Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solsenga: har du noen gang møtt noen fra kg?

Ikke som jeg vet om :)

Noz: Har du noe med affeksjonsverdi? I såfall hva?

Error: Hører du på rap?

Drue: Mener det var du som skrev at KG-menn alltid vil være KG-menn, hva mente du med det?

Bandit: Jeg gikk glipp av bildet av deg sist du la ut, vurderer du å legge ut igjen? :fnise:

maya76: Hva synes du om Sivert Høyem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke som jeg vet om :)

maya76: Hva synes du om Sivert Høyem?

Jeg elsker Sivert Høyem! Var på konsert med han for to år siden, jeg ble helt mo i knærne da han spilte Into the sea :hjerter_rundt:

Bandit; hva er den ultimate kjærestesangen?

Skrevet (endret)

Drue: Mener det var du som skrev at KG-menn alltid vil være KG-menn, hva mente du med det?

Husker jeg skrev det, men jeg husker ikke konteksten, så det er vanskelig å forklare nå.

Solsenga: Trekant i form av FFM eller MMF?

Vampen: feteste hiphop-beaten?

Error: Du virker som en bra fyr mtp på musikkinteresse. Nå gjenstår det å se om du består den andre mandomsprøven. Er du fotballinteressert? Hvilket lag? Og viktigst av alt, hvor mange poeng har du på Fantasy Premier League så langt i år?

Endret av Drue
Gjest Error Sapiens
Skrevet

Ikke noe galt med pentatonriff, så lenge det rocker. Åssen får han en mer perkussiv lyd med tonen skrudd ned? Ville tro det var omvendt, altså at de høye frekvensene forsterker det perkussive. Jada, jeg pleases av dem, men er ingen bassistekspert, egentlig. Trompetister og gitarister, derimot :)

Nei ingenting galt med det, men ingenting spesielt heller nødvendigvis.

Med diskant på får du mer klirrelyd/skrapelyd. mer metallisk, mer sustain som igjen ikke gir en kort og perkussiv lyd.

Error Sapiens: Hvilken superkraft ville du hatt?

Å kunne gi å ta fra andre mennesker superkrefter. ;) Sleipt?

Dreamdrops: Dillemma -> Barnet ditt på 2 år står øverst i den bratte trappen samtidig som hunden din løper for å angripe naboens barn som også er 2. Hvem redder du først?

Skrevet

Solsenga: Var E.T. søt eller skummel?

Jeg vet jeg har sett filmen, men det er så uendelig lenge siden at jeg aner ikke hva jeg skal svare! Setter den på listen over filmer jeg må se :)

Yme-gutten: Har du sett Cocoon-filmene?

Skrevet

Bandit: Den "jentedrikken" du liker best? (Bayleys, amarulla, sheridan, osv).

Av de du nevner går Baileys relativt greit ned. Men jeg holder meg som oftest til rene varer. Det å blande drinker til meg, er ikke nødvendig, for å si det slik... :ler:

Yme: Hva spiller du for øyeblikket?

Skrevet

Dreamdrops: Dillemma -> Barnet ditt på 2 år står øverst i den bratte trappen samtidig som hunden din løper for å angripe naboens barn som også er 2. Hvem redder du først?

Uten at jeg er mor selv, kan jeg tenke meg at jeg redder mitt eget barn først. Evt kaster noe etter hunden slik at den blir distrahert, løper opp trappa og løper ned igjen.

Men så vet jeg at:

1. Jeg lar ikke barnet mitt stå alene rett ved en bratt trapp.

2. Jeg vil ikke ha hund, men om jeg hadde hatt den, ville den vært bedre oppdratt en som så :P

(Bare for å ha sagt det liksom :) )

BusteMartePinn: Uten kaffe en måned eller uten mobil en måned?

Skrevet

Solsenga: Trekant i form av FFM eller MMF?

FFM

Drue: Er du sexfiksert? Tenker du mye koffert? :P

Gjest Error Sapiens
Skrevet (endret)

Error: Hører du på rap?

Ikke mye. Men liker Busta Ryhmes på sitt kjappeste, Onyx og Snoop.

Hørte vel et par låter med Bones thugs `n harmony når jeg var på mitt mest altspisende.

Error: Du virker som en bra fyr mtp på musikkinteresse. Nå gjenstår det å se om du består den andre mandomsprøven. Er du fotballinteressert? Hvilket lag? Og viktigst av alt, hvor mange poeng har du på Fantasy Premier League så langt i år?

Manndomsprøve? hahaha, den var god. Liker fotball når det er god fotball. Spiller ikke Fantasy PL.

Laget holder jeg for meg selv. Vil ikke at det skal brukes imot meg. Men det er ikke Lpool, City eller Chelsea. Andrevalget mitt er Stoke, og jeg hater ikke Everton, Tottenham eller Arsenal.

Drue: Så da er laget mitt?....

Endret av Error Sapiens
Skrevet

FFM

Drue: Er du sexfiksert? Tenker du mye koffert? :P

Haha! Ja, det er jeg. Har du merka det? Tror ikke jeg er mer opptatt av det enn andre, men jeg har ingen problemer med å snakke om det. Hvertfall ikke under et kallenavn på nett!

Dreamdrops: hvordan hadde du reagert om kjæresten din hadde klina med ei annen dame i fylla?

Skrevet

Bandit; hva er den ultimate kjærestesangen?

Wonderful Tonight.... Ferdig arbeid.

Bandit: Jeg gikk glipp av bildet av deg sist du la ut, vurderer du å legge ut igjen? :fnise:

Jeg legger ut ved midnatt. For deg.

BusteMartePinn: Planer for helgen?

Skrevet

Wonderful Tonight.... Ferdig arbeid.

BusteMartePinn: Planer for helgen?

Jeg HATER den sangen!

Skrevet

Haha! Ja, det er jeg. Har du merka det? Tror ikke jeg er mer opptatt av det enn andre, men jeg har ingen problemer med å snakke om det. Hvertfall ikke under et kallenavn på nett!

Jeg er slik selv, så kjenner igjen trekkene kan du si ;)

Weeeee! F5 F5 F5 F5

Skrevet

Drue: Så da er laget mitt?....

Det må jo være United da? Nei, du bestod ikke manndomsprøven! Kun Arsenal som er godkjent her.

Solsenga: jeg visssssste at du var FFM!

Dreamdrops: beste indiske i byen?

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Det må jo være United da? Nei, du bestod ikke manndomsprøven! Kun Arsenal som er godkjent her.

Takk å lov! ;)

Skrevet

Jeg HATER den sangen!

Det er bare fordi du knytter den til opplevelser. Plukk fra hverandre alle dårlige opplevelser knyttet til den sangen, så har du et musikalsk mesterverk. ;)

Dreamdrops: Hater DU den sangen?

Skrevet

Dreamdrops: hvordan hadde du reagert om kjæresten din hadde klina med ei annen dame i fylla?

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg hadde klart å se på, for så å ta DEN konfrontasjonen senere mens han ante fred og ingen fare, men det hadde jeg ikke klart.

Jeg hadde nok stormet mot dem, dratt jenta bakover, sett på typen med mitt om-et-blikk-kan-drepe-blikk, sagt så rolig jeg klarer "Det er slutt", og så dratt min vei.

Veldig vanskelig å si da, han ville aldri vært utro, og ikke vet man hvordan man kommer til å reagere på ting heller.

Ble nesten lei meg av å forestille meg det :( Hahah. Drømte nemlig her om dagen at han var utro, og da jeg våknet var hele kroppen en svær klump av sorg. Drømmer er noe jeg kjenner på veldig lett skjønner du :P

Drua: Har kjæresten din digg rumpe?

Yme: Hva liker du best med jula?

Skrevet

Solsenga: jeg visssssste at du var FFM!

Det kan du ikke! For fant det nettopp ut selv :fnise: Forklar!

Skrevet (endret)

Det er bare fordi du knytter den til opplevelser. Plukk fra hverandre alle dårlige opplevelser knyttet til den sangen, så har du et musikalsk mesterverk. ;)

Dreamdrops: Hater DU den sangen?

Mulig, men pga dårlig opplevelse så slår jeg konsekvent radioen av hvis den blir spillt, har slettet den fra Iphonen.....

Og jeg har kastet notene...(spilte den på pianoet før)

Endret av maya76
Skrevet

Drua: Har kjæresten din digg rumpe?

Ja, klart hun har! Jeg pleier å klype henne på rumpa, og når hun blir "sur" for det, så sier jeg at hun kommer til å savne det når hun er 60.

Det kan du ikke! For fant det nettopp ut selv :fnise: Forklar!

Haha. Neeei, du var pre-FFM. Altså, FFM før du selv visste at du var FFM. Hvordan? Nei, du som er litt småkinky passer til å være det. Tenker på det hore-bildet ditt. Haha! Det oser jo FFM av det :nigo:

Error: tidenes jazztrompetist? Og tidenes solo av vedkommende? (det er et smalt spørsmål, så du kan godt få en ukes tid til å tenke på det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...