Gjest Eld Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Skal i bryllup til høsten, og trenger litt forslag, helst med linker, til tilbehør til denne kjolen. (jeg er lav så kjolen går til knærne på meg). Jeg trenger noe til å ha over skuldrene (f.eks. en bolero), sko og veske. Helst noe som ikke koster skjorta da jeg er student. Hvilken farge bør strømpebuksen være? Blir det for bart med hudfarget? Min største utfordring er at jeg har blått hår. Det tar automatisk en del oppmerksomhet fra antrekket, og i tillegg er det en del farger som ikke passer til. Synes derfor det er vanskelig å sette sammen et antrekk som ikke er svart Det står ikke spesifisert kleskode i invitasjonen så jeg antar at det er mørk dress/pent antrekk? Er det rett å anta dette når det ikke står noe? Jeg ønsker ikke å være overpyntet, men heller ikke for lite pyntet. Blir litt usikker på hvordan jeg bør kle meg når jeg leser alle trådene om gjestenes antrekk
SoftKitty Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Så fin kjole! Jeg ville ikke hatt altfor mye smykker siden det er sånn bling-belte på kjolen, men ville holdt smykkene i sølv/sort og kanskje sorte pumps til? Blått hår er kjempefint men hvis du vil ha det mindre "flashing" så dra det litt stramt bakover og sett det opp i en pen knute av noe slag (jeg kan ikke noe om håroppsett men bare noe annet enn løst hår)
Gjest Eld Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 Takk, nå ble jeg litt letta! Til vanlig går det mest i svart, men tenkte jeg skulle prøve meg på noe annet siden det var bryllup (og mange tydeligvis mener at svart er fy-fy). Jeg er ikke noen stor smykkebruker, så øredobber og kanskje et armbånd (eller en pen klokke) går vel fint? Med tanke på hårfargen er jeg litt redd for at det fort blir for mye. Jeg har ikke langt nok hår til å sette det opp, men takk for forslaget Blir det for hardt med svart bolero mot det grå? Jeg er usikker på om jeg kommer til å ta av meg på skuldrene så det bør jo se fint ut. Altså hun på bildet har jo svarte sko og svart strømpebukse, og det ser greit ut sånn fargemessig (selv om akkurat den strømpebuksen og de skoene sikkert ville vært litt upassende i et bryllup). Jeg er forresten helt elendig til å gå i sko med (høye) stiletthæler så det må jeg i så fall kjøpe. Tips til noen fine (og billige)? Evt. andre alternativer til sko som passer til?
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. juni 2012 #4 Skrevet 16. juni 2012 Hva med sko som har khilehæl? eller en litt tykk hæl, som mange av dagens pumps har? Du kan jo også bruke ballerina eller skoletter tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå