Gjest Katia Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har gått på p-piller i 2 mnd, men jeg fikk mensen selvom jeg tok pillene? Har dette noe med at det var første brett og at kroppen min ikke var vandt til det eller kan det være noe annet? Merket at jeg hadde ømme pupper i dag, men det er ikke konstant, de er bare det når jeg tar på de! Jeg startet på p-piller for å ikke få mensen, men jeg fikk jo mensen siste uken av mitt føste brett.. Kan noen hjelpe meg?? Burde jeg ta en gravditetstest eller la det gå to uker og se om det skjer noe? Vil virkelig ikke ha barn for jeg er bare 16år. Katia
Gjest OLE Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Du brude innformere kjæresten din/din sex-partner om dette, så dere kan stå sammen om det hvis du er gravid. Hvis han ikke vil støtte deg burde du ta med den en venninde og ta en abort! Lykke til!! Er sikker på at du ikke er gravid og at det bare er noe du tror inne i hode ditt! :goodbye: :kgbaby:
dobby Skrevet 16. juni 2012 #3 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Ein får mensen kvar månad sjølv om ein går på p-piller. Ved å droppe den pille-frie veka, kan ein la vere å få mensen den månaden. Dette fungerer derimot ikkje like bra for alle, eg får mykje mellombødingar dersom eg gjer dette. Så du er nok ikkje gravid. (Men om du er usikker, så ta ein graviditetstest. Så slepp du å undrast.) Endret 16. juni 2012 av dobby
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå