Gå til innhold

mistet sexlysten, null friksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må man ha en svær kølle for å ha bra sex eller? Dritt lei av å kjenne null friksjon når jeg har sex og dette har vært tilfelle med alle jeg har hatt sex med(6stk) Tviler på at alle de 6 har vært unormalt vide og jeg er heller ikke unormalt liten(15 lang og 13 rundt) Forstår ingenting, for er ikke noe morro når man må jokke på som en jævel bare for å klare å komme, da blir ikke sexen noe bra.Da blir man bare utslitt og for fokusert på selve bevegelsene, umulig å nyte sexen til det fulle da:(

Er det noe galt med meg, eller er kanskje pikken min bare for tynn? Har et par kompiser som har sammen problemet og jeg vet at i hvertfall en av de har en del tykkere pikk en meg. Kanskje det bare er jævla mange utrente mus her i landet?

Anonym poster: 43a55f5509ed32a163d61d1bae9ee762

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe sier meg at du og ww hadde passet godt i lag, hun er så trang at det å skyte pingpongballer peanøtter med gullmusa ikke er noe problem, ta rennefart og send en pm :jepp:

Ja, det er nok noen kvinner som undervurderer hvor mye sex muskelen har å si og det høres ut som du kanskje har vært uheldig.

Men det handler ikke bare om trente mus og jævlig utrente mus for selv om kvinnen trener aldri så mye mus så kan det like godt handle om våt mus. Er kvinnen veldig våt minker det definitivt på friksjonen, og selv om det bør tas som et kompliment så kan en tørke med papir/håndduk etc om det er der problemet ligger.

Så handler det og om forventninger, mange menn forventer en like trang mus som en hånd, det er litt urealistisk, sexsolog Gro Isaksen har en grei forklaring på dette:

”Den vanligste årsaken til at menn ikke får til å ejakulere under samleiet er at han har lært seg å tilfredsstille seg selv og ikke klarer overgangen til å skulle gjøre det i en partner. De erfaringene onanien gir, kan for mange fortsette inn i parforholdet. Mannen har da laget sitt eget mønster, med et spesielt trykk før ejakulering og forbinder seksuell tilfredsstillelse med å bruke hånda. Av og til bruker de så sterke stimuli at det ikke er mulig for henne å få like sterk friksjon under samleiet, uansett hvor godt hun har trent PC-musklene sine”.

Mye kan og gjøres med forskjellige stillinger

Hvis dere har samleie når dere ligger på siden eller bakfra så vil det antagelig bli strammere rundt skjeden og skape større friksjon, misjonæren med hennes bein oppe på skuldrene er og en metode.

Ellers vil jeg vel si at dess mer en fokuserer på selve orgasmen dess mer stress blir det, og dess vanskeligere å oppnå det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd alle stillinger, og er sant som du sier, at hvis jeg tar en jente bak, mens vi ligger på siden, så blir det litt trangere, men ikke veldig stor forskjell. Å tørke er uaktuelt, det ødelegger bare stemmningen syntes jeg.Vet det om onani mønsteret og at det kan skape problemer, men jeg har i det siste prøvd å onanere så løst som mulig,men er godt mulig jeg har redusert følelse i junior(håper ikke det da men)

Gud å digg det hadde vært å ha en stor pikk, da hadde dette ikke noe vært noe problem og man hadde også vært 100% sikker på at jenta var fornøyd. Livet er dessverre ikke rettderdig!!

• Liker 1
Gjest skravle
Skrevet

Har du prøvd asiatisk mus? De er trange og gode.. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd asiatisk mus? De er trange og gode.. :gjeiper:

Asiatisk? Pakistansk? Indisk? Persisk? Tyrkisk? Hvilken del av Asia sikter du til?

Anonym poster: eb271d73605d60743d242ab111b5bd33

Gjest "gjest"
Skrevet

Gud å digg det hadde vært å ha en stor pikk, da hadde dette ikke noe vært noe problem og man hadde også vært 100% sikker på at jenta var fornøyd. Livet er dessverre ikke rettderdig!!

Du høres i høyden umoden ut. Kanskje du bare skal slutte å ha sex med kvinner?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Jeg tror Lego er løsningen et par år til.

Anonym poster: 9025a740a5f967f2967ae474891a4f4a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ta dem i rævhølet, men det lukter, jeg lover deg.

Kjipt med lav friksjon, og jeg forstår frustrasjonen din. Ei høne uten friksjon er det ikke mye mening i.

Anonym poster: 92cf835acff59ada6f6e863c30e3f591

• Liker 1
Gjest skravle
Skrevet

Sikter til feks China, Korea, Japan, Thailand, Vietnam, Kambodsja, Laos, Burma, Malaysia, Taiwan, Filippinene. Damer fra disse landene er trange og gode..

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Sikter til feks China, Korea, Japan, Thailand, Vietnam, Kambodsja, Laos, Burma, Malaysia, Taiwan, Filippinene. Damer fra disse landene er trange og gode..

Yellow Fever....

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo ta dem i rævhølet, men det lukter, jeg lover deg.

Kjipt med lav friksjon, og jeg forstår frustrasjonen din. Ei høne uten friksjon er det ikke mye mening i.

Anonym poster: 92cf835acff59ada6f6e863c30e3f591

Lukter ? Bullshit... Om det er litt planlagt på forhånd så har damen mulighet til å skylle seg bak der ordentlig og blir ikke noe lukt eller annet.

Men dette forutsetter kanskje et forhold eller fast pulevenn som man kan være åpen med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har sannsynligvis for hardt grep når du runker og har blitt vant til den friksjonen du får da. Ha løsere grep, det tar ikke så lang tid før du venner deg til det.

Anonym poster: 6c8eb5ae4fcf66375096c19fce4148cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

hehe jeg får ikke lov til å stramme når vi har sex da blir dt for godt å han kommer for raskt :sjenert:

Anonym poster: edd41b0daa7ea32370981176c09a04e1

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Menn som kun går etter en kvinne ut fra hvor trang mus de har, må jo være fullstendig avstumpet i hodet.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt ridd av ei fra Filipinene. Det var den beste opplevelsen jeg noen gang har opplevd. De kvinnene du har hatt sex med, har de født?, i så fall er det jo ikke så rart det kanskje er litt løst.

Anonym poster: 29c4cf95cb70f47657b01e9aac2a0aaa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke trent musklene der nede, og bruker dem ikke spesielt aktivt under samleiet(kjæresten sier han ikke kjenner spesiell forskjell fra eller til).

Jeg har hatt gjennomsnittlige(16 cm, litt usikker på tykkelse) og endel mindre enn det - og de har overhodet ikke hatt problemer med å komme.

Snarere tvert imot, og vi må ta pauser underveis om det skal vare en stund.

Stemningen er rett og slett intens og begge får mye nytelse av hverandre.

Jeg blir nok helt vanlig våt - og noen ganger selvsagt mer.

De har aldri spurt meg eller tatt opp/hintet til trening av muskler, og jeg har selv lagt opp til at det er OK å ta opp.

Så jeg må si jeg oppfatetr det som litt rart med alle disse trådene om at jenter må stramme så mye for at man skal kjenne noe, og at det normale er å trene musklene daglig selv før man har født.

Jeg har rett og slett aldri hørt noen gutter IRL, hverken kjærester eller kamerater noensinne snakke om det(og vi snakker endel om sex) - så jeg tror dette må ha med egne vaner å gjøre - at man har hatt et hardt grep over lang tid?

I tillegg til muligens ekstra våthet - e.l - men likevel; rart jeg aldri har vært borti dette før jeg kom her på KG....

Anonym poster: 199e2ba75b74d10940501911035bc55a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men.. altså. Ts, du kjenner vel om hun bruker musklene eller ikke?

Og til dere som ikke strammer musklene under samleie: hvordan i alle dager får dere orgasme på det viset? :klo: Jeg vet vi har ulike preferanser, men aktiv bruk av musklene øker blodtilførselen=mye bedre sex. Så får fyren heller be om pause innimellom, så det varer lengre. ;)

Anonym poster: ee05887966876969248d0a1a1ba14c3c

Gjest Katten.
Skrevet

Størrelse har ingenting å si på dette punktet. Det handler om samspillet. Hun må faktisk bruke musklene sine òg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ok, tar litt tilbake det jeg skrev, for hadde i går sex med den trangeste musen jeg noen gang har opplevd! Hun fikk til og med vondt i starten, hehe(må ærlig innrømme at jeg følte meg litt ovenpå da) Men når hun ble våt, så var det ikke alt for stor forskjell fra hva jeg har opplevd med tidligere partnere, men fortsatt litt trangere.Er håp, med andre ord;)

Men nå har det dukket opp et annet problem da, som jeg også har opplevd tidligere; hver gang en dama skal ri meg, så blir junior slapp. Vet ikke hva som er årsaken, enten så tenner ikke den stillingen meg så mye eller så blir muligens blod tilførselen til junior stengt?Man føler seg ikke særlig mann når junior blir slapp under akten, dessverre :(

Gjest "gjest"
Skrevet

Det er TS som er problemet, ikke damerne han puler.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...