Gjest lovereaction Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Skal ha barn på besøk lørdagskveld. Og skal lage pizza. Hva liker 5-åringer på pizzaen da?
Englepusen Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Tja...spørs jo hva de er vandt med det. Men paprika, annanas og skinke burde vel gå bra?
valmue Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Det tror jeg er ganske så individuelt! Har selv hatt stor suksess med ferdigkjøpte pitabrød som smøres med pizzasaus og så får den enkelte gjesten selv velge fyll. Setter fram små skåler med skinke, kjøttdeig, ost. sopp, mais, ananas, o.s.v. og så får de lage sin egen pizza. Enkelt og greitt og morsomt for de små!
Gjest Brunhilde Skrevet 6. februar 2004 #4 Skrevet 6. februar 2004 Da 13 åringen min var 5 skulle pizzaen kun bestå av bunn og pizzasaus. Ikke sopp, ikke kjøtt, ikke ost - ganske kjedelig. Heldigvis er de tidene over nå, men jeg syns forslaget om at de får velge litt selv var godt - da vil nok pizzaen falle i smak! Kos dere!
Arkana Skrevet 6. februar 2004 #5 Skrevet 6. februar 2004 Tror nok det er veldig individuelt. Da jeg var liten likte jeg i allefall best vanlig "kjøttfyll", altså tomatsaus med kjøttdeig i. Tror faktisk jeg ville laget porsjonspizzaer og legge på tomatsaus og så kan hvert barn legge på ønsket fyll. Det er jo ganske enkelt å ha pepperoni, skinkebiter e.l. framme.
Grooo Skrevet 6. februar 2004 #6 Skrevet 6. februar 2004 Hos oss består pizzaen alltid av tomatpure, wienerpølser, paprika, løk, ananas og ost. Søstern brukte bare tomatpure, pølse og ost da hun var på den alderen, har avansert litt etter hvert...
Thomasine Skrevet 6. februar 2004 #7 Skrevet 6. februar 2004 Vi gjør som valmue. :D Og det slår alltid ann...
Gjest sexysadie Skrevet 7. februar 2004 #8 Skrevet 7. februar 2004 Pølser bruker barna å like på pizza.
Gjest Seleena Skrevet 7. februar 2004 #9 Skrevet 7. februar 2004 Ja pølse er godt. Men ikkje bruk grønnsaker og den slags som paprika og ananas, dette likar barn sjelden. Kjøtt, ost, saus og pølse ! *suuulten*
Gjest Tex Skrevet 8. februar 2004 #10 Skrevet 8. februar 2004 Når det skal lages barnepizza her i huset brukes det ketchup, pepperonipølse, røkte kjøttpølser i terninger og ost i terninger, samt litt oregano. Så får ungene ha på det de vil selv. I det siste har vi utvidet med skinketerninger, som også har blitt akseptert. Unger er særdeles kresne, mine hadde sultet ihjel foran en pizza med ananas på.... (det hadde jeg også)
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #11 Skrevet 8. februar 2004 Superenkel, barnevennlig pizza: - Ferdige bunner fra rema 1000, 3 i pakka for 20,- Eller lag selv hvis du gidder - Kjøttdeig - Toro spaghettisaus på pose, ca en pose pr 400 g kjøttdeig. Den er mild og god, og litt søtlig på smak - Ost, vanlig norvegia eller mild ost Bare lurte på de pita-pizzaene med velg eget fyll: Jeg skal ha 14 jenter i bursdagsselskap om en måneds tid. Hvor mange kan jeg steke om gangen når jeg ikke har varmluft?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå