Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. oktober 2012 #7601 Skrevet 10. oktober 2012 katyperry: Kva trinn underviser du? kontaktlærar?
Gjest Swarovski Skrevet 10. oktober 2012 #7602 Skrevet 10. oktober 2012 Swarovski: Hva slags edelstein synes du er den peneste? Safir. Jeg elsker blått Men jeg må innrømme at jeg har blitt veldig svak for smaragder i det siste. Swarovski: hvilken butikk handler du mest i? (utenom matbutikker) Håper nettbutikker teller, for jeg hater å handle. Men er en kløpper på nettshopping. Kan vel ikke kalle ebay EN butikk, så da får jeg si iHerb Swarovski: Laget noe mer fint i det siste? Holder du må mens du ser på tv? Jeg har null inspirasjon for tiden. Og ja, jeg holder gjerne på mens jeg "ser" på tv. Men oftest så skrur jeg på en film jeg har sett 10 ganger før, og hører på den, mens jeg holder på. Er en fordel å se hva hendene mine gjør. Delene er ofte litt små. Swarovski: Hvilken realityserie/konkurranse tror du at du kunne vunnet? Vunnet? Ingen som jeg kommer på. Det er for mye drama og intriger i sånne realityserier til at jeg hadde orket å være med. Men jeg så en konkurranse som handlet om å lage diverse tilbehør (smykker, sko, vesker osv.). Selv om jeg ikke har en sjans til å lage så mye rart, så hadde det vært artig å lære og være med. Bandit: Hvilken type klær pleier du oftest å gå i? (type joggebukse, skjorte, dresser osv osv) Guybrush: Hvor mange spill har du? (type pc, ps3 osv) Lillesiren: Pleier du å lage julekalendere med masse små gaver?
Gjest Disguise Skrevet 10. oktober 2012 #7603 Skrevet 10. oktober 2012 Disguise: kysse julenissen eller påskeharen??? ?! Påskeharen! Guybrush: Hvilket monkey island spill er din favoritt?
Gjest NozMonster Skrevet 10. oktober 2012 #7604 Skrevet 10. oktober 2012 Nooz, du må endre innstilling! Ingen normal oppegående person fordrar julen Og de som skylder på at det et stress; vel.. Ikke dra på Sandvika Storsenter på en lørdag formiddag! Og ellers: Pynt huset, tenn lys, sett på koselig julemusikk og nyyt. For om du ikke liker julen, Nozi; da går du glipp av stort Dagens tale.. nææhmen altså- det erke stresset som plager meg.. Mine juleforbredelser består i å kjøpe 5 julegaver, og det er det hele...Det absolutt hele! ...men jeg har da aldri påstått at jeg er en normal oppegående person heller.. Noz: Fortell om den verste daten du har vært på! Jeg har bare vært på en date jeg, og det var 2 dager etter at jeg traff denne karen på en fest. På daten, så møttes vi på togstasjonen, og på vei opp trappa så klina vi allerede, og ble sammen den dagen og de 4 neste årene- så jeg kanke si at jeg noengang har vært på en dårlig date altså Nozmonster: er du god til å sette sprøyter? sette sprøyter? Jeg abbonnerer ikke på noen blader akkurat nå for tiden(student vet du, spare der man spare kan:P). Abbonnerte et par uker på I form, fordi jeg hadde så lyst på en løpejakke som kom i velkomstgave. Planen var jo egentlig å stoppe rett etter gaven var kommet, men den sendte de typisk 5 uker etter start:/ sååååh- det vil enkli si at det hadde vært en del billigere å gå i butikken å kjøpe seg denne løpejakka? Puserjenta: hvor har du hentet kombinasjonen "NozMonster" og "sprøyesetting" fra? Guybrush: hvordan forhold har du til klær og hva du har på deg? tar du bare på deg noe tilfeldig du finner ved første øyekast, planlegger du, eller korleis gjer du det?
Cleopatra Skrevet 10. oktober 2012 #7605 Skrevet 10. oktober 2012 nei, absolutt ikke... vi tar henne med til en hundefrisør hver 6. uke som klipper henne... siden jeg ikke bruker hunden min som en grusom utstillingsdokke, så er det ikke mye nei! jeg børster henne 2 ganger i uka, og bader henne dagen før klippedagen da... thats it svampelura: har du også hund? (hvordan hund isåfall) Ja, jeg har en cavalier king charles spaniel NozMonster: Hvor gammel er hunden din?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. oktober 2012 #7606 Skrevet 10. oktober 2012 Som om jeg ikke hadde nok å tenke på Dreamdrops: Hva er så fint med jul? Alt! Stemningen, musikken, pynten, filmene på julaften, gavene, familie Synes alt er veldig koselig Dreamdrops: Hva kjennetegner klesstilen din? Ånei, ikke det spørsmålet igjen Det varierer fra dag til dag; en dag kan jeg ha tunika, masse smykker og hårbånd. En annen dag kan jeg ha på highwaist bukse og skjorte; litt mer "klassisk". Går i det jeg vil og synes er fint, egentøig Svampelura: Den serien du har sett aller mest på? Wednesday: Er du sexy i legefrakk? ( )
Wednesday Skrevet 10. oktober 2012 #7607 Skrevet 10. oktober 2012 Wednesday: Er du sexy i legefrakk? ( ) hahaha tjaa kan sende deg et bilde så kan du bedømme selv ? må ta på meg lesebrillene mine også da kanskje Wednesday: har du eid, eller eier du en cowboyhatt? det har jeg selvsagt. en hvit en fra Stetson Stjerner og Planeter: hva er den fineste gaven du noengang har fått ?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. oktober 2012 #7608 Skrevet 10. oktober 2012 hahaha tjaa kan sende deg et bilde så kan du bedømme selv ? må ta på meg lesebrillene mine også da kanskje Haha gjør det Veldig spent nå altså Puserjenta: Hvem har du bilde av i lommeboken din?
