Gå til innhold

Guiden til mitt liv


grrr

Anbefalte innlegg

Endelig helg tenker dere ja. Ikke for meg denne gangen!

Jeg skal tjene som barnevakt både i kveld og i morra kveld. Det er jo koselig det, men noen ganger føler jeg at det blir tatt litt for gitt at jeg skal stille opp. Som hvis jeg ikke kan er det nesten så folk blir sure. Det irriterer meg litt, for det er trossalt jeg som gjør dem en tjeneste. Har aldri bedt dem om noe i gjengjeld for barnepassen. Det er jo ikke det at jeg misliker det, for ungene er helt nydelige og jeg er så glad i de! Men det hadde vært litt fint å slippe å sitte hver gang de skal noe. Kanskje det hadde gått bra med andre barnevakter også?? Eller er jeg helt på villspor her :klø: ???

Nå høres jeg jo ut som den rene klagemuren her, og det var jo ikke akkurat den beste starten for dagboka mi.... SÅ vi får håp at det går likare i mårra :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn hadde jeg det før også..

broren min og samboeren hans skulle alltid ha meg til å sitte barnevakt..

prøvde å hinte i lengre tid om at jeg kanskje hadde andre ting å gjøre..

men det skjønte jo ikke noe..

så til slutt sa jeg klart i fra og siden ble jeg ikke purt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg jo ferdig med barnepassen for denne gang da. Ungene er jo helt herlige!!! Men typisk meg så kan jeg ikke si helt bra ifra til mine venner og sånt. Da føler jeg meg helt dust :( Er jo glad i de så føler at jeg overreagerer litt her.

Orker ikke tenke mer på det. Det var jo uansett hyggelig å få en hilsen i dagboka mi så fort :D

Liker ikke søndager, føles ikke som en fridag, for man må jo jobbe på mandag igjen!! også er jeg som regel ganke sliten etter ei litt hard helg, og gjør ikke annet enn å slappe av og sove....

Har jo vært snill med mammaen min idag, siden det er morsdag og alt. ga henne en bok hun ønsket seg og en kjempe fin veske! Men vet ikke om hun likte veska så innmari godt, for alt hun sa var takk.. :cry: Men så har jo alle forskjellig smak og det går jo ann å bytte (heldigvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...