AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #21 Skrevet 17. juni 2012 Jeg ble singel idag. etter over fem år i forhold, to år som samboere. Jeg føler jeg skal dø, jeg hadde det ikke bra. Nå ser jeg for meg et liv i ensomhet Anonym poster: 7ee73c2c7cdf7990e75d501cf685667d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #22 Skrevet 17. juni 2012 TS her. Jeg merker også at jeg har venner jeg ikke trodde jeg hadde... eller altså, jeg trodde de bare var festvenner. Men når jeg fortalte om bruddet, så prøvde de og gjør det fortsatt, å ta med meg på ting, oppmuntre meg osv osv. Setter stor pris på det =) Feks. nå har jeg fullbooket to helger framover og i dag skal jeg overnatte hos en venninne. Gleder meg kjempemasse! Så jeg tror jeg kan se fram til singelliv igjen... samtidig som jeg er ganske sikker på at jeg også vil komme til å savne nærheten og kosen jeg alltid kunne få. Jeg elsker å være nær en gutt (som jeg føler meg trygg hos da) og bare... vite at han skal passe på meg. Hehehehe :gjeiper: Driver å ser etter leiligheter og søker etter jobb. Går for tiden på nav, men trenger litt mer cash hvis jeg skal bo alene. Så regner med å ha et stramt budsjett i nærmeste fremtid når jeg flytter for meg selv, men håper det blir bedre med tiden. Jeg er skikkelig innstilt på å spare nå. Må jo ha råd til å betale depositum for eksempel. Men alt i alt tror jeg ting skal ordne seg. Blir sikkert litt opp og ned på følelsene mine ang. bruddet men så langt (i 2 dager nå. Eller var det 3?) så har humøret egentlig vært helt greit. Ikke følt noen sorg eller noe, bare en liten lettelse på en måte. Men vi får se. Kanskje det slår til når jeg setter meg ned på sofaen i den nye leiligheten og innser at "nå bor jeg helt alene med bikkja" Til alle nysingle der ute: Nå skal vi more oss! La oss nyte friheten, la oss ha det gøy med familie og venner, kjenne på et uforpliktende liv (eller nesten da) osv. Tenk framover! Det er jo så mange andre fine fisker der ute som kan være noe for oss. Det er i motbakke det går oppover Anonym poster: ce8a965b072c6579ec5162f44432a9c2
Clevion Skrevet 17. juni 2012 #23 Skrevet 17. juni 2012 TS her. Jeg merker også at jeg har venner jeg ikke trodde jeg hadde... eller altså, jeg trodde de bare var festvenner. Men når jeg fortalte om bruddet, så prøvde de og gjør det fortsatt, å ta med meg på ting, oppmuntre meg osv osv. Setter stor pris på det =) Feks. nå har jeg fullbooket to helger framover og i dag skal jeg overnatte hos en venninne. Gleder meg kjempemasse! Så jeg tror jeg kan se fram til singelliv igjen... samtidig som jeg er ganske sikker på at jeg også vil komme til å savne nærheten og kosen jeg alltid kunne få. Jeg elsker å være nær en gutt (som jeg føler meg trygg hos da) og bare... vite at han skal passe på meg. Hehehehe :gjeiper: Driver å ser etter leiligheter og søker etter jobb. Går for tiden på nav, men trenger litt mer cash hvis jeg skal bo alene. Så regner med å ha et stramt budsjett i nærmeste fremtid når jeg flytter for meg selv, men håper det blir bedre med tiden. Jeg er skikkelig innstilt på å spare nå. Må jo ha råd til å betale depositum for eksempel. Men alt i alt tror jeg ting skal ordne seg. Blir sikkert litt opp og ned på følelsene mine ang. bruddet men så langt (i 2 dager nå. Eller var det 3?) så har humøret egentlig vært helt greit. Ikke følt noen sorg eller noe, bare en liten lettelse på en måte. Men vi får se. Kanskje det slår til når jeg setter meg ned på sofaen i den nye leiligheten og innser at "nå bor jeg helt alene med bikkja" Til alle nysingle der ute: Nå skal vi more oss! La oss nyte friheten, la oss ha det gøy med familie og venner, kjenne på et uforpliktende liv (eller nesten da) osv. Tenk framover! Det er jo så mange andre fine fisker