Gjest Gunfreak Skrevet 10. oktober 2012 #7609 Skrevet 10. oktober 2012 DreamMops: har du og typen like interesser?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. oktober 2012 #7610 Skrevet 10. oktober 2012 Stjerner og Planeter: hva er den fineste gaven du noengang har fått ? utanom sonen min så er det eit kort frå ein ven der det står ; "Du er den tøffeste og modigste eg kjenner" .Då eg fekk det kortet hadde eg vore gjennom eit helvete. Wednesday: Kva er planane dine for helga?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. oktober 2012 #7611 Skrevet 10. oktober 2012 Nooz, du må endre innstilling! Ingen normal oppegående person fordrar julen Og de som skylder på at det et stress; vel.. Ikke dra på Sandvika Storsenter på en lørdag formiddag! Og ellers: Pynt huset, tenn lys, sett på koselig julemusikk og nyyt. For om du ikke liker julen, Nozi; da går du glipp av stort Dagens tale.. ThePreacher: Favorittband fra 70tallet? Fantastisk umulig spørsmål å svare på. Men ok, jeg skal være åpenbar og svare Led Zeppelin. Gia og Bandit: hen blir det av agentene?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. oktober 2012 #7612 Skrevet 10. oktober 2012 ThePreacher: Har du noen gang driti deg skikkelig ut på scenen? Yep. Flere ganger. La oss nevne han idioten som stod og sang en hel sang uten å ha lyd på mic til resten av anlegget, kun til eget headset. Publikum så ikke ut til å merke det, de trodde vel kun det var gitaren jeg var der for. Så har jeg også greid å synge et helt vers på feil sang til feil melodi. Fokus? Sukkerspinnvill: kommer du på egg og bacon?
Sukkerspinnet Skrevet 10. oktober 2012 #7613 Skrevet 10. oktober 2012 Sukkerspinnvill: kommer du på egg og bacon? Neeei. Jeg har spist så mye at jeg ser høygravid ut. Angrer veldig.
Puserjenta Skrevet 10. oktober 2012 #7614 Skrevet 10. oktober 2012 sette sprøyter? : Puserjenta: hvor har du hentet kombinasjonen "NozMonster" og "sprøyesetting" fra? Skal ikke du bli vernepleier?
Puserjenta Skrevet 10. oktober 2012 #7615 Skrevet 10. oktober 2012 Haha gjør det Veldig spent nå altså Puserjenta: Hvem har du bilde av i lommeboken din? Akkurat nå bruker jeg en liten pung, så jeg har ingen bilder. Men i den litt større lommeboken min har jeg passbilder av jentene mine og samboeren min. Guybrush: Apple: hot or not??
TheHairyToothfairy Skrevet 10. oktober 2012 #7616 Skrevet 10. oktober 2012 Predikanten: Det beste spisestedet i Bergen? Jeg elsker burgeren på Inside. Evt fritert scampi eller hot wok på Sumo. For date, så går turen til Bocca (min borg) eller Cornelia. Steakers er også en grei - men sannheten er at jeg liker egentlig ikke biff. Lillesiren: handle en gang for uken eller ved behov pr dag? 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. oktober 2012 #7617 Skrevet 10. oktober 2012 DreamMops: har du og typen like interesser? Hihi mops Nja, nå kan ikke jeg si at jeg er en person som har masse hobbyer! Og mine interesser er så basic'e som film, musikk, samfunnsfag, politikk, diskusjoner, osv. På disse områdene er vi veldig like; vi liker begge en god film, vi hører begge mye på musikk, vi interesserer oss begge for samfunn og politikk (var jo i sosiologi-timene vi ble kjent). Han har nok en større gamer-interesse enn meg, men vi gamer sammen også, og liker stort sett å gjøre de samme tingene! Bandit: Hvilken øltype liker du best?
Gjest Drue Skrevet 10. oktober 2012 #7618 Skrevet 10. oktober 2012 Wednesday: Er du sexy i legefrakk? ( ) hahaha tjaa kan sende deg et bilde så kan du bedømme selv ? må ta på meg lesebrillene mine også da kanskje Haha gjør det Veldig spent nå altså This Drue: Hva er det mest romantiske du har gjort for fruen? Hmm. Nå måtte jeg tenke. Altså, jeg lager veldig mye god mat, så hver gang hun kommer hjem til middag, får hun en romantisk helaften. Men av sånne småting, så vet jeg ærlig talt ikke. La en sjokolade på sykkelbagasjebrettet hennes en gang Jeg er ikke typen til å strø roseblader i senga. SemperFi: kjører du ryggsekk, veske, eller kiwipose til skolesakene? 1
Gjest Skrevet 10. oktober 2012 #7619 Skrevet 10. oktober 2012 Hva er det nå, Drua? Jeg har fulgt alle retningslinjer: Svart på spørsmål og stilt til en tredje bruker i hvert innlegg. Og legefrakk-spørsmålet lurte jeg faktisk på! Stjerner og planeter: En ny planet i solsystemet trenger et nytt navn og du får bestemme. Hva kaller du den? Drua: Når får du og fruen en minidrue?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. oktober 2012 #7620 Skrevet 10. oktober 2012 Stjerner og planeter: En ny planet i solsystemet trenger et nytt navn og du får bestemme. Hva kaller du den? Det måtte blitt det finaste ordet eg veit: Draum. Drue og Katyperry: Favorittpedagog?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå