Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg! :snurt:

Alle: noen som vil underholde meg litt? :nigo:

:danser:

Fornøyd?

Fresi: Til Ski eller på ski?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

...Hæææ?? Selv bruker jeg pappkrus, det er myyye enklere å krølle sammen og kaste i naturen.

Liker å leke sigøyner. Kommer alltid noen og plukker opp etter meg.

Hunter-L: Er du redd for edderkopper, da?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Jeg hater de av hele mitt lille hjerte!

BM2: Kunne du tenkt deg en date med meg?

Gjest Vampen
Skrevet

Takk, Det tar jeg som et stort kompliment når det kommer fra deg.

Awww, darling, at du er en taper er aldri et kompliment. Vanligvis så liker jeg frekkaser, men du klarer det liksom ikke.. på noe som helst vis. Lek på motorveien liksom? Hva blir det neste? Ta deg en bolle? Spis gul snø? Tsk.

Gunvald: om du kunne studere hva du ville, uten å ta hensyn til praktikaliteter, hva hadde det blitt?

Gjest Vampen
Skrevet

Fornøyd?

Du er litt sent ute, Mynona fikset det for en evighet siden. Men jeg setter selvfølgelig pris på gesten. :jepp:

Noz: liker du å lese?

Skrevet

Gia: hva gjør du de gangene du ikke heller vinen i et glass først?

Det er sjelden - men jeg kan huske at jeg og en vakker kvinne en gang tok selve posen ud av kartongen, og drakk rett av kranen. Resten kan man tenke seg selv, siden det var en vakker sommerdag, og vi befandt oss på et meget ugenert sted ude i naturen.

Ellers har jeg sittet på en del kirketrapper i Frankrige og drukket rett av flasken, hvis det teller.

Yme: Foretrekker du gule eller rosa oppvaskhandsker?

Skrevet

Fresi: Er du lik på Ludovie i sinn og sjel?

Mener du at Ludovie og jeg egentlig er den samme? Det er vi altså ikke. Om vi er like i sinn og sjel? Tja, vi mener jo det samme om ganske mange ting, men Ludovie er mye flinkere til å diskutere og argumentere enn meg. :) Hun er definitivt flinkere til å lage mat enn det jeg er. Blant annet.

7,239 meter

Jeg har det på når jeg kan, men det blir mer i bakgrunnen mens jeg holder på med andre ting.

Fresi: Kjøpevann eller springvann? Evt hva slags kjøpevann?

Arabella: Beste daten din?

Springvann. Kjøpevann er sløseri. Det hender jeg kjøper en flaske hvis jeg har glemt min egen og er døden nær av tørst, og da tar jeg det første og beste, det pleier vel å være Imsdal.

norah: Ble du kjent med Cuntzilla på KG, eller kjente dere hverandre fra før? For dere kjenner hverandre, ikke sant?

Bandit: Mac eller PC?

Bud: Hvem sjekket opp hvem, og hvordan?

Arabella: Hva synes du om Østfold?

Skrevet

Awww, darling, at du er en taper er aldri et kompliment.

Det spørs jo hvem det kommer fra. Når en med dårlig smak kaller deg stygg kan det tyde bra. Når en idiot kaller deg dum kan det tyde bra. Når en taper kaller deg taper kan det tyde bra.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Jeg hater de av hele mitt lille hjerte!

BM2: Kunne du tenkt deg en date med meg?

Nei. Jeg dater rett og slett ikke.

Vampen: Nesbø eller L.S.B.?

Skrevet

Du er litt sent ute, Mynona fikset det for en evighet siden. Men jeg setter selvfølgelig pris på gesten. :jepp:

Noz: liker du å lese?

:sukk:
Skrevet

Awww, darling, at du er en taper er aldri et kompliment. Vanligvis så liker jeg frekkaser, men du klarer det liksom ikke.. på noe som helst vis. Lek på motorveien liksom? Hva blir det neste? Ta deg en bolle? Spis gul snø? Tsk.

Gunvald: om du kunne studere hva du ville, uten å ta hensyn til praktikaliteter, hva hadde det blitt?

Den er enkel. Medisin, uten tvil.

Bandit: du kan jo dette med cannonball run etc. Neste år planlegger jeg og en god venn å kjøre Gumball. Hvis du skulle vært med, hvilken bil hadde du anbefalt oss å benytte?

Skrevet (endret)

Fresi: (eller frk. Fantastica?) Har spurt om det før i tråden, men tror ikke du har sett det.

Er forferdelig nysgjerrig på hvordan du kom på nicket ditt?

Endret av Flair
Gjest Vampen
Skrevet

Det spørs jo hvem det kommer fra. Når en med dårlig smak kaller deg stygg kan det tyde bra. Når en idiot kaller deg dum kan det tyde bra. Når en taper kaller deg taper kan det tyde bra.

Isåfall var det dumt at jeg har glimrende smak, er over snittet intelligent og har lykkes med det meste jeg har satt meg fore. :)

Men spørsmål, hvorfor har du fått en hang up på meg Kråka? Jeg setter selvfølgelig pris på oppmerksomhet, men du er lite underholdende i lengden.

Gjest Ludovie
Skrevet (endret)

Beklager veldig hvis det er spørsmål jeg ikke har fått med meg, men hvis så er tilfelle, er det selvfølgelig bare å spørre igjen, så skal jeg svare. (Hvis jeg vil, da, hehe.)

Ludovie: Er du flink på ski?

Ja, faktisk, slett ikke verst. Dvs., når det gjelder slalåm, så er jeg ikke akkurat dødsflink. Men jeg er mer enn habil i langrenn,

Ludovie: Favoritt destinasjon/beste feriested?

Av de stedene jeg har vært: Barcelona. Uten tvil.

Av steder jeg ikke har vært; Argentina og Cuba.

Ludovie: Er andre kvinner misunnelige på kroppen din?

Hehe. Aner ikke. Men ikke det jeg vet. :)

Endret av Ludovie
Skrevet

Men spørsmål, hvorfor har du fått en hang up på meg Kråka? .

Innbilsk er du også

• Liker 1
Skrevet

Isåfall var det dumt at jeg har glimrende smak, er over snittet intelligent og har lykkes med det meste jeg har satt meg fore. :)

Men spørsmål, hvorfor har du fått en hang up på meg Kråka? Jeg setter selvfølgelig pris på oppmerksomhet, men du er lite underholdende i lengden.

Fordi du svarer fyren :sur:

Skrevet

Fornøyd?

Fresi: Til Ski eller på ski?

Til Ski på ski, kanskje? Det er så lenge siden jeg har gått på ski atvjeg vurderer et kurs, og da definitivt på fjellet og ikke på Ski.

BM2: hvorfor dater du ikke?

Skrevet

Til Ski på ski, kanskje? Det er så lenge siden jeg har gått på ski atvjeg vurderer et kurs, og da definitivt på fjellet og ikke på Ski.

BM2: hvorfor dater du ikke?

Åh... Det er mange og lange historier. Men kjernen er manglende tro på det gode i mennesket. Som drasjering rundt kjernen har vi total mangel på følelse av å bidra positivt i andres liv, før en topper med for mange svik fra for mange mennesker. Et sidespor er den skam en har lært en skal føle over å ha bikket 40 og ikke være eier av egen bolig. Den skal ville det HARDT den som klarer å overbevise meg om at en dyp relasjon er en smart ting.

Jaktdama: Har du noen gang skutt med rifle?

Skrevet

Fresi: (eller frk. Fantastica?) Har spurt om det før i tråden, men tror ikke du har sett det.

Er forferdelig nysgjerrig på hvordan du kom på nicket ditt?

Nei, det har jeg ikke sett. Da jeg skulle registrere meg her var det nicket jeg egentlig ville ha opptatt. Og jeg ville registrere meg der og da, og da ramlet Fresi Fantastika ned i hodet mitt, jeg var glad i den boken som barn og kunne godt tenke meg å være en Fresi da jeg akkurat da hadde litt lite fres. Så var Fresi Fantastika for langt, og da ble det bare Fresi.

Gunvald: har du jobbet som dørvakt?

Skrevet

Nei, det har jeg ikke sett. Da jeg skulle registrere meg her var det nicket jeg egentlig ville ha opptatt. Og jeg ville registrere meg der og da, og da ramlet Fresi Fantastika ned i hodet mitt, jeg var glad i den boken som barn og kunne godt tenke meg å være en Fresi da jeg akkurat da hadde litt lite fres. Så var Fresi Fantastika for langt, og da ble det bare Fresi.

Gunvald: har du jobbet som dørvakt?

Det har jeg, jeg har også vært vaktleder, vert, DJ og til og med servitør. Har også drevet utested. Men aldri aldri mer. For mye vold og dop idag, og jeg hater begge deler.

Gia: sett at jeg og du skulle levd som gatemusikanter et år, gi meg en setlist på fem melodier jeg måtte ha innøvd sang og gitar på så vi skulle bli rike og berømte.

Gjest norah
Skrevet

Mener du at Ludovie og jeg egentlig er den samme?

norah: Ble du kjent med Cuntzilla på KG, eller kjente dere hverandre fra før? For dere kjenner hverandre, ikke sant?

Jeg lurte ikke på om dere var den samme, men jeg følte en åndelig link der. Eller åndelig, det var å overdrive. Jeg vet ikke, jeg bare fikk det for meg at dere to passet sammen uten at jeg kan begrunne hvorfor. Nå begynner jeg å lure på om jeg er synsk....

Cuntzilla ja. Det er på sett og vis riktig observert(jeg tror du og er synsk?) - og jeg kjente henne ikke fra før.

De jeg kjenner fra før vet ikke at jeg er på plasser som dette, og sånn skal det forbli.

Fresi: Men hvordan(sånn ca) kjenner du Ludovie, og er hun like gøyal som jeg tror hun er? Hun lager god mat, sier du? :spise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...