Gjest Eld Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Skal i bryllup til høsten, og trenger litt forslag, helst med linker, til tilbehør til denne kjolen. (jeg er lav så kjolen går til knærne på meg). Jeg trenger noe til å ha over skuldrene (f.eks. en bolero), sko og veske. Helst noe som ikke koster skjorta da jeg er student. Hvilken farge bør strømpebuksen være? Blir det for bart med hudfarget? Min største utfordring er at jeg har blått hår. Det tar automatisk en del oppmerksomhet fra antrekket, og i tillegg er det en del farger som ikke passer til. Synes derfor det er vanskelig å sette sammen et antrekk som ikke er svart Det står ikke spesifisert kleskode i invitasjonen så jeg antar at det er mørk dress/pent antrekk? Er det rett å anta dette når det ikke står noe? Jeg ønsker ikke å være overpyntet, men heller ikke for lite pyntet. Blir litt usikker på hvordan jeg bør kle meg når jeg leser alle trådene om gjestenes antrekk
SoftKitty Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Så fin kjole! Jeg ville ikke hatt altfor mye smykker siden det er sånn bling-belte på kjolen, men ville holdt smykkene i sølv/sort og kanskje sorte pumps til? Blått hår er kjempefint men hvis du vil ha det mindre "flashing" så dra det litt stramt bakover og sett det opp i en pen knute av noe slag (jeg kan ikke noe om håroppsett men bare noe annet enn løst hår)