Gjest FrøkenFinstuss Skrevet 16. juni 2012 #1 Skrevet 16. juni 2012 Hei alle fjonge damer og herrer Jeg har et par spørsmål jeg så gjerne skulle hatt et svar på, håper noen kan ta seg tid til å svare en stakkars bondetuppe i storbyen. Da blir jeg veldig takknemlig! Jeg har lenge gått å fundert på å vokse underlivet. Er SÅ lei av den der høvelen! Men jeg kjenner ingen som gjør dette (dvs. ingen som sier at de gjør det). Dermed har jeg ingen å søke råd hos... Noe jeg trenger! Setter så stor pris på om DU gidder å svare meg Her kommer spørsmålene: 1. Hvor mye tar man ved en Brazilian voksing? Hele stussen? 2. Hva med de partiene med hår som er... litt lengre bak? Ræva da, for å bare si det rett ut. Tar de dette også? 3. Blir det et helvette etterpå? Smertefullt, sår etc.? 4. Burde man ta mindre hår første gangen for å bli litt vant til det? Å ta hele stussen senere? 5. Vet du av et bra sted i TRONDHEIM? Eller et jeg burde styre unna? Snakk gjerne av egen erfaring! TUSEN takk til deg som kan svare på dette innlegget!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 1. Prisen varierer fra sted til sted, jeg betalte 500 for min, men har hørt om både dyrere og billigere. 2. De tar disse hårene også 3. Det var et helvette der og da Ganske vondt, men de sa det kom til å gå lettere neste gang. Litt sårog hoven etterpå, men fikk med en krem jeg skulle smøre på. 4. Du bestemmer sikkert hvor mye du til ta, men hvorfor ikke ta hele når du først har betalt for timen? 5. Aner ikke. Hilsen meg som prøvde dette her for første gang på torsdag Anonym poster: 6a519927e4904f3fb7792d7a733b77c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå