Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz:: om du må velge mellom voda battery og hvit-vin ute, hva foretrekker du=

hvitvin.. jeg merker ikke at jeg blir fullere og fullere før det er for sent om jeg drikker sprit :P

Noz: ga du meg et hint i forrige melding om hvor du bor, eller var det tilfeldig? :-P

om du mente da jeg nevnte butikken på eiksmarka så var ikke det et hint nei :)

jeg bor nok 4-5 km mot vest fra deg :)

ta å bli med på julebordet cindi, så skaffer du deg nye bekjentskaper i området vet du :)

Nozzy: høyete fell eller dypeste avgrop?

høyeste fjell :) (...selvom det høres kaldt ut :fryser:)

Nozmonster: Hvilke småting i hverdagen gjør deg litt lykkeligere?

at jeg har varmt vann i vasken (tenker på det hver eneste gang jeg skrur på krana faktisk :P ), familien min setter jeg pris på hver eneste dag... hunden min også... den gjør meg betydelig lykkligere hver dag.

selvom jeg lever langt under fattigdomsgrensa så gjør det meg lykkelig av å tenke på at jeg faktisk har penger 20 dager i måndten, for det er det jammen mange millioner som ikke har!

cindi: hvor gammel er du?

minya: hva synes du om menn med hestehale?

mynona: hva har du vunnet før i lotterier/konkuranser og sånne ting?

Skrevet

om du mente da jeg nevnte butikken på eiksmarka så var ikke det et hint nei :)

jeg bor nok 4-5 km mot vest fra deg :)

ta å bli med på julebordet cindi, så skaffer du deg nye bekjentskaper i området vet du :)

cindi: hvor gammel er du?

Hehe! Tenkte på om du var "lommekjent". Dusteste ordspillet merket jeg. :P

Nå er jeg sabla dårlig på geografi, så jeg fikk det for meg at du bor enten i skogen, eller så kjører jeg forbi deg på vei til jobb hver dag.

Er det flere fra området som skal? Jeg har vurdert det, men er innebygget skeptisk til fremmede, så er enda i tvilsonen. Er redd det skal bli ubehagelig. Har jo enda litt tid til å tenke da. :)

Svar på spørsmålet: Jeg er 27 år.

Noz: Hva har du brukt helgen din til?

Skrevet

adele.bethune: Hva er det dårligste sjekketrikset du er blitt utsatt for?

Den jeg kommer på akkurat nå, er vampyren i Malta; han spurte om å få bite meg i halsgropen, fordi han trodde blodet mitt var så fresht. Dette var etter at en av Twilight-filmene var kommet ut på kino.

Adele: kan menn med hvit hår være sexy?

Hvitt? Som i julenissehår?

Ikke for meg, takk.

Adele: har du et harry band du liker som du egentlig skammer deg over? Hvilket i så fall?

Hehe. One Direction, kanskje? :biggrin:

Alle: Er det normalt å kjenne seg deprimert når man har mistet lommeboka si? :( Cause I do..

Jeg hadde blitt så sinna og lei. Mest fordi jeg har alt av kort i lommeboka - førerkort, bankkort, treningskort osv.

Mistet lommeboken min i to uker i vinter. Jeg var veldig glad og lettet da jeg fant den igjen i ene vesken min :fnise:

Dreamdrops/adele.bethune/lillesiren/Swarskofi: Kor mykje brukar du på skjønnheit i mnd?

Nå har jeg nettopp kjøpt inn alt jeg trenger. Tror det holder i 3-4 mnd. Før brukte jeg ekstremt mye sminke; foundation, pudder, primere for ansikt og øyelokk, øyeskygge, kajal, leppestift og maskara. Brukte gjerne en halvtime på badet .. Brukte gjerne 3-500 kr i mnd.

Nå bruker jeg stort sett bare foundation, kajal og maskara. Orker ikke mer.

Adele: Var du god i gym på skolen?

Jeg var dritgod! ...Trodde jeg selv. Fikk en 3 i karakter :fnise:

Gadd aldri lese til prøver, og slapp alltid unna Cooperstestene. Sålæreren fikk ikke akkurat det beste karaktergrunnlaget på meg :biggrin:

Daybreak: Beste sporten?

Skrevet

minya: hva synes du om menn med hestehale?

Sexy, med mindre mannen i tillegg har halvmåne og bare tviholder på den døde grevlingen i nakken på trass. :fnise:

Cindi; Hva består favorittmåltidet ditt av?

Skrevet

...

Daybreak: Beste sporten?

Her kjem det store sjokket: Det meste innanfor hestesporten :P

Loren: Har du tradisjonar julaftan og event. kva slags?

Gjest NozMonster
Skrevet

Hehe! Tenkte på om du var "lommekjent". Dusteste ordspillet merket jeg. :P

Nå er jeg sabla dårlig på geografi, så jeg fikk det for meg at du bor enten i skogen, eller så kjører jeg forbi deg på vei til jobb hver dag.

Er det flere fra området som skal? Jeg har vurdert det, men er innebygget skeptisk til fremmede, så er enda i tvilsonen. Er redd det skal bli ubehagelig. Har jo enda litt tid til å tenke da. :)

Svar på spørsmålet: Jeg er 27 år.

Noz: Hva har du brukt helgen din til?

aaaah :hoho: Lommedalen ja!

jeg tar å sender deg en PM jeg :)

hunterlady: hva er det beste du kan få/lage selv av poteter?

calavi: hadde du det artig ute i natt? skjedde det noe artig som det er verdt for oss å høre om?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg hadde blitt så sinna og lei. Mest fordi jeg har alt av kort i lommeboka - førerkort, bankkort, treningskort osv.

Mistet lommeboken min i to uker i vinter. Jeg var veldig glad og lettet da jeg fant den igjen i ene vesken min :fnise:

Ja, jeg også.. Men jeg vet min er borte; mest sannsynlig stjålet av en som veldig diskre har gått i vesken min.

Faen, det er så irriterende!

(Sorry, måtte bare få det ut)

Nozi: Hva hører du på akkurat nå?

Cindi: Når folk tipper alderen din, hva tipper de?

Skrevet

Cordelia: Var du fan av buffy the vampire slayer?

Nei, så faktisk ikke noe særlig på den, selv om jeg fikk med meg noen episoder av Angel. Navnet er inspirert av serien "A unsuitable job for a woman" som på slutten av nittitallet. Hovedrollen het Cordelia Grey. Tror det opprinnelig er etter noen bøker av PD.James om jeg ikke tar helt feil.

Cordelia; Hvilket dyr ville du vært om du kunne velge hvilket som helst i hele verden?

Ojoj. den har jeg grunnet litt på. Men tror det mått vært delfin, for for da kunne jeg svømt rundt som jeg ville i varme eksotiske farvann. Men katt hørtes ikke så ille ut heller.

Hahah what? Jeg vet at det er en stjerne. Var jeg kjip nå?

Så absolutt ikke. :fnise: Strevde med å komme på noen smarte spørsmål.

JackCrews;Er det kaldt der oppe i nord nå?

Noz; Hva skjer om du mister din daglige dose giraff? :sjenert:

Skrevet

Loren: Har du tradisjonar julaftan og event. kva slags?

Njei, de siste fem årene har vært så mye fram og tilbake i ft hvor vi har vært (mine foreldre, eksens foreldre, hjemme hos meg og eksen), hvem vi har vært med, osv, og i år reiser jeg til syden, så jeg veit ikke helt om jeg kan si jeg har noen faste tradisjoner lenger.

Jeg prøver å få med meg Reisen til julestjernen og Askepott, men det gjør vel ganske mange av oss som er vokst opp med det på TV :)

Å, nå kom jeg på en ting søsteren min gjør hver gang jeg ikke feirer hjemme hos mamma og pappa, hun ringer meg så jeg får høre kirkeklokkene fra kirka i hjembygda vår :rodmer:

kristines1990: Har du sett Twilightfilmene? Og hva synes du om du har sett dem?

adele.bethune: Hvordan har helga di vært?

Skrevet

Cindi; Hva består favorittmåltidet ditt av?

