Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Veit ikke om vi kan kalle deg "heldig" ... ;)

Alle sammen - hils på kjæresten min :) Kjæresten min - hils på alle sammen!

Gratulerer så mye! Så koselig at noen finner hverandre her :).

Videoannonse
Annonse
Gjest Bandit
Skrevet

Ahhh… date med deg hadde sikkert være døds-spennende banditten :rodmer: Men det ligger nok utenfor mine moralske grenser så lenge jeg er i et forhold :)

Men skulle det blitt aktuelt en gang tror jeg at jeg ville håpet på en opplevelses-date i naturen et eller annet sted. Alt fra en stille rotur på sjøen med picnic-kurv i båten, evt egendratt hvitting på primusen er aktuelt - og i den andre enden er min eneste begrensning strikk-, fallskjerm-, basehopp og lignende. Å spy på første date er jo veldig lite attraktivt :ler:

Jeg hadde selvsagt fått med meg at du er opptatt, men en mann må få lov til å drømme, ikke sant? ;) Og det høres i det hele tatt veldig bra ut. :)

Veit ikke om vi kan kalle deg "heldig" ... ;)

Alle sammen - hils på kjæresten min :) Kjæresten min - hils på alle sammen!

Tarandus og Bud! Så utrolig morsomt! Grattis, kompis! Og Tarandus, selvsagt! :hoppendeglad:

Bandit: Hender det at du tier om noe fordi "Him wouldn't like it"?

Jeg er nokså åpen og direkte, men jeg ser an personer og deres begrensninger til å ta imot slik informasjon. Dersom bestekompisen min tar på seg et plagg som ikke passer i det hele tatt, kan jeg si at det ser helt jævlig ut og at han får se å få skifte, men dersom bestevenninna mi tar på seg noe tilsvarende forferdelig, leder jeg henne heller mot et annet plagg.

Cuddlegirl: Hvor ville vår romantiske ferie gått?

yes2yes: Hva er det du liker aller best av det du har i boden?

Skrevet (endret)

Glemte spørsmålet (unnskyld, Drua...?)

Gunvald: Ditt mest redselsfulle øyeblikk?

Jeg har vel fortalt om det før i en annen tråd her på KG, greier ikke linke til den herfra. Kanskje noen andre har bedre kontroll enn meg på den.

Allikevel vil jeg påpeke at jeg var vettskremt den gangen på grunn av redsel for å ha forårsaket katastrofe for mine kollegaer via valget jeg gjorde der.

Mitt mest skrekkslagne øyeblikk ut over det, sånn rent personlig, var for en kort tid tilbake når jeg innså at jeg faktisk var forelsket, og at ingenting ville bli som før igjen.. og at jeg hadde absolutt null kontroll over det hele.

Hunterlady, jeg mener å huske at du er av den edle rasen nordlending. Betyr dette at du snakker "pent", altså nordnorsk?

Endret av Gunvald
Skrevet (endret)

Nozmonster: Hvor mange ONS har du hatt de siste 12 mnd?

Arabella: Hvor mange barn har du?

Cuddlegirl: Hva er det mest skremmende som har skjedd deg?

Bud: Hva er det mest fantastiske med den nye kjæresten din?

Gunvald: Nevn en bruker du liker her inne.

Endret av Nattjenta
Skrevet

Jada, det går greit det. Jeg lever så godt jeg kan etter denne bønnen (ikke i religiøs betydning, men kanskje til mitt høyere selv :)) : "Gi meg styrke til å forandre det som kan forandres, tålmodighet til å akseptere det som ikke kan forandres, og visdom til å forstå forskjellen."

Jeg har ikke vært så langt avsted, holdt meg i nærområdet, fått besøk og hatt besøk. Om et par uker skal jeg besøke min sønn og hans lille familie på Fauske. Det gleder jeg meg til :).

Jeg glemte retningslinjene med å stille spørsmål.

Gunvald: Har du vært i reell fare for å bli drept, det vil si stått ansikt til ansikt med en person med skytevåpen, kniv, slagvåpen?

Har nok det. Det er stadig like spennende å se reaksjoner hos de kvinner som kommer dit at de får se meg avkledd.

Jeg har et skuddsår på halsen. På ryggen min finner du gamle sår etter to hagleskudd. Jeg har et kutt etter kniv tvers over låret. Du finner sår etter både stump og sentrert vold flere plasser på kroppen min.

Av faktisk og ren nysgjerrighet spør jeg dere jenter her om hvordan dere tror dere hadde reagert eller tenk over å se en slik kropp, sånn første kvelden sammen?

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har fem barn.

Nattjenta: Er du et nattmenneske? Det vil si mest opplagt og våken om natten?

Skrevet

Cuddlegirl: Hvor ville vår romantiske ferie gått?

Er Hellas ok? :rodmer:

Det må nok være da en ex-venn var så full at han slo meg ned, satt seg oppå meg og kvelte meg. Var i tillegg i en mørk skog uten folk, så jeg var sikker på at jeg skulle dø. Kom meg heldigvis unna, men det er nok det mest skremmende ja!

Bandit: Hvordan har været vært hos deg i dag?

Skrevet

Nattjenta: Hvor i landet kommer du fra?

Den vestlige delen! :ninja:

Jeg har fem barn.

Nattjenta: Er du et nattmenneske? Det vil si mest opplagt og våken om natten?

Jepp, er akkurat det jeg er! Sover om dagen, og våken om natta. ;)

Musekatt: Har du vært på noe ferie i år?

Gjest Vampen
Skrevet

Av faktisk og ren nysgjerrighet spør jeg dere jenter her om hvordan dere tror dere hadde reagert eller tenk over å se en slik kropp, sånn første kvelden sammen?

Jeg hadde vært spent på å høre historiene bak. At man har merker som minner om livet man har levd er ikke negativt. I mine øyne ihvertfall.

Må unektelig se teit ut om du bor i første etasje, eller kjeller, og har en plen rett utenfor.

Slapp av, det gjør jeg ikke, så jeg skal klare å gjøre det med schwung og drama. ;)

Vampen: Hvilken historisk begivenhet ville du ha opplevd om du kunne skru tilbake tiden?

De konkrete historiske hendelsene jeg synes er spennende, er litt sånn "egentlig glad jeg er langt unna i både tid og rom.". ;) Jeg ville heller hatt en svipptur innom mange forskjellige historiske epoker. :)

Todd & Copper - To Gode Venner. Husker du den?

Selvfølgelig husker jeg den!:nigo:

Arabella: har du dyr?

Gjest Bandit
Skrevet

Er Hellas ok? :rodmer:

Bandit: Hvordan har været vært hos deg i dag?

Hellas høres helt greit ut for min del. :hjerter_rundt:

Været har variert noe alvorlig her. Det var sol da vi dro avgårde på fotballtrening i dag, det haglet så vidt det var mens vi var på treninga, så ble det opphold noen timer, før helvete var løs med lyn og torden, og nå har det vært overskyet med sol noen timer... :ler:

Arabella: Hvilke rutiner kunne du aldri være foruten når det er snakk om dine 5 barn?

Silfen: Hva får deg virkelig til å le høyt?

Skrevet

Jeg har så mange flotte mennesker å velge i her, så jeg skal velge den som absolutt har gitt meg mest her. MissEli.

Rofl: beste restauranten i Bergen?

Skrevet

Sett bort fra at hun har en kul dialekt, fremtidsrettet tankegang, målrettet, oppegående, høflig, faste pupper, stram mage og rompe så liker jeg vel godt at vi har lest Bændit likt! :)

p.s. vi prøver å ha et liv utenom KG også :sengekos:

Skrevet

Takk for alle gratulasjoner forresten, det varmet!

Arabella: FEM barn?! Mange år mellom hvert?

Gjest Bandit
Skrevet (endret)

Sett bort fra at hun har en kul dialekt, fremtidsrettet tankegang, målrettet, oppegående, høflig, faste pupper, stram mage og rompe så liker jeg vel godt at vi har lest Bændit likt! :)

p.s. vi prøver å ha et liv utenom KG også :sengekos:

Klarer ikke helt å bestemme meg om det er en god ting eller ikke, det at dere har lest meg likt... :ler:

Bortsett fra det, høres hun jo veldig bra ut! :)

Gunvald: Når du skal smekke istand noe godt, hva lager du da?

Endret av Bandit
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!:snurt:

Alle: noen som vil underholde meg litt?:nigo:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Takk for alle gratulasjoner forresten, det varmet!

Arabella: FEM barn?! Mange år mellom hvert?

Nei, tvertimot :fnise: . Jeg vil ikke oppgi alder, bare måneden de er født i. Den første er født 21. oktober, den andre 16. oktober året etter, den tredje 9. oktober året deretter. Nummer fire er født 9. mars, ca. 2 1/2 år etter nummer tre. Den femte og siste er født 5. desember, tre måneder før den fjerde fylte 4 år. Det vil si at alle fem er født i løpet av en 8-årsperiode :).

Endret av Arabella
Skrevet (endret)

Jeg kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg! :snurt:

Alle: noen som vil underholde meg litt? :nigo:

Jeg vil:

Oi, nytt spm!

Vampen: Lo du?

Endret av Mynona-83
  • Liker 1
Skrevet

Klarer ikke helt å bestemme meg om det er en god ting eller ikke, det at dere har lest meg likt... :ler:

Bortsett fra det, høres hun jo veldig bra ut! :)

Gunvald: Når du skal smekke istand noe godt, hva lager du da?

Spørs på sammenhengen. Skal jeg ha besøk, og da spesielt av det motsatte kjønn, så kan jeg finne på å dandere til selvplukket rype med dertil tilhørende saus, tyttebær og dampet rosenkål.

Jeg er også en jævel på laks i forskjellige varianter, men jeg vil helst grille den.

Er jeg bare meg selv og lat, så er baguett med reker, egg og paprika storartet.

Til innflyttingsfesten neste måned er det ordnet gris, som skal marineres og grilles over bål. Ekte jeger-stil.

Jeg er en jævel på kjøkkenet, true story, men jeg suger virkelig på å bake. Hos meg blir man ikke bedt på kake eller cupcakes.

Vampebabe: jeg forestiller meg at du er en svært snarrådig og nevenyttig kvinne. Men, det store spørsmålet - skifter du dekk selv? Olje og oljefilter, går det? Klarer du få liv i død bil med startkabler?

Gjest NozMonster
Skrevet

3 og en halv :tunge1:

Mynona: Ble det noe action i kroatia? :lur:

Vampen: Hva slags ting oppgjennom har du samla på? samler du på noe idag? (isåfall hva?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...