine gamle svirebrødre er stort sett gifte,har barn og befinner seg kollektivt under pisken.... Kan hende jeg tar til motmæle om noen provoserer meg nok, det der med å snu andre kinn til som bibelen forkynner greier jeg bare ikke å praktisere desverre....meeen det hører til sjeldenhetene da. Adele: Hvor gammel er du? Siren: Grunnen til at du valgte den studieretningen du holder på med? Jack: Verste basketaket du har vært oppe i mens du har stått i døra? Jeg er 22 år Jelly: Hvor gammel er du da?
Jellybean78 Skrevet 3. desember 2012 #10097 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er 22 år Jelly: Hvor gammel er du da? Det ser du vel ut ifra nicket mitt muligens.... Er en senil,sløv olding på 34 år.... Daybreak: En lei uvane du har? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 3. desember 2012 #10098 Skrevet 3. desember 2012 JackCrews: Hvilken film gleder du deg til å se? Enda ikke fått sett siste Bond-filmen, gleder meg som en unge. Elsker Bond-filmene. Calavi: hvilke grønnsaker har du alltid for hånden, på kjøkkenet?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. desember 2012 #10099 Skrevet 3. desember 2012 Jack: Verste basketaket du har vært oppe i mens du har stått i døra? Det sier seg selv at det har vært en del av de. Jeg var vaktsjef på beryktede Børs' Cafe, og en tid jobbet jeg der 7 dager i uken (tro meg, jeg hater å være hjemme uten noe å gjøre på). Også hengt på Fotballpuben, og la oss ikke glemme Ugla. Jeg tror jeg skal unngå å trekke frem noen episoder, dette er nok ikke stedet å fortelle om sånt. - om du skjønner Enkelte kan være så lamme at de oppfatter det som skryt. For la meg understreke at jeg oppriktig hater vold. Det betyr dog ikke at jeg ikke er i stand til å gjennomføre tiltak når fjonskallene angriper meg. Goggen: Hva er det første du kjøper om du vinner 112 millioner på Lotto på onsdag?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. desember 2012 #10100 Skrevet 3. desember 2012 Jackcrews: Hva er det flotteste med Narvik? Friluftsmulighetene! Naturen her gir rom for så mye utendørs akvititet. Slalombakken her, for det første - råeste i hele Norge. Glem Hemsedal, Voss, Trysil - alt det der er kjedelig. Fjellene ellers, spesielt Efjorden, er perfekte tur- og klatreområder. Dessuten er det flotte muligheter for både kajak/kano og fiske der. Dykking ved krigsvrakene i Ofotfjorden er legendarisk. Og, så er det golfbanen i Skjomen, hvor ellers kan du spille golf utendørs til langt utpå høsten/vinteren? På høsten er det i tillegg rypejakt. Daybreak: beste mannlige vokalist?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå