Gjest SnowLeopard Skrevet 20. juni 2012 #21 Skrevet 20. juni 2012 Jeg er jente. Spilte endel xbox før, og der gikk det ikke mye i sims og andre pusespill gitt. Diablo, Alan Wake++. Men det mest safe er jo gavekort
hermoine Skrevet 21. juni 2012 #22 Skrevet 21. juni 2012 (endret) På Xbox spiller jeg Costume quest (veldig søtt halloweenspill) og might and magic; clash of heroes. Litt sånn pusle/sjakk-aktig spill men med fantasy-tema og greier. Men det er litt langtekkelig, spesielt i multiplayer. Noen av mine venninner syns det er kjedelig, men det kommer jo helt an på hva man liker... Limbo er ganske gøy, men er jo ikke akuratt typisk jente-spill. Men er hun glad i skrekkfilmer og litt sånn dystre greier passer det jo! Ellers funker jo Mario Cart fett, og den Madagaskar race-car greia er jo dritmorsom også! Jeg var fast bestemt på at jeg hata bilspill før, men jeg ble helt hekta på disse:) Endret 21. juni 2012 av hermoine
KaDust Skrevet 21. juni 2012 #23 Skrevet 21. juni 2012 Kommer jo veldig an på jente til jente. Søstra mi spiller nesten bare zoo tycoon, the sims og slike spill om hun først spiller. Jeg derimot elsker Mass Effect, Fallout, Skyrim, WoW, CSS, FEAR osv osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå