Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Fortell om den beste daten du har vært på!

Tror det må være en date jeg var på for ca 3,5 år siden. Jeg hadde akkurat hatt min siste eksamen før sommerferien, det var sommer, det var sool, god prat, litt rødvin, litt(endel) kyssing og mange sommerfugler i magen. Selve opplegget på daten var det ikke særlig spesielt med, men jeg var bare så himla betatt av fyren :fnise:

Lillesiren: Pleier du å lage julekalendere med masse små gaver?

Jeg har gjort det èn gang:) Jeg synes sånt egetnlig er veldig koselig, men vedkommende som skulle få gavene, er av typen som foretrekker ên stor gave foran en drøss med små, så det var perler til svin gitt:P

Jeg elsker burgeren på Inside. Evt fritert scampi eller hot wok på Sumo. For date, så går turen til Bocca (min borg) eller Cornelia. Steakers er også en grei - men sannheten er at jeg liker egentlig ikke biff.

Lillesiren: handle en gang for uken eller ved behov pr dag?

oh, Inside var jeg på igår faktisk, suuuperdigg burger ja(og jeg er vanligvis ikke særlig begeistret for burgere!):D

Jeg vet at det er både mest fornuftig og økonomisk å handle èn gang i uka, men jeg er ingen av delene, så handler stort sett hver eneste dag ja;)

Solsenga: Har du noen skjulte talenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det må være en date jeg var på for ca 3,5 år siden. Jeg hadde akkurat hatt min siste eksamen før sommerferien, det var sommer, det var sool, god prat, litt rødvin, litt(endel) kyssing og mange sommerfugler i magen. Selve opplegget på daten var det ikke særlig spesielt med, men jeg var bare så himla betatt av fyren :fnise:

Jeg har gjort det èn gang:) Jeg synes sånt egetnlig er veldig koselig, men vedkommende som skulle få gavene, er av typen som foretrekker ên stor gave foran en drøss med små, så det var perler til svin gitt:P

oh, Inside var jeg på igår faktisk, suuuperdigg burger ja(og jeg er vanligvis ikke særlig begeistret for burgere!):D

Jeg vet at det er både mest fornuftig og økonomisk å handle èn gang i uka, men jeg er ingen av delene, så handler stort sett hver eneste dag ja;)

Inside er genialt, rockemusikk og burgere. Min favoritt er den med det treffende navnet Metal Heart.

Lillesiren: vet du hvor det navnet kommer fra?

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

Inside er genialt, rockemusikk og burgere. Min favoritt er den med det treffende navnet Metal Heart.

Lillesiren: vet du hvor det navnet kommer fra?

Metal heart av Accept..? (Måtte google, skal innrømme det :fnise: )

Endret av Lillesiren
Skrevet

Metal heart av Accept..? (Måtte google, skal innrømme det :fnise: )

elendig ;)

Stjerner och Planeter: beste sommerminne?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner och Planeter: beste sommerminne?

er eg vorten svensk?

det beste minnet....mmmmm det må vera då eg grilla

kvitlauksmarinert laks og drakk kvitvin på ei hytte i Hamarøy.Eg, midnattssola og ein til...

Lillsiren(rett namn?): Beste drikke?

Skrevet

Jepp, det er det! Og helt blå himmel, så nå skal jeg ut og frisere et tre :)

katyperry: Når ble du sikker på at du ville bli lærer?

Lillesiren: Fortell om den beste daten du har vært på!

Det må bli siste året på videregående (2005). Hadde en fantastisk lærer inyere historie og samfunnslære.

katyperry: Kva trinn underviser du? kontaktlærar?

Jeg underviser i norsk ogkroppsøving. Er kontaktlærer og sosiallærer.

Det måtte blitt det finaste ordet eg veit: Draum.

Drue og Katyperry: Favorittpedagog?

Favorittpedagog? Det må nok bli mine to sosiallærerkollegaer (vi har en på hvert trinn). Fantastiske med hver sin gruppe ungdom.

Stjerner og planeter: din favoritt antihelt?

Solsenga: i hvilket land ville du helst ligget på en solseng i nå?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillsiren(rett namn?): Beste drikke?

Nesten;) Hm..uten alkohol: hjemmelaget bringebærsmoothie, helst med litt sol til takk! Med alkohol: Tørr hvitvin:)

Stjerner og planeter: Hvor i landet kommer du fra?(mtp. nynorsken din:)?)

ThePreacher: Tippet jeg i det minste riktig :fnise: ? Ifølge google var det visst flere alternativer.

katyperry: Hva er det beste med høsten?

Skrevet

Stjerner og planeter: din favoritt antihelt?

Oj, den har eg overhode ikkje tenkt på ....Vincent frå Pulp Fiction er rå....

Solsenga: Til syden eller på fjellet?

Skrevet

Stjerner og planeter: Hvor i landet kommer du fra?(mtp. nynorsken)

Eg bur på Vestlandet. Næraste by er Bergen

Skrevet

ThePreacher: Tippet jeg i det minste riktig :fnise: ? Ifølge google var det visst flere alternativer.

joda, helt rett - men jeg hadde forventet at en kvinne født på 80-tallet, og fra barteland visste hva accept var! her må jeg nok straffe med hjemmelekser i lytteøvelser på god puddelrock. doit doit doit!

Bandit: din største live-relaterte musikkopplevelse?

Skrevet

Drua: Når får du og fruen en minidrue?

Hehe. Kan du ikke geekeforumspråk? "This" betyr at man er enig. (I dette tilfellet betyr det at jeg også vil ha bilde).

Det måtte blitt det finaste ordet eg veit: Draum.

Drue og Katyperry: Favorittpedagog?

To musikklærere jeg har hatt. Den ene som lærte meg viktigheten av å bruke stemmen, både som musiker og musikklærer - i tillegg til viktigheten av å med vilje "drite seg litt ut" foran elevene, sånn at de tør å slå seg løs. Den andre læreren lærte meg viktigheten av å lære eleven å jobbe strukturert.

NozMonster: synes du utlendinger stirrer mer enn nordmenn? Hva synes du om det?

Skrevet

Hehe. Kan du ikke geekeforumspråk? "This" betyr at man er enig. (I dette tilfellet betyr det at jeg også vil ha bilde).

Kan tydeligvis ikke geekeforumspråk, nei :P

Og du svarte ikke på spørsmålet mitt, så derfor stiller jeg heller ikke et nytt :jolie:

Skrevet

katyperry: Hva er det beste med høsten?

Skolestart, høstferie og fine farger :)

Lillesiren: sist leste bok?

Skrevet

Drua: Når får du og fruen en minidrue?

Glemte å svare. Jeg klipte jo til sitatet, til og med!

Nei, si det. Hun har litt igjen av studiene da, og har lyst til å bli ferdig først. Minidrue! :gravid:

Cuntzilla: hadde du tatt....

...Steffen Iversen?

iversen_1176316834.jpg

...eller Vinnie?

Vinni_web_111111111_853528p.jpg

Skrevet

Bandit: din største live-relaterte musikkopplevelse?

Eric Clapton da han gikk bort fra bandet, mørket la seg, og spot'en ble satt rett på Slowhand med en kassegitar... han trollbandt hele Spektrum. Fantastisk hvilken effekt det ga.

Bandit: Hvilken type klær pleier du oftest å gå i? (type joggebukse, skjorte, dresser osv osv)

Jeg liker å kle meg litt casual. Type jeans og t-skjorte.

Gia og Bandit: hen blir det av agentene?

Bandit ligger vel i skjul etter å ha fått Admiralen på nakken. Men jeg har på følelsen at siste kapittelet ikke er skrevet enda.

Bandit: Hvilken øltype liker du best?

Om sommeren kan jeg godt drikke lyst og friskt øl, men aller helst skal øl være mat. Det vil si at det skal være skikkelig smak på det. Gjerne mørkt. Stout eller Porter pleier å være en vinner.

Bandit: Er det en artist som ikke lever lenger, du kunne tenkt deg å se live? Hvem i så fall?

Det hadde vært enormt å se John Lennon live. Roy Orbinson sammen med Traveling Wilburys også.

Bandit: Har du noen gang hatt bart? (dvs. bare bart, uten noe skjeggvekst i det hele tatt)

Da jeg var sammen med en eks og jeg tok skjegget, lot jeg ofte barten være igjen i rundt fem minutter for å erte henne. Hun hatet bart. :ler: Men ikke utenom det, nei.

Swarovski: Hvor ville du tilbrakt drømmehelgen din?

Dreamdrops: Du MÅ være med på en sitcom. Hvilken sitcom ville du valgt? Og hvilken ny figur ville du vært i sitcomen?

ThePreacher: Hva er det høyeste du har hoppet over?

Gjest NozMonster
Skrevet

Ja, jeg har en cavalier king charles spaniel :)

NozMonster: Hvor gammel er hunden din?

ååhh... stas!

hunden min har akkuratt blitt 4, men den oppfører seg som den er 1,5 år, mht energi og leking!

Skal ikke du bli vernepleier?

jooo...jeg gjør jo det :)

men går bare på 1. året, og skal nok ikke lære å sette sprøyter enda.

NozMonster: synes du utlendinger stirrer mer enn nordmenn? Hva synes du om det?

tjaaa...hvordan skal jeg best mulig forklare hva jeg mener nå montro...

sånn gennerelt ja- men jeg liker ikke å skjære alle over en kam...

selv har jeg vært sammen med noen utenlandskinger, og de er ikke av den stirre-typen..

men de med utenlandsk opprinnelse som stirrer- sånne som gloooor på deg mens du går forbi, og gir du ikke øyenkontakt tilbake, så gloooor de på nestemann.... og sånn fortsetter det til en eller annen gir dem oppmerksomhet tilbake...... konklusjon: de tar det de går- samma hvor grusomt stygg dama er!

Mannfolk av denne typen finner jeg veldig irriterende!! ...av en eller annen grunn...

Svampelura: vil du poste bilde av hunden din?? :hoppe:

puserjenta: er du også vernepleier? hvis ikke- hvordan visste du at vernepleiere setter sprøyter? .... det er det nemlig ikke så altfor mange som vet føler jeg..

Skrevet

ThePreacher: Hva er det høyeste du har hoppet over?

MOR DI!

lolol, kidding.

Det høyeste jeg har hoppet over, er en gate fra et bygg til en annen, omtrent 4. etasje. Mye sinte folk i hælene, i ekte hollywood-stil. masse drama og masse deilig adrenalin. kall det en kreativ charterferie for staten. agent gia og bandit ville vært stolte. (jeg minner agentene om at de forøvrig kan sende meg også på oppdrag)

Noz: hva er det laveste du har krøpet under?

Skrevet

Det hadde vært enormt å se John Lennon live. Roy Orbinson sammen med Traveling Wilburys også.

Dreamdrops: Du MÅ være med på en sitcom. Hvilken sitcom ville du valgt? Og hvilken ny figur ville du vært i sitcomen?

Åå, jaa :rodmer:

Nå måtte jeg faktisk google Sitcom :P Eneste Sitcom'en jeg har sett mye på er Two And a Half Men, så da må jeg nesten velge den.

Kommer sjelden inn nye figurer der, og det frister lite å melde meg frivillig som en av Charlies nye one night stands, så da kunne jeg eventuelt vært den nye hotte vaskehjelpen e.l. :ler: Nei, jeg vet ærlig talt ikke.

Jada, vet det er et kjedelig svar!

Må nesten være uoppfinnsom å stille deg det samme spørsmålet, Bandit.

Wednesday: Den koseligste serien?

ThePreacher: Pleier du å bruke voks i håret?

Skrevet

Wednesday: Kva er planane dine for helga?

skal henge med KG-folk både fredag og lørdag faktisk ;)

Wednesday: Den koseligste serien?

den koseligste serien må være Ugly Betty <3

Dreamdrops: bruker du linser/briller?

Bandit: hva er din favoritt-frukt ?

Skrevet

ååhh... stas!

hunden min har akkuratt blitt 4, men den oppfører seg som den er 1,5 år, mht energi og leking!

jooo...jeg gjør jo det :)

men går bare på 1. året, og skal nok ikke lære å sette sprøyter enda.

tjaaa...hvordan skal jeg best mulig forklare hva jeg mener nå montro...

sånn gennerelt ja- men jeg liker ikke å skjære alle over en kam...

selv har jeg vært sammen med noen utenlandskinger, og de er ikke av den stirre-typen..

men de med utenlandsk opprinnelse som stirrer- sånne som gloooor på deg mens du går forbi, og gir du ikke øyenkontakt tilbake, så gloooor de på nestemann.... og sånn fortsetter det til en eller annen gir dem oppmerksomhet tilbake...... konklusjon: de tar det de går- samma hvor grusomt stygg dama er!

Mannfolk av denne typen finner jeg veldig irriterende!! ...av en eller annen grunn...

Svampelura: vil du poste bilde av hunden din?? :hoppe:

puserjenta: er du også vernepleier? hvis ikke- hvordan visste du at vernepleiere setter sprøyter? .... det er det nemlig ikke så altfor mange som vet føler jeg..

Ja, men må bare finne ut hvordan jeg gjør det først, så kan nok ta litt tid, men skal varsle deg når jeg har lagt ut bilde av han :bond:

Kommer ikke på noen spørsmål akkurat nå :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...