Jeg er veldig glad i makiruller. Men mannen min lager så mye god mat at jeg har en uendelig liste over favorittmat. MEN, hver gang han sier: "i dag kan du velge hvaaaa du vil i hele verden som jeg skal lage til deg", så svarer jeg "cæsarsalat". Fordi han lager den beste cæsarsalaten i verden. Den burde vært på menyen et sted, akkurat som han lager den. (veldig objektiv ja... hehe!)

Den var så tørr at jeg nesten hostet :P Stolt av den. Haha!

Cindi: Når folk tipper alderen din, hva tipper de?

Veldig forskjellig. Jeg blir av og til spurt om leg på 18 års steder når jeg skal kjøpe øl. Men DET skjønner ikke jeg. De tipper som oftest 24, 3 år yngre enn jeg er.

MEN, i går, da jeg var på julegateåpning og skulle kjøpe pølse til en jente på 6 år så sa mannen bak disken, "så snill søster du har". Da lo jeg godt og takket pent. ^^,)

Adele: Har du noen gang våknet dagen derpå med pengesedler i sengen og fått litt fylleangst helt inntil du innså at du brukte bh'en som lommebok dagen før? :fnise:

Skrevet

hunterlady: hva er det beste du kan få/lage selv av poteter?

calavi: hadde du det artig ute i natt? skjedde det noe artig som det er verdt for oss å høre om?

Ja, hadde det egentlig ganske så gøy. Skulle i utgangspuktet ikke ut, men etter et par glass vin med to gode venninner så ble det allikevel en tur ut... Er alltid spontanturene som blir de beste..

Dessverre ikke en episode som er verdt å fortelle altså.. Eller, venninnen min klarte å falle på isen akkurat der noen tydeligvis hadde sølt ut litt øl. Endte med at hun lå og kavet samtidig som hun bannet og svertet. Et ganske morsomt syn, vi lo godt...Vi andre, vel og merke :fnise:

Ahh, skadefryd er den beste fryd.

Cindi: Hva er du mest fornøyd med når det kommer til utseendet ditt? (Jeg så bildet ditt tidligere i tråden, og må si at du ser veldig bra ut :) )

Skrevet

adele.bethune: Hvordan har helga di vært?

Helga mi har vært fin, og veldig sosial. Charlottenberg på lørdag til søndag, før vi dro videre til min søster for å være med på førjulskos. På vei hjem, dro vi innom en gammel kjenning - min gudmor.

Adele: Har du noen gang våknet dagen derpå med pengesedler i sengen og fått litt fylleangst helt inntil du innså at du brukte bh'en som lommebok dagen før? :fnise:

Hehe, nei. Takk og lov. Pleide å bruke bhen som lommebok før, men det var helt til jeg innså hvor firkantbryst jeg fikk av telefonen/bankkortet, og hvor dumt det ser ut at jeg står i baren å grabber meg selv på brystet for å finne penger.

Cindi: Morsomste opplevelsen du kommer på akkurat nå som har skjedd deg?

Skrevet

Cindi: Hva er du mest fornøyd med når det kommer til utseendet ditt? (Jeg så bildet ditt tidligere i tråden, og må si at du ser veldig bra ut :) )

Tusen takk. Det var veldig snilt sagt.

Jeg vet egentlig ikke... For å være ærlig så er det ikke så mye jeg er fornøyd med. Er liksom noe med alt jeg skulle ønske var litt bedre... Hmmm... Unntatt føttene mine. Det er skremmende nok den eneste kroppsdelen min jeg ikke ville tryllet annerledes dersom jeg kunne trylle.

Tror jeg er en sånn håpløs sak som uansett hvor mye jeg ville forbedret meg, så ville jeg aldri blitt fornøyd med meg selv, utseendemessig.

Calavi: Samme spørsmål til deg. Hva er du mest fornøyd med av ditt utseende?

Skrevet

Hehe, nei. Takk og lov. Pleide å bruke bhen som lommebok før, men det var helt til jeg innså hvor firkantbryst jeg fikk av telefonen/bankkortet, og hvor dumt det ser ut at jeg står i baren å grabber meg selv på brystet for å finne penger.

Cindi: Morsomste opplevelsen du kommer på akkurat nå som har skjedd deg?

Sånn top of my head så er det en spontan overraskelse-konsert med ace of base. Jeg var kjempefan av de som ungdom, og 10 år etter de hadde lagt opp så holdt de en spontankonsert på en "hjemmefest" jeg var på, og ungdommen i meg hoppet ut av brystkassa.

Har nok opplevd noe enda morsommere, men det var det jeg kom på akkurat nå.

Adele: Visste du at mobiltelefonen kan få fuktskader av å ligge i bh'en, og at forsikringen ikke dekker det? :fnise: (ikke selvopplevd btw, haha!)

Skrevet

kristines1990: Har du sett Twilightfilmene? Og hva synes du om du har sett dem?

Jeg har sett den første og den siste filmen :P Men jeg har lest alle bøkene for noen år siden. Kan ikke si jeg ble så kjempefenget, og spesielt sistefilmen føltes som et antiklimaks i forhold til hvordan jeg husket det når jeg leste bøkene.

Cindi: Hvilken by vil du si er den vakreste du har vært i?

Skrevet

Sånn top of my head så er det en spontan overraskelse-konsert med ace of base. Jeg var kjempefan av de som ungdom, og 10 år etter de hadde lagt opp så holdt de en spontankonsert på en "hjemmefest" jeg var på, og ungdommen i meg hoppet ut av brystkassa.

Har nok opplevd noe enda morsommere, men det var det jeg kom på akkurat nå.

Adele: Visste du at mobiltelefonen kan få fuktskader av å ligge i bh'en, og at forsikringen ikke dekker det? :fnise: (ikke selvopplevd btw, haha!)

Haha, det visste jeg ikke! Blir det fuktig i bhen, altså? :fnise:

Kristines1990: Favorittsang?

Skrevet

Kristines1990: Favorittsang?

Det varierer i perioder. Men en sang jeg alltid kommer tilbake til er "The show must go on" med Queen.

Calavi: Har du noen kjæledyr?

Skrevet

Tusen takk. Det var veldig snilt sagt.

Jeg vet egentlig ikke... For å være ærlig så er det ikke så mye jeg er fornøyd med. Er liksom noe med alt jeg skulle ønske var litt bedre... Hmmm... Unntatt føttene mine. Det er skremmende nok den eneste kroppsdelen min jeg ikke ville tryllet annerledes dersom jeg kunne trylle.

Tror jeg er en sånn håpløs sak som uansett hvor mye jeg ville forbedret meg, så ville jeg aldri blitt fornøyd med meg selv, utseendemessig.

Calavi: Samme spørsmål til deg. Hva er du mest fornøyd med av ditt utseende?

Det har du ingen grunn til i hvertfall!

Jeg har heller ikke noe i mot føttene mine forresten.. Eller ørene. :fnise: . Neida, jeg er vel mest fornøyd med bena mine og håret mitt...

Det varierer i perioder. Men en sang jeg alltid kommer tilbake til er "The show must go on" med Queen.

Calavi: Har du noen kjæledyr?

Nei, har nok ikke det nei..

Har du, Kristines1990?

Adele: Hva er din favorittsang da?

Skrevet

Ja, en venninne av meg fikk fuktskader på iphonen. Haha! Da lo jeg godt. Du skjønner hun har svære rattatattaer når hun får plass til en iphone i bh'n uten at den synes. :fnise:

Cindi: Hvilken by vil du si er den vakreste du har vært i?

I Norge: Tromsø. Utenfor Norge: Pinar del Rio i Cuba. Var og så på Vinales Valley, og det var noe av det nydeligste synet jeg har sett. Utrolig frodig og vakkert. Byene er jo helt magiske også. Så uberørte, som om tiden har stått stille. Husene er fargerike, og arkitekturen er helt fantastisk. Til og med de "vanlige" husene har utsmykninger vi bare kan drømme om. Jeg ble i alle fall lamslått. Kan generelt anbefale Cuba på det sterkeste.

Kristines1990: Klarer du å ikke synge i bilen når du hører "bohemian rapsody"?

Skrevet

Adele: Hva er din favorittsang da?

Jeg er så glad i Den svenska björnstammen med svalkar vinden. Jeg stopper bare helt opp med det jeg driver med når jeg hører den, og jeg er ikke på Planet Earth da, for å si det sånn.

Sakone: Fineste rumpa? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...