Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal en tur til Danmark, kommer med ferje fra sørlandet og skal innom Århus og Odense på veien til København. Tenker vi overnatter 1 natt i den ene byen, og 2 netter i den andre byen. Men har ikke bestemt oss for hvilken by som vi bør ha mest tid i. Noen som har erfaringer?

Anonym poster: 731410f128f7bd1d90ba157a6bebbb76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal en tur til Danmark, kommer med ferje fra sørlandet og skal innom Århus og Odense på veien til København. Tenker vi overnatter 1 natt i den ene byen, og 2 netter i den andre byen. Men har ikke bestemt oss for hvilken by som vi bør ha mest tid i. Noen som har erfaringer?

Anonym poster: 731410f128f7bd1d90ba157a6bebbb76

Bor og studerer medisin i Odense nå, og må si det er en virkelig fin og koselig by. Store og fine parker som er fantastiske nå om sommeren, og koselig gågate med gode shoppemuligheter. Det meste ligger rimelig centrumsnært og det er lett å finne frem til de forskjellige tingene. Århus er vel litt større enn Odense, men også veldig koselig der. Kan ikke si så mye om den byen da jeg ikke har vært der så myr. Vet ikke riktig hva jeg kan råde dere til å gjøre, men tror det kommer an på hva dere er ute etter. Uansett hva dere gjør tror jeg ihvertfall dere vil få en super ferie. Det er virkelig deilig å være norsk i Danmark :)

Anonym poster: d621ac1ac7f489a22d2f7b3970c0fdfa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...