Gå til innhold

ploblemer med tampong..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, som overskriften sier, har jeg problemer med tampong. Når jeg skal dra den ut, blir den på en måte stoppet av en streng som går tvers over. Jeg ser tampongen på hver side, og må dytte den strengen til sides for å få den ut. Denne er veldig stram så det gjør veldig vont... Er 16 år, og jomfru å tørr ikke ha sex pga denne strengen... hva skal jeg gjøre? syns og det ser ut som jeg har ekstra mye "vaginahud" rundt vaginahullet om dere skjønner, på en måte som en hals som henger rundt hullet..

Jeg sliter sånn pga dette.. noen som vet hjelp? :tristbla::sjenert:

Anonym poster: b6a921d60aecb04f40f147544d9d6c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det er jomfruhinna det er snakk om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

den er rosa som resten av sulamitten forresten, ser ut som en ekstra dannelse.. :sjenert:

Anonym poster: dfef36d3fe163f5cfd7de615abc4d38d

Skrevet

høres ut som noe som ikke stemmer helt hær.. kansje en tur til lege?

Skrevet

Synes ennå det høres ut som jomfruhinna, jeg..

Om du er usikker, oppsøk fastlege/gynekolog. De vet slikt 100% :)

Skrevet

Høres ut som du har sånn splittet jomfruhinne eller hva det nå heter. Du kan gå til gynekologen og få skåret over den strengen slik at du slipper problemet med å vippe den til siden når du skal ha inn/ut tampong.

http://www.youngwomenshealth.org/hymen.html

Septate hymen helt nederst i bildet der.

• 11 måneder senere...
Skrevet

jeg har også samme problemet!! Jeg er 15 år. Det er helt forferdelig vondt, har lenge lurt på om det bare er jeg eller som har det eller om det er helt normalt.. Har hatt masse problemer når jeg skal ta ut tampongen. Har flere ganger skjedd at jeg har stått på badet og skreket i opptil en halvtime siden jeg har dratt nedde strengen veldig hardt og langt ut. Så blir den så vond at jeg ikke får flyttet den. Og hver gang jeg bruker tampong så er jeg livredd for å få vondt...

Skrevet

jeg har også samme problemet!! Jeg er 15 år. Det er helt forferdelig vondt, har lenge lurt på om det bare er jeg eller som har det eller om det er helt normalt.. Har hatt masse problemer når jeg skal ta ut tampongen. Har flere ganger skjedd at jeg har stått på badet og skreket i opptil en halvtime siden jeg har dratt nedde strengen veldig hardt og langt ut. Så blir den så vond at jeg ikke får flyttet den. Og hver gang jeg bruker tampong så er jeg livredd for å få vondt...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde bestilt legetime. Du skal ikke ha det sånn.

Anonym poster: 97653d540536b51851c24daeffda6116

AnonymBruker
Skrevet

høres ut som noe som ikke stemmer helt hær.. kansje en tur til lege?

Høres ut som "jomfruhinna" :) Hvis det plager deg veldig sånn at det gjør vondt, så kan du jo gå til legen, men veldig mange har det sånn, spesielt når de er jomfru ;)

Anonym poster: de7678e5350dde41a9535c1bb787cdf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...