Cindi Skrevet 2. desember 2012 #9901 Skrevet 2. desember 2012 Jeg kunne sagt Aksel Hennie, men da ville jeg løyet. Synes det er på tide at andre skuespillere får komme opp og frem litt også. Den jeg liker best akkurat nå, må vel være Pål Sverre Valheim Hagen Før var "Tre nøtter til Askepott" et must. Men de siste juleaftenene har jeg jobbet, og dermed gått glipp av dette programmet. Så har ikke like mye must over å måtte se dette programmet lenger. Utifra det, så aner jeg egentlig ikke lenger hva som går på tven. Cindi: Du er i skogen alene. Det er natt, og dermed mørkt. Plutselig hører du noen utenfor teltet du befinner deg i. Hva gjør du? Begrunn gjerne. Jeg spiller død. Hvis det ikke hjelper så begynner jeg på en falsk joik og later som om jeg skal gane noen. Begrunnelse: hvis du møter en psycho i skogen , så tror jeg eneste redningen er å spille sykere. Adele: har du et harry band du liker som du egentlig skammer deg over? Hvilket i så fall? 2
Gjest NozMonster Skrevet 2. desember 2012 #9902 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Ja, det gjør jeg. Ikke bodd her mer enn et år da, så er ikke lommekjent enda. Skal sjekke ut den på eiksmarka. Noz: Bor du også i Bærum? ja, jeg gjør det og er lommekjent som bare det! Noz: hva slags håndtarbeid driver du med? ingenting! det kan jeg ikke..er redd for raserianfall pga ikke-eksisterende tolmodighet! cindi: hva var grunnen til at du flyttet til bærum? vil du si litt nærmere hvor i bærum du bor? (jeg forstår det sikkert om du gir noen hint ) Endret 2. desember 2012 av NozMonster
Cordelia Skrevet 2. desember 2012 #9903 Skrevet 2. desember 2012 Nå er det så lenge siden jeg har vært her, at jeg måtte lage en skikkelig liste over nick. Selvsagt så alfabetisk som jeg fikk den til Cordelia: Hvor viktig er advent for deg? Wow, jeg er imponert! Jeg synes advent er koselig. Gidder aldri stresse rundt. Jula er jo så fort over når den først er der. Henger opp adventstjerne og litt sånn. Har allikevel alltid mange planer om advent som jeg aldri får rotet meg til å gjennomføre. Men den kom ekstremt fort i år. Hadde bare såvidt vent meg til høsten. Minya: Kunne du ha vært en hund etter en katt? Dreamdrops: Tror du solen er en sitron eller en appelsin?
Gjest Skrevet 2. desember 2012 #9904 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Noz:: om du må velge mellom voda battery og hvit-vin ute, hva foretrekker du= Sakone: Hvilket folkeslag er penest? Gunfreak: Om du var en bowlingkjegle, hvor på banen ville du stått og hvorfor? Cindi: Hva slags leker lekte du mest med da du var liten? Cordelia: Hvilken julebrus er best? Jeg beklager om det er noen skrivefeil., jeg var vært ute i dag Endret 2. desember 2012 av Calavi
Vulpes Skrevet 2. desember 2012 #9905 Skrevet 2. desember 2012 Tonje: Hva synes du om at Disney skal fikse Star Wars film? Skal de?! Leste denne posten i senga, og min reaksjon var å stå opp så jeg kunne sjekke dette nærmere ut på laptopen. Kult at det kommer en ny film i rekken, jeg håper den blir bra og at den er i skikkelig ekte Star Wars-ånd. Og ettersom den ikke kommer før i 2015 rekker jeg nok å se film 6 før den tid. Har nemlig sett alle filmene unntatt 6-eren, ettersom de jeg så filmene med flyttet litt hit og dit før vi rakk å ha vår siste Star Wars-kveld Tonje: Hva synes du du er flinkere enn mange andre til? Å se flere sider av en sak/holde meg kald og objektiv/ikke bli opphisset og se rødt. Fluttershy: Hva er det ved My Little Pony som gjør at det har så mange voksne fans?
Rainbow Skrevet 2. desember 2012 #9906 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Rainbow81: beste barndomsminne? Mye forskjellig, men tror jeg velger første gang jeg red det som nå er hesten min på rideskolen. Jeg var en tolvårig hestegæren jente som fikk en "dette er den rette yndlingshesten"-følelse iløpet av den timen. Så fulgte mange år der jeg hadde fullstendig dilla på henne, før jeg kjøpte henne noen år senere. Nå har jeg eid henne i 15 år. Rainbow: Har du noen gang blitt flau over dine foreldre? Hva gjorde eller sa de? Ja, blir det fremdeles, egentlig. Hehe! Men det var det å komme på et konkret eksempel, da....Jeg blir oftere irritert enn flau. Ble ganske flau da jeg hadde nyrestein og de trippa omtrent oppå legen, ble med inn, ga meg null privatliv etc. Det var jo fordi de var bekymra, men jeg var 21 og syntes det var veldig pinlig å ikke "få lov" til å klare dette selv. Jack: Hvor lenge holdt du egentlig ut med nicket Guroh? Endret 2. desember 2012 av Rainbow81
Cindi Skrevet 2. desember 2012 #9907 Skrevet 2. desember 2012 ja, jeg gjør det og er lommekjent som bare det! ingenting! det kan jeg ikke..er redd for raserianfall pga ikke-eksisterende tolmodighet! cindi: hva var grunnen til at du flyttet til bærum? vil du si litt nærmere hvor i bærum du bor? (jeg forstår det sikkert om du gir noen hint ) Jeg flyttet hit pga en mann. Klisje nok. Jeg hadde ingen planer om å flytte noe sted, for jeg stortrivdes og hadde alle mine nærmeste rundt meg. Men pga hans livssituasjon så ofret jeg meg og flyttet. Ser ut til at jeg kommer til å bli boende her, så må vel snart slå meg til ro med det og bli litt bedre kjent selv. Er alt for lite kjent, og skulle ønske jeg hadde mer lokalkunnskap som er "nyttig" , som hvor lager de den beste kaffen, hvilke aktiviteter er kjempebra men lite beklager for, og hvor er den fineste turstien og badevannet. Sånne ting savner jeg å kunne. Du kommer ikke lengre øst. ;-) Noz: ga du meg et hint i forrige melding om hvor du bor, eller var det tilfeldig? :-P
Cindi Skrevet 2. desember 2012 #9908 Skrevet 2. desember 2012 *reklamert for. Ikke beklager for. Autocorrect. Hehe!
Cindi Skrevet 2. desember 2012 #9909 Skrevet 2. desember 2012 Noz:: om du må velge mellom voda battery og hvit-vin ute, hva foretrekker du= Sakone: Hvilket folkeslag er penest? Gunfreak: Om du var en bowlingkjegle, hvor på banen ville du stått og hvorfor? Cindi: Hva slags leker lekte du mest med da du var liten? Cordelia: Hvilken julebrus er best? Jeg beklager om det er noen skrivefeil., jeg var vært ute i dag Jeg lekte definitivt mest med barbiedukker. Pleide å lage en "barbielandsby" sammen med venninnene mine, der vi samlet alle barbietingene våre og hadde handlingen gående i en hel by. Vi kunne sitte fra morgen til kveld. Tror ikke mamma så mye til meg i løpet av en dag. Cordelia: Var du fan av buffy the vampire slayer?
Cindi Skrevet 2. desember 2012 #9910 Skrevet 2. desember 2012 katti i hælvete blei det usjarmerands å vær nordfra??! Jeg elsker nordlendinger. Og blir ganske fort sjarmert i senk av den rette dialekta. Men "rett fra levra"-egenskapen som følger med har jeg opplevd at enkelte søringer finner usjarmerende. De vil helst ha damer som holder kjeft og gjør som de blir bedt om. Og da er ikke jeg den rette. :-P Jack: Var det ikke du som hadde issues med nordlendinger? Kobler kanskje deg feil med en annen i tråden?
Gjest Lillesiren Skrevet 2. desember 2012 #9911 Skrevet 2. desember 2012 Jeg liker egentlig Dirty Dancing aller best, og de to Greasefilmene, går de inn under jentefilmer selv om de er gamle? Han er flink til å gi meg komplimenter for de tingene jeg oppnår i ft jobb og skole. Det er de jeg setter mest pris på iallefall. Teater. Spilte teater fra jeg var 9 til jeg var 16, men har ikke tid, mulighet og overskudd til det for tiden. Lillesiren:Hvilken årstid setter du mest pris på? Sakone: Hvilken bok har du planer om å lese etter eksamensperioden? Mynona: Hvilken film var den siste du så på kino? Sommer! Uten tvil!! Grilling på terrassen, late dager på svaberget, båtturer, sol & varme..Ok, nå glamoriserer jeg, er jo år og dag siden været har tillatt slike somrer, men sommer er hvertfall årstiden med størst potensiale:) Calavi: Hvis du skulle hatt et kjæledyr, hva ville du hatt?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9912 Skrevet 2. desember 2012 Jack: Var det ikke du som hadde issues med nordlendinger? Kobler kanskje deg feil med en annen i tråden? æ? næ, nu tøve du. den eineste nordlændingen æ har issues me, det e han dær kuken æ møte kvær mårra når æ står åg kike i speilet på badet. han e en skjettn faen, æ lika han ikke. dæven ka trøbbel han bruke få mæ oppi! du vil ikke tru! men allikavæl, så e han nu go å ha, sånn innimella. åg så e nu pien litt gla i han, da drøpp det jo litt på mæ åsså. lillesiren: kan du bake? cindi: kor i nord e du fra?
Gjest Sakone Skrevet 2. desember 2012 #9913 Skrevet 2. desember 2012 Sakone: Hvilket folkeslag er penest? Hmm, tror ikke det er et folkeslag som er penest. Jeg synes det var veldig mange pene jenter i Japan, men det er også veldig mange pene jenter i Norge. Men det jeg synes er at en blanding av f.eks østasiatiske og hvite(f.eks Japansk og Norsk), blir som regel utrolig pene mennesker. Huff det var dårlig setning^^ Lillesiren: Hva liker du best å ha i julestrømpa?
Gjest Lillesiren Skrevet 2. desember 2012 #9914 Skrevet 2. desember 2012 æ? næ, nu tøve du. den eineste nordlændingen æ har issues me, det e han dær kuken æ møte kvær mårra når æ står åg kike i speilet på badet. han e en skjettn faen, æ lika han ikke. dæven ka trøbbel han bruke få mæ oppi! du vil ikke tru! men allikavæl, så e han nu go å ha, sånn innimella. åg så e nu pien litt gla i han, da drøpp det jo litt på mæ åsså. lillesiren: kan du bake? cindi: kor i nord e du fra? Jeg har mine ting jeg er god på, feks disse har jeg fått mye skryt for: Også hvetebollene pleier å falle i smak:) Men ellers, så er det veldig mye innen bakstens verden jeg aldri har bakt. Maya76: Har du noen faste rutiner som du gjennomfører hver søndag?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9915 Skrevet 2. desember 2012 okai, jeg angrer på at jeg spurte deg om det der når jeg var sulten, siren. når flytter du inn? kristines1990: beste sang fra 90-tallet?
KristineS Skrevet 2. desember 2012 #9916 Skrevet 2. desember 2012 kristines1990: beste sang fra 90-tallet? Vanskelig spørsmål gitt. Men jeg tror en av de sangene som henger igjen best og som jeg fortsatt liker godt er "Otherside" av Red Hot Chili Peppers. En smule påvirka av at vi sang en del av dem i musikktimene på barneskolen JackCrews: Hva består din beste frokost av? Lillesiren: Har du noe spesielt du gjør/har gjort nå når vi er inne i adventstida?
Minya Skrevet 2. desember 2012 #9917 Skrevet 2. desember 2012 Minya: Kunne du ha vært en hund etter en katt? Åh, gi meg muligheten til å bli katt for en stakket stund. *sukk* Ligge og dra seg hele dagen, få et plutselig raptus og hoppe rundt omkring i huset, jakte på usynlige hybelkaniner, sitte på trappa og ikke helt klare å bestemme seg for om man skal ut eller gå inn igjen, bli matet og kost med hver eneste dag og vite at det er noen som elsker deg fordi du kan male så høyt at taket letter. *fornøyd sukk* Cordelia; Hvilket dyr ville du vært om du kunne velge hvilket som helst i hele verden?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9918 Skrevet 2. desember 2012 JackCrews: Hva består din beste frokost av? jeg MÅ ha varm frokost, ellers kan jeg like godt la være. stekt egg eller kokt egg i båter, stekt lungemos og bacon og varme rundstykker er en variant. også glad i fiskesuppe eller oppvarmede middagsrester med ferske rundstykker til. feks sånne på bildet til lillesiren. appelsinjuice er obligatorisk. Daybreak: har du noen gang blitt sparket av hest?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. desember 2012 #9919 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Dreamdrops: Hvor lenge har du kjent til beste venn/venninne? Vi er nok ikke bestevenner nå lenger, men vi har kjent hverandre i en 15-16 år. Dreamdrops: beste beck-filmen? Jeg må nok herme litt og svare moneyman jeg og Husker første gang jeg så den i 2007; da ble det min favoritt! Persbrandt er ganske digg i den filmen (og alle de andre da..) Dreamdrops: hva rare ting synes du lukter skikkelig godt? Varmt vann, dukken min fra da jeg var liten og juletrær (mange synes vel det når jeg tenker meg om ) Dreamdrops: Hvordan reagerer du når ekspeditrisene er sure eller vanskelige? Prøver å holde maska samtidig som jeg tenker "Hvordan fikk hun jobb der?" Og ja, jeg skriver hun, fordi jeg tror jeg aldri har opplevd en sur mann bak kassa. Om det ikke er en butikk jeg handler veldig mye i, drar jeg heller ikke tilbake Dreamdrops: Trives du i den nye jobben din? Nå har jeg to jobber, og jeg trives i begge! Jobbet i 3 dager i den helt nye, og det virker veldig bra! Dreamdrops/adele.bethune/lillesiren/Swarskofi: Kor mykje brukar du på skjønnheit i mnd? Omtrent ingenting. De gangene jeg trenger ny mascara, bruker jeg vel en 150 kroner i månden på skjønnhet, men utenom det veldig lite eller ingenting. Dreamdrops: Gleder du deg til Gangster Squad? Å, ja! I tillegg til at den skal være fra 40 og 50'tallet; I love it Aner ingenting om handlingen da, men den blir sikkert bra. What, sjekka nå; kommer den ikke før i september?! Å Dreamdrops: Tror du solen er en sitron eller en appelsin? Hahah what? Jeg vet at det er en stjerne. Var jeg kjip nå? Alle: Er det normalt å kjenne seg deprimert når man har mistet lommeboka si? Cause I do.. Drua: Liker du Lisa Ekdahl? Hun bruker en del trompet i sangene sine Daybreak: Den dårligste filmen du har sett? Gorgonzola: Den mest overvurderte filmen? Endret 2. desember 2012 av Dreamdrops
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9920 Skrevet 2. desember 2012 Jack: Hvor lenge holdt du egentlig ut med nicket Guroh? jeg tok ikke tiden! ^^ men la oss ikke rippe opp i dette, skal vi? rainbow: planer om å se ylvis-showet som begynner turnere etter nyttår? Minya: verste jobben du har hatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå