Gå til innhold

Lager en tråd,og blir borte....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Ser ofte at mange lager en tråd ( starter en debatt ). Mange hiver seg på og kommenterer og skriver sine meninger og gir råd. Og veldig ofte blir de som laget tråden bare "borte"? .... Venter ofte på en tilbake melding om hvordan ting gikk jeg da.........

Er det flere som tenker sånn eller er det bare jeg som tenker sånn ???? har ikke vært noe aktiv her selv på lenge men er inne hver dag og følger enkelte tråder,det er derfor jeg føler det sånn. Mener ikke att men skal sitte her 24/7 men om jeg lager en tråd som nå vil/ ville og skal jeg da følge opp svar og forklare hva jeg mener.... Skjønner dere hva og hvor jeg vil med dette ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette ble postet litt feil.....he he men kan vel fikse det...tror jeg hmmmm

Skrevet

Bare å gå på ris/ros-forumet og be de flytte den, som da sikkert er til "generell debatt". Men du har forøvrig rett i det du sier, og jeg er enig i at det er synd for alle som da har engasjert seg i tråden, enten med å komme med råd eller hva det er som er hensikten med tråden.

Ofte er det fordi ts får mye motstand, mange er uenige, det kommer mange krasse og usaklige kommentarer, mye drittkasting osv. Litt forskjellig hva som er årsaken, men ja, sånn er det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke så veldig rart at TS melder seg ut når 80% av trådene her på KG sporer av i alle mulige retninger.

Anonym poster: 8f7865d6e297b3a8ca1bc58a7c0e4c16

• Liker 2
Skrevet

Enig med dere over her :) Vi burde tenke litt mer over dette alle sammen da. Tenke litt mere over at det faktisk sitter noen bak pcèn som tør spørre om råd eller trenger og dele litt karnsje ??? :)

Skrevet

kan noen flytte tråden min??? får ikke til jeg ....

Skrevet

Tråden er flyttet til generelle.

God debatt :)

Mvh Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...