Gjest Drue Skrevet 8. oktober 2012 #7521 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Drue: Hva kjennetegner mat fra Iran? Grillmat. Gryter. Ris med safran. Grilla tomat. Ulike blader som man mauler ved siden av. Mer safran. Null saus. Lite krydder (bortsett fra safran). Mildt. Drue: hva samlet du på når du var liten ? og samler du på noe i dag? I dag samler jeg ikke på noe. Jeg er en mester til å kaste ting. Lever med mottoet om at man bare angrer på 1 av 10 ting man har kasta. Solsenga: har du noen gang fantasert om noen på KG? Stjerner og planeter: hvordan var din første gang? Endret 9. oktober 2012 av Drue 2
HedvigR Skrevet 8. oktober 2012 #7522 Skrevet 8. oktober 2012 HedvigR: Dette er andre gangen på 15 min jeg leser om Tangled på internett, kan du gi et kortresymé? Selvfølgelig Den er basert på historien om Rapunzel, men de har jo såklart forandret ganske mye. Er ei prinsesse som har fått magisk hår etter at moren spiste en magisk plante under graviditeten, og blir kidnappet av denne gamle "heksen" som planten egentlig tilhørte, sånn at hun kan bruke det magiske håret for å holde seg ung. Prinsessa blir holdt oppe i et ensomt tårn ute i skogen, helt uten kontakt med omverdenen, helt til en kjekk tyv tilfeldigvis snubler innom. Hun får overtalt ham til å ta henne med ut på eventyr, og slik begynner moroa! Det jeg liker så best med den er humoren og sangene, den appelerer til voksne like mye som barn synes jeg Jeg har nettopp kommet hjem, og hjernen min er helt tom for spørsmål jeg kan stille, men kommer tilbake om noen strakser når jeg har fått tenkt meg om
Solsenga Skrevet 8. oktober 2012 #7523 Skrevet 8. oktober 2012 jeg skal gjøre et halvhjertet forsøk. Skal du? Ser vel noen episoder her og der Solsenga. Beste leskedrikk på en varm sommerdag når man soler seg på en solseng? Da sier jeg ja takk til en pærecider! solsenga: hva er den merkeligste/unyttige duppeditten du har på kjøkkenet? Har lite benkeplass, så lite som står fremme/ oppe. Men den teite "metallsåpa" som skal fjerne lukt ligger ubrukt ved vasken! Hva med deg, Noz? Flere spm seinere!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. oktober 2012 #7524 Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Stjerner og planeter: hvordan var din første gang? Reknar med du meiner sex? Med ein mann? Ok: BM2 (er det rett skrive?): kor gamal er du? Endret 2. desember 2012 av Stjerner og planeter
Anoia Skrevet 8. oktober 2012 #7525 Skrevet 8. oktober 2012 Anoia: hvilket inntrykk sitter du igjen med etter å ha bodd her i Trondheim? Er det noe du synes er litt morsomt/rart/tragisk med byen ? Trondheim er en koselig by, synes jeg; trives veldig godt og har ikke lyst til å flytte herfra med det første! Jeg liker spesielt godt trikken! Føler jeg reiser flere tiår bakover i tid når jeg sitter i de skranglete vognene. Jeg tror kommunen bruker halve budsjettet sitt på å fjerne Tjen Folket-plakater. Forøvrig har bartebystemplet fått en hel ny dimensjon nå i disse hipstertider - jeg har fortsatt traumer etter å ha overvært en utstilling på Fotofagskolen anoia: ler du med om alle rundt deg ler av en ting/hendelse? (sånn for.eks om dere er 5 venninner som skravler og noen sier noe som alle ler av, ler du uten at du synes det enkli er morsomt?) Det kommer veldig an på situasjonen. Hvis jeg blir ukomfortabel eller ikke vet hva jeg skal tenke om saken, så begynner jeg ofte å le fordi jeg er nervøs eller ikke vil ha oppmerksomheten rettet mot meg der og da (angrer alltid etterpå). Hvis ikke så lar jeg være å le, og forklarer gjerne hvorfor. Anoia: Er du en skravlete person? Ja og nei. Enten skravler jeg så jeg er sår i halsen dagen etter, eller så er jeg så stille og fjern at folk lurer på om det er noe i veien. Anoia: beste chick flick? Hmmmmmmm. Den var vanskelig... Ser ikke mye på Chick Flicks, og det er mye dårlig der ute. Men Notting Hill var bra, og Bridget Jones også. HedvigR: Hvordan ser hverdagsskoene dine ut? Preacher: Hvilken Discworld-bok er den beste? Solsenga: Har du prøvd alternativ medisin?
TheHairyToothfairy Skrevet 8. oktober 2012 #7526 Skrevet 8. oktober 2012 Preacher: Hvilken Discworld-bok er den beste? oi.. den var litt hard. Jeg _tror_ jeg må velge Mort. Dernest Guards! Guards! og Going Postal. Den siste liker jo vi to Afroditte: kan du strikke? kan du sy? 1
BusteMartePinn Skrevet 9. oktober 2012 #7527 Skrevet 9. oktober 2012 BusteMartePinn: Hva skal du ha til middag i dag? Hmm, æhm... husker ikke hva det var den dagen jeg fikk det spørsmålet, men i dag/i morgen skal vi ha fårikål. Tonje!: Hvilken sang skulle du ønske at det var du som hadde skrevet? Lov å svare flere om du ikke klarer å bestemme deg.
Solsenga Skrevet 9. oktober 2012 #7528 Skrevet 9. oktober 2012 Solsenga: har du noen gang fantasert om noen på KG? Haha, fantasert og fantasert... Har vel kanskje det ja Solsenga: Har du prøvd alternativ medisin? Nei, det har jeg ikke. Blir veldig sjelden syk, men hvis jeg først blir det, så liker jeg at kroppen ordner opp selv. Sist jeg var syk (ett år siden) lå jeg rett ut i en uke med 39-41 i feber, DA tok jeg en Paracet Drue: Hender det at du fantaserer om damer på gata? Hvordan/ hva? Anoia og BusteMartePinn: Du får en natt med hvilket som helst menneske. Hvem blir det og hva gjør dere? SemperFi: Hvordan og hvor foretrekker du å møte potensielle kjærester? Wednesday: Har det hendt at du har blitt spandert drinker på av fremmede menn når du er ute? Stjerner og planeter: Du får mulighet til å reise til månen, drar du? WildThing: Frister det å "testkjøre" ei eldre dame? (Velg alder selv)
HedvigR Skrevet 9. oktober 2012 #7529 Skrevet 9. oktober 2012 HedvigR: Hvordan ser hverdagsskoene dine ut? Praktiske og fornuftige, slik: Har aldri helt skjønt denne skodillaen som det sies de fleste jenter skal ha, jeg hater skoshopping, og vil bare finne et brukandes par fortest mulig BusteMartePinn: Hvilket kunnskapsområder er du sterkest i når det gjelder quiz?
Vulpes Skrevet 9. oktober 2012 #7530 Skrevet 9. oktober 2012 Tonje!: Liker du sopp? Jepp, i hvert fall de jeg har smakt hittil. Tonje: er det andre dyr som fascinerer og gir deg like mye eller mer? Enn tamrotter, og mener du av andre kjæledyr? I så fall, ja. Hunder er og blir favorittdyret, uten tvil Har alltid digget stooore hunder, men ender nok til slutt opp med en mellompuddel eller noe i den duren. Praktisk med litt mindre størrelse, og jeg hater røyting. Tonje: Hvilket dyr trodde du hadde lite personlighet, men så viste det seg at det hadde veldig mye personlighet? Egentlig ingen, tror jeg. Tonje!: Hvilken sang skulle du ønske at det var du som hadde skrevet? Lov å svare flere om du ikke klarer å bestemme deg. Nå svarer jeg litt tilfeldig, for jeg har ikke tenkt over denne problemstillingen før. Men her er noen forslag: Joan Baez - Love Song To a Stranger fordi jeg synes teksten er så fantastisk gripende og god, og jeg forstår den så veldig godt. http://www.youtube.com/watch?v=lHXiXSXr1Wc The Runaways - Cherry Bomb fordi musikken er feeeet og teksten vulgær! eller Regina Spektor - The Calculation fordi det i mine øyne er en så fin sang om kjærlighet uten å være klissete HedvigR: Hvordan blir du når du er full?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #7531 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Dreamdrops: Er du romantisk? Og hva legger du i ordet? Hm, ja. Jeg kan være det Jeg liker å lage mat til kjæresten min, tenne lys og gjøre ting litt koselig. Jeg liker såkalte "kjærestekvelder" veldig godt. Jeg vet ikke helt hva jeg legger i ordet; noe koselig man gjør med kjæresten, kanskje levende lys, koselig stemning. Bare at man rett og slett har det ekstra hyggelig sammen! Arabella: Hva synes du om Roger Whittaker? (Og du svarte heller ikke på mitt opera-spørsmål om Mr. Orbison). Bandit: Er det en artist som ikke lever lenger, du kunne tenkt deg å se live? Hvem i så fall? Drue: Hva synes du om country? Gunfreak: Hva slags musikk er det du hører på? Sjanger, artister/band? Guybrush: Mobilen din blir ødelagt og du har rett og slett ikke en reserve. Ikke har du råd til å kjøpe en ny heller. En venninne tilbyr seg å låne bort sin gamle. Det er bare et problem: Mobilen er knæsj ROSA. Låner du den eller klarer du deg da fint uten mobil? Lille-pus: Den søteste Disney-pusen? Lillesiren: Om du skulle vært en Disney-heks, hvem skulle det vært? Maria_Marihøne: Hvordan møttes du og mannen din? Nozmonster: Verdens deiligste mann? ThePreacher: Bestemt deg for nick nå? Og har du en pipe hjemme? Hvordan ser den ut? Wednesday: Hvis du kunne vært med i en Disney-film (hihi); hvilken ville det blitt og hvorfor? Og hvem ville du "spilt"? Endret 9. oktober 2012 av Dreamdrops
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7532 Skrevet 9. oktober 2012 Stjerner og planeter: Du får mulighet til å reise til månen, drar du? Sjølvsagt!! Drue: Er du født på 80-talet? Og kva var den siste konserten du var på?
Gjest Gunfreak Skrevet 9. oktober 2012 #7533 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Gunfreak: Hva slags musikk er det du hører på? Sjanger, artister/band? Jeg hører på nesten alt, bortsett fra trance og rap. Men favorittene er Queen(rock) Moby(elektronica) Noah & the Whale(indie) Dreamdrops, samme spørsmål til deg! HedvigR: Tristeste Disney film? Endret 9. oktober 2012 av Gunfreak
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. oktober 2012 #7534 Skrevet 9. oktober 2012 Maria_Marihøne: Hvordan møttes du og mannen din? Vi "møttes" først på nettet. Etter noen måneder skrev han til meg på msn at han var på vei ut døra og skulle komme på besøke meg(vi bodde da på hver vår kant av landet). Han kom, var hos meg noen dager og da var det gjort Puserjenta: Film og godis i sofaen eller en kveld ut på byen? Gunfreak: Din guilty pleasure?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. oktober 2012 #7535 Skrevet 9. oktober 2012 WildThing: Frister det å "testkjøre" ei eldre dame? (Velg alder selv) Done that. Hun var vel 15+/- år eldre enn meg, jeg var 25. Er egentlig ikke så veldig spennende, selv om det øker intensiviteten når de er litt sulteforet på pesselur. Wednesday: ditt forhold til Dire Straits? 1
Puserjenta Skrevet 9. oktober 2012 #7536 Skrevet 9. oktober 2012 Puserjenta: Film og godis i sofaen eller en kveld ut på byen? Ja takk begge deler???? Er det lov? Selvom jeg foretrekker drikking av vin i sofaen med gode venner, musikk og mye tull og tøys!! Og da seff (tihi) barnevakt dagen etter. Maria m: skal babien din hete Ingebjørg???
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. oktober 2012 #7537 Skrevet 9. oktober 2012 Ja takk begge deler???? Er det lov? Selvom jeg foretrekker drikking av vin i sofaen med gode venner, musikk og mye tull og tøys!! Og da seff (tihi) barnevakt dagen etter. Maria m: skal babien din hete Ingebjørg??? Det får du vite om noen måneder Hedvig R: Rareste tråden du har lest på KG den siste tiden?
Wednesday Skrevet 9. oktober 2012 #7538 Skrevet 9. oktober 2012 Wednesday: Har det hendt at du har blitt spandert drinker på av fremmede menn når du er ute? det forekommer Wednesday: Hvis du kunne vært med i en Disney-film (hihi); hvilken ville det blitt og hvorfor? Og hvem ville du "spilt"? måtte blitt Cinderella det da, pga kjolen, såklart Maria_Marihøne: hva er det mest spennende du har gjort i dag?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. oktober 2012 #7539 Skrevet 9. oktober 2012 Maria_Marihøne: hva er det mest spennende du har gjort i dag? Ha! I dag har jeg ikke gjort noe som kan ligne på noe spennende en gang. Men jeg så en ny episode av Dexter. Det var jo passe spennende Dreamdrops: Har du begynt å glede deg til jul?
Gjest Gunfreak Skrevet 9. oktober 2012 #7540 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Gunfreak: Din guilty pleasure? Film tenker du på? Vel må være Mamma Mia, teit film, men digger den! Maria_marihøne, flytta du dit mannen din bodde eller flytta han til deg? Endret 9. oktober 2012 av Gunfreak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå