Gjest gnækvåg Skrevet 21. juli 2012 #1561 Skrevet 21. juli 2012 (endret) Ut i fra det jeg har sett er du ikke i nærheten av å ha lesbesveis, Nozze, så ikke la deg erte opp. Jeg ombestemte meg å sa hun hadde Pamela Anderson-sveis etterpå. Vanemagi; Favorittartist? Beste sang? Åååå! Det er for mange. Ehm...Jeg er glad i rock og og elektronisk...skal noen nevnes så synes jeg Axl Rose er veldig flink å synge og opptre også liker jeg Buckethead. Den beste sangen, hm...Too Fast For Love med Motley Crue Maxim (The Prodigy) synes jeg er veldig undervurdert som frontfigur og liveartist. HunterLady: Hvem liker du best av Rocco Siffredi og Ane Stø? Om en av de skulle fobys, hvem skulle det vært? Endret 21. juli 2012 av Vanemagi
Gjest Bandit Skrevet 21. juli 2012 #1562 Skrevet 21. juli 2012 Bandit: Fineste sted i Norge? Drøbak er en helt herlig by. Bandit; Hva er ditt yndlingsantrekk? Shorts og t-skjorte. Da liker jeg meg. Da er det varmt og sommer. Flair: Fjell eller sjø?
Gjest gnækvåg Skrevet 21. juli 2012 #1563 Skrevet 21. juli 2012 Bandit: Marloes Coenen vs Miesha Tate, hvem er best?
kråkefjas Skrevet 21. juli 2012 #1564 Skrevet 21. juli 2012 Spørsmålet du besvarte gikk i prinsipp ut på at vedkommende allerede var i livet, men greit nok, det svaret funker vel om man legger godvilja til Ok, kjærlighetssorg da
Cuddlegirl Skrevet 21. juli 2012 #1565 Skrevet 21. juli 2012 Cuddlegirl: Det morsomste showet du noensinne har vært på? Har faktisk aldri vært på et show som har vært noe morsomt. Har vært på en konsert da, men den telles jo ikke.. Så da blir det ingen. Vanemagi: Hvor gammel er du?
Gjest gnækvåg Skrevet 21. juli 2012 #1566 Skrevet 21. juli 2012 (endret) Maya76: Er det deg på bilde og burde MMA være lov i Norge? Vanemagi: Hvor gammel er du? Lovlig k Cuddle: spør du menn om sånt? :gjeiper: Endret 21. juli 2012 av Vanemagi
Sweet77 Skrevet 21. juli 2012 #1567 Skrevet 21. juli 2012 Drøbak er en helt herlig by. Shorts og t-skjorte. Da liker jeg meg. Da er det varmt og sommer. Flair: Fjell eller sjø? Ja takk begge deler Kan ikke leve uten noen av dem, tror jeg! Vanemagi: Hva er ditt mest magiske minne?
Gjest Bandit Skrevet 21. juli 2012 #1568 Skrevet 21. juli 2012 Bandit: Marloes Coenen vs Miesha Tate, hvem er best? Miesha er jo best på rankingen, men jeg holder en knapp på Marloes. Cuddlegirl: Hvor ville kjærlighetsferien vår gått?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juli 2012 #1569 Skrevet 21. juli 2012 HunterLady: planer for høstjakten? Bandit: det jævligste du har fått servert som mat?
Gjest Bandit Skrevet 21. juli 2012 #1570 Skrevet 21. juli 2012 Bandit: det jævligste du har fått servert som mat? En Paella fra helvete. Jeg tok et par biter og syntes det smakte litt emment. Så begynte jeg å røre litt i maten, og der fant jeg noe som luktet utrolig surt. Jeg sendte det ut igjen, og gikk til neste uterestaurant med ganske nervøs mage... Wednesday: Hva gjør deg kjempeglad?
Cuddlegirl Skrevet 21. juli 2012 #1571 Skrevet 21. juli 2012 Cuddle: spør du menn om sånt? :gjeiper: Jeg gjorde jo nettopp det? Cuddlegirl: Hvor ville kjærlighetsferien vår gått? Hmm, det er så mange plasser jeg har lyst å reise, så forsåvidt kunne det blitt hvilken som helst plass. Både Italia, London, Mauritus, Thailand.. Men siden det er en kjærlighetsferie, så sier jeg Paris og middag ved Eifeltårnet. Loren: Har du en yndlingsfarge?
Gjest NozMonster Skrevet 21. juli 2012 #1572 Skrevet 21. juli 2012 Kommentar fra mannen min: "takk, for at noen får se sånt, og TAKK for at noen tar bilde av det." Skulle vel si det meste Jeg har en historie som vil gjøre deg dødsmisunnelig, forresten! Jeg var i dyrehage for 5 år siden med noen venner, og vi sto ved gjerdet og så på giraffene. Så kom de bort til oss, og en av dem peilet seg rett inn på meg av en eller annen grunn. Dæven, jeg følte meg liten rett ved siden av den lange staken av et fantastisk dyr... Så bøyer den seg forsiktig ned, helt til hodet dens er ved siden av mitt, og gir meg - av alle ting - en KLEM!! En skikkelig god en, ikke et dunk eller noe, men en forsiktig og ordentlig klem, mens den legger kinnet sitt inntil mitt i noen i noen sekunder. Så reiser den seg helt opp, står der litt, og bøyer seg ned og gjør det samme igjen. 4 klemmer fikk jeg av den! Så jeg har fått helt ekte GIRAFFKLEM, Noz - blir ikke mye bedre enn det? Noz: Ditt høyeste ønske? you lucky lucky thing :bond :bond: Mitt høyeste ønske nå, ble plutselig at jeg var deg for 5 år siden! Da jeg var å besøkte sjiraffene forige helg, så gadd de ikke en gang nærme seg meg Jeg ble så missunnerlig på deg nå, at jeg ikke har ord! Flair: tolket jeg deg riktig at gubbeskinnet ditt ikke har sett nordlys før, men blei litt misunnerlig av bildet mitt?
Gjest gnækvåg Skrevet 21. juli 2012 #1573 Skrevet 21. juli 2012 Ja takk begge deler Kan ikke leve uten noen av dem, tror jeg! Vanemagi: Hva er ditt mest magiske minne? Jeg satt å skrev og jobbet med en sang med referanser til Vanene, og da jeg kom til Frøya og begynte å bli ferdig så kom det plutselig en katteskikkelse på veggen rett bakom PC-skjermen. Jeg snudde meg rundt, så ut vinduet og se rett på månen og der var det en katt på lilletaket som hevet og strakk på hodet sitt og så på meg. Jeg fikk helt gåsehud. Kan nevne at Frøya symboliserers av månen og kan komme i katteskikkelse, og er faktisk symbolisert av to katter som heter kjæling og brunstur, mens Frøy er av et svin som heter gyldenbust. Det var utrolig magisk. Nicket mitt betyr forresten kjærlighet. Nozmonster Hva betyr navnet ditt?
Sweet77 Skrevet 21. juli 2012 #1574 Skrevet 21. juli 2012 you lucky lucky thing :bond :bond: Mitt høyeste ønske nå, ble plutselig at jeg var deg for 5 år siden! Da jeg var å besøkte sjiraffene forige helg, så gadd de ikke en gang nærme seg meg Jeg ble så missunnerlig på deg nå, at jeg ikke har ord! Flair: tolket jeg deg riktig at gubbeskinnet ditt ikke har sett nordlys før, men blei litt misunnerlig av bildet mitt? Ha ha, ja han ble dødsmisunnelig! Han har sett nordlys, men ikke noe som ligner på dette - bare sånn vanlig østlands-nordlys. Jeg satt å skrev og jobbet med en sang med referanser til Vanene, og da jeg kom til Frøya og begynte å bli ferdig så kom det plutselig en katteskikkelse på veggen rett bakom PC-skjermen. Jeg snudde meg rundt, så ut vinduet og se rett på månen og der var det en katt på lilletaket som hevet og strakk på hodet sitt og så på meg. Jeg fikk helt gåsehud. Kan nevne at Frøya symboliserers av månen og kan komme i katteskikkelse, og er faktisk symbolisert av to katter som heter kjæling og brunstur, mens Frøy er av et svin som heter gyldenbust. Det var utrolig magisk. Nicket mitt betyr forresten kjærlighet. Nozmonster Hva betyr navnet ditt? For en kul historie! Nå ble JEG litt misunnelig, så nå fikk du din lille hevn, Noz! NerdMedSverd: Har du noen gang kalt noen (andre) for Nerd, og hva må til for at de skal kvalifisere til en sånn merkelapp fra deg?
Gjest HunterLady Skrevet 21. juli 2012 #1575 Skrevet 21. juli 2012 Hunter: Det dumsnilleste du har gjort for noen? Hmm. Ingenting som jeg kommer på. Bortsett fra å slippe enkelte inn i livet mitt. HunterLady: Hvem liker du best av Rocco Siffredi og Ane Stø? Om en av de skulle fobys, hvem skulle det vært? Jeg liker Rocco Siffredi ganske godt, så selvsagt liker jeg han best. Og Ane Stø er den som burde fått forbud. Enkelt og greit. HunterLady: planer for høstjakten? Jeg skal nok mest sannsynlig ikke jakte så veldig mye denne høsten, så planene er veldig kjedelige sånn sett. Gunvald: Kysser du dama etter at du har kommet i munnen hennes? Vanemagi: Hva jobber du med og hvor gammel er du? NerdMedSverd: Hva gjør deg sinna? Silfen: Hvordan ser dynetrekket ditt ut? Bobler: Hvor ofte masturberer du?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. juli 2012 #1576 Skrevet 21. juli 2012 Gunvald: Kysser du dama etter at du har kommet i munnen hennes? If it turns her on. Har ingen problemer med å herje grenser og tabuer om det tenner kvinnen. Flair: har nicket ditt noe med bartending å gjøre? Drue: drømmegitaren?
skreppamedleppa Skrevet 21. juli 2012 #1577 Skrevet 21. juli 2012 Jeg tror du er bergensk i "sjelen". Du slo meg rett og slett som bergenser. Skreppamedleppa: Helgens planer? Jeg har en jobbehelg denne helgen som vil si nattevakter, litt soving, og ellers et kjedelig men akk så deilg sofa liv med litt god mat og Bosten Legal på dvd.. og det hørtes sikkert zzzzz ut men men.. Skreppamedleppa: Var du her med et annet nick før? skreppamedleppa: Hvilken ukedag er mest tiltalende for ditt vedkommende, hva gjør du helst denne dagen og hva er det du absolutt ei er villig til å bruke denne dagen på? Jeg må nok si søndagen, det er en dag jeg føler jeg har tid til å nyte det gode liv. Enten det er snakk om døsige mårentimer i sengen etterfulgt av en laaang frokost og sløving eller en kino med vennina eller søndagsmiddag med "reservemor" så jeg kaller hun, eller hjemmespa. søndag er en dag der jeg pakker klokken og tiden ned i en skuff og gjør det jeg vil når jeg vil. Det finnes sikkert være ting men sånn på tuppen av hjernen vil jeg si at å bli vekket tidlig av noen som blåser på en fløyte eller spiller på trommer inn i øret mitt for så å bli slengt etter seg trenngstøy og bli servert en shake bestående av råe egg, gulerot, seleri og røbetter for så å springe 3 mil er ikke en behagelig måte å bruke tden sin på en søndag. Skreppamedleppa: Jeg stiller deg samme spørsmål som du kom med til meg. Å du din luring, hee hee.. ja da må jeg tenke tenke tenke.. Men jeg vil nok si jordens skapelse, eller da Leonardo da Vinci malte "mona lisa" eller "nattverden". Men det er så mange enkelthendeler som har skjedd uten at jeg var med på de at jeg er usikker. Bandit is i kjeks eller beger Noz Hva var det beste med gårsdagen Drue ut i fra musukken, Hannah Montana eller Justin bieber Søgni Hvordan ville et utopisk sammfunn sett ut for deg Beklager for skrivefeil, her går det kjapt og gale, men sånn er det bare akkuratt nå..
Gjest Bobler Skrevet 21. juli 2012 #1578 Skrevet 21. juli 2012 Bobler: Hvor ofte masturberer du? Aldri Har vel ikke gjort det på 3 år! Hva med deg?
Gjest HunterLady Skrevet 21. juli 2012 #1579 Skrevet 21. juli 2012 Aldri Har vel ikke gjort det på 3 år! Hva med deg? 3 år??? Holy shit!!!!! Pga litt manglende libido de siste ukene, så blir det ca 2 ganger i uken.
Gjest gnækvåg Skrevet 21. juli 2012 #1580 Skrevet 21. juli 2012 (endret) Jeg liker Rocco Siffredi ganske godt, så selvsagt liker jeg han best. Og Ane Stø er den som burde fått forbud. Enkelt og greit. nasty! Vanemagi: Hva jobber du med Musikk dans drama + skal ta allmenn påbygging bare for studiepoengene sin skyld. Har ferie nå fra å plante skog og skal prøve å få igang litt mer bandvirksomhet + selge merchandise...men da trenger jeg penger eller å få sponsa produksjon og markedsføring. Så, snart ™... i 2050 engang i mitt tempo Bortsett fra det så spesialiserer jeg meg innenfor en liten del av den helheten som Njord har avlagt. Det er wicca/djeveldyrking/norsk tro-stuffz. Kråkefjas Tror du 22.Juli var false flag for å sverte nasjonalkonservative? Endret 21. juli 2012 av Vanemagi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå