Gå til innhold

Smerter, skjelvinger og nesten besvimelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 29 år og frisk, fast partner og har gått på p-piller siden jeg var 16 år.

De to siste gangene jeg hadde sex opplevde jeg noe skremmende. Den første gangen fikk jeg et stikk i hjertet/brystet under orgasmen, og etterpå fikk jeg noe som lignet sterke menssmerter i livmor-regionen. Denne varte i ca 5 minutter.

Andre gangen var noen dager etterpå og straks mye verre. Straks orgasmen var ferdig, fikk jeg utrolig sterke smerter i livmorregionen. Jeg tenkte "dette må være som å ha rier" (jeg har aldri født), jeg lå og vre meg i smerte i senga, så kjente jeg at jeg ble forferdelig kvalm. Gikk inn i dusjen, begynte å skjelve og måtte hyperventilere pga smertene. Jeg kjente jeg begynte å prikke iansiktet og i tennene (??) og satte meg ned fordi jeg var på nippet til å besvime og kaste opp. Slik satt jeg i ca 10 minutter, da begynte det å gå over, og jeg la meg igjen.

Skalv litt en stund etterpå, men sovnet til slutt.

Nå er jeg redd hva i all verden dette kan være for noe?? Vurdere å bestille legetime, selv om dette er veldig flaut å fortelle :sjenert:

Anonym poster: a513fd15f5135e62f79f80e59bcafff2

Videoannonse
Annonse
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hvis du ikke vil til legen fordi du er flau, bør du iallefall ikke klage, de har hørt "alt" før, og sterke smerter skal man ikke tulle med. God bedring :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke flaut, og du bør faktisk oppsøke en lege for å utelukke at det er noe mer alvorlig.

Fortrinnsvis kanskje en gynekologspesialist?

Anonym poster: 19712757b62c2ac39fc983c801db814f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...