Gå til innhold

Til moderatorene!


Babyface

Anbefalte innlegg

Tusen takk for et kjempebra forum!

Jeg lurer på hvor gamle dere er, hvor dere kommer fra, hvordan dere fant på å starte KG, om dere jobber med KG på fulltid eller har andre jobber ved siden av, om dere må kunne mye data for å ha en sånn jobb dere har osv osv. Fortell!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det nok best at Gry svarer selv, det er nemlig hennes, og bare hennes fortjeneste at vi har dette forumet.

Vi er bare med på hjelpe henne med å holde litt kontroll nå som det er blitt så stort. smilejente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-27 22:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

KG ble startet av meg for litt over to år siden. Forløperen, bryllupsguiden, startet jeg våren -99, i forbindelse med at jeg selv skulle gifte meg og savnet info. på nettet.

I januar 2000 kjøpte ABC startsiden 75% av aksjene, og i januar i år kjøpte de de resterende 25%, dermed eier ABC Startsiden hele KG.

KG har kun en ansatt - meg. Jeg jobber meg KG på fulltid (og vel så det...) icon_wink.gif

Er egentlig utdannet adjunkt, og jobbet nesten 6 år i ungdomsskolen, med KG som hobby det siste året, før jeg fikk mulighet til å ha Internett som levebrød.

Moderatorene jobber gratis på fritiden sin for å hjelpe meg med å se etter at brukerne av forumet følger reglene våre. Moderator-ordningen har vi hatt bare noen måneder, tidligere gjorde jeg alt selv. Men etterhvert som KG vokste til å bli Norges mest besøkte nettsted beregnet på kvinner, var det umulig for meg å sjekke alle innlegg selv.

...og siden du spør: jeg er 32 icon_smile.gif

Og moderatorene gjør en kjempeflott jobb!

_________________

Gry (red)1212[ Dette Innlegg er endret av: Gry (red) den 2002-05-27 22:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende, lærerikt og morsomt, og vi er blitt en veldig fin gjeng icon_smile.gif

Foreløpig er vi nok, men du bør sende en melding til Gry om du kunne tenke deg å prøve.

De som kan komme i betraktning må være over 20 år, registrert, og ha en smule fartstid i forumet.

Dessuten ha begrep om god gammeldags folkeskikk, selvfølgelig.

Og de bør tåle litt "pepper", ikke alle er fornøyd med jobben vi gjør, skjønner du icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...