AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Jeg og kjæresten min har et problem, og det er vel like irriterende for oss begge. Vi er 16 år, og vi har ikke hatt andre sexpartnere enn hverandre. Uansett, han kommer så og si aldri. Sexaktene våre kan vare i over 1 time uten at han kommer, og det samme gjelder når jeg suger/runker han. Jeg har flere ganger spurt om det er noe jeg gjør feil, men han sier at alt er perfekt og at jeg er flink. De første gangene kom han relativt "fort" (10-30 min), men nå har det bare blitt verre og verre. Jeg blir rett og slett heelt utslitt før han kommer (om han kommer i det hele tatt), og det er både ubehagelig for meg og han. Vi har vært sammen i 6 mnd snart, og jeg ser ingen grunn til at sexlivet vårt skal bli dårligere med tiden. Har noen tips til hva jeg/vi kan gjøre? Anonym poster: b50f37d81cf1ddfdda526646c9689893
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Vet ikke hva dere akn gjøre, men jeg lest om en fyr som ikke kunne komme med andre, men når han runka så kom han akkurat som alle andre. Kanskje du skal be ham ta tida.
Gjest BM2 Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 De er jo fordi han som alle andre menn har blitt fortalt om at ikke dama komemr 4293 ganger før han aller nådigst får utløsning så er han et mannsjåvenistisk svin... 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #4 Skrevet 17. juni 2012 Hvorfor er det så viktig at han kommer da? Alt for mange par fokuserer sin seksualitet rundt mannens penis og hans orgasme. Alt for få skjønner at sex er noe man gjør sammen, noen ganger kommer bare han, noen ganger kommer bare hun, noen ganger kommer de sammen, noen ganger kommer ingen, noen ganger kommer han oftere enn henne, noen ganger kommer hun oftere enn han, men det handler bare om å ha det koselig og fint sammen. Hvis sex = penis spruter for dere så vil dere ikke få store gleden ut av sex. Noen av dere. Lær dere å nyte hverandre først og fremst og ikke bare tenke at pikken må sprute for at det skal være sex. Anonym poster: 93ce9efd1218ed81cd4ee3886c36242a 3
Bondenisse Skrevet 17. juni 2012 #6 Skrevet 17. juni 2012 Dette er helt normalt for gutter i den alderen. Når de er nervøse kommer de enten alt for fort eller så kan det ta timesvis. Men hvis dere ikke fokuserer påpekt. Enten bare glemmer tiden eller stopper når dere er lei. IKKE fokuser på at han ikke kommer! Etterhvert vil det nokk gå bedre....
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #7 Skrevet 17. juni 2012 Be han om å slutte å runke hele tida, Da jeg var 16 sprutet jeg 10 ganger om dagen i snitt. Jeg tror også at han er en runkegutt. Be han redusere runkingen. Be han kutte det en uke og se hva som skjer Anonym poster: 499b940a2ba8078d78126f09d0564aff
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. juni 2012 #8 Skrevet 17. juni 2012 Da jeg var 16 sprutet jeg 10 ganger om dagen i snitt. Jeg tror også at han er en runkegutt. Be han redusere runkingen. Be han kutte det en uke og se hva som skjer Anonym poster: 499b940a2ba8078d78126f09d0564aff Er/var nok ikke like god som deg, men er jeg alene hjemme en lørdag uten noe å gjøre kan jeg nok komme opp i tosifret jeg også.
Everywhere I go Skrevet 17. juni 2012 #9 Skrevet 17. juni 2012 jeg trodde gutter kom hver gang jeg? Siden det skal så lite til 1
Koe Skrevet 17. juni 2012 #10 Skrevet 17. juni 2012 Slutt å fokusere på spruten, fokuser heller på å ha det godt. Jo hardere du jobber for at han skal komme, jo større blir begges prestasjonsangst. Og ta opp problemet med ham direkte. Det at det tar lengre tid for hver gang forteller tydelig at dette er noe han allerede er obs på og bekymret over. Ved å ta det opp kan dere fikse problemet og samtidig bli bedre kjent og bedre kjærester for hverandre. I det hele tatt er bildet som blir skapt av "det perfekte samleiet" i media og seksualundervisning, temmelig på trynet. Man kan utmerket godt ha tilfredsstillende sex selv om en eller begge ikke får orgasme. Slik "kosesex" er f.eks. perfekt når den ene parten er kåt og den andre bare kosete. Og det skjer stadig vekk i alle slags samliv. Mye bedre løsning enn at den ene parten skal lure seg unna for en runk, den andre skal "holde lidende ut" eller at begge skal avstå fra sex. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #11 Skrevet 17. juni 2012 Tusen takk for svar! Jeg skal ta det opp med han Anonym poster: b50f37d81cf1ddfdda526646c9689893 1
Gjest gnækvåg Skrevet 18. juni 2012 #12 Skrevet 18. juni 2012 Er også sånn... Med kjæreste eller elskere har jeg 'hotstuffz' også går jeg hjem og runker til det etterpå. Ikke bry deg om det og respekter han som han er. Det er ikke så kult egentlig om dama fokuserer på at han skal komme.
Gjest Janus Skrevet 18. juni 2012 #13 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har flere ganger spurt om det er noe jeg gjør feil, men han sier at alt er perfekt og at jeg er flink. Har noen tips til hva jeg/vi kan gjøre? Han er nok fint klar over sitt problem selv. Ikke gjør noen big deal ut av det eller snakk noe mer om det, så løser det seg sannsynligvis naturlig etter hvert. Fokuser på å slappe av og nyte hverandre uten å fokusere på orgasmen hans. Om du i det hele tatt skal si noe nå, så måtte det være at du synes det er helt greit at han ikke kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #14 Skrevet 18. juni 2012 Dere er bare 16, og det er mye å lære Slapp av, så vil alt gå bra Anonym poster: b50f37d81cf1ddfdda526646c9689893 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå