AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #1 Skrevet 17. juni 2012 Hei, vi har leid et sommerhus for én uke på NordvestSjælland og lurer i den forbindelse på tips til aktiviteter, utflukter etc. Har dere tips om severdigheter, resturanter o.l. som er verdt å besøke? Hva gjør man én uke i Danmark bortsett fra å senke skuldrene, slappe av og nyte..? Anonym poster: abcac2b5ae12726fe286c857490dd550
Angelheart2 Skrevet 18. juni 2012 #2 Skrevet 18. juni 2012 Vi har gjort akkurat det samme! Har leid hus på vestkysten, ikke langt fra Store Bælt-broen. Det er første gang vi skal bo på Sjelland, men tidligere har vi leid sommerhus flere ganger både på Jylland og Fyn. Nå vet jeg ikke om du har med barn eller ikke, men vi har med oss en på 6, en på snart 9 + to 20-åringer, så det blir litt for enhver smak. Vi har tenkt oss til BonBon-land + København, iallefall. Køben har jo noe for enhver smak, med både shopping, restauranter, Tivoli, mange kule museer (voksmuseum, Guinnes rekorder, Ripleys osv. Dessuten lurer vi på en tur til Knuthenborg dyrepark. Ingen avstander er spesielt lange i Danmark, med flotte veier og grei trafikk, så det meste på hele Sjelland og Fyn er absolutt innenfor rekkevidde. God ferie!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2012 #3 Skrevet 18. juni 2012 Takk for svar! Vi planlegger også en tur til København - og BonBonlan var ingen dårlig idé; dte skal jeg undersøke nærmere. Ellers skal jeg gjøre litt research på om det er noen gode resturanter i nærheten som er anbefalt. Vi er en matglad gjeng som skal på tur. Riktig god tur. -ts Anonym poster: abcac2b5ae12726fe286c857490dd550
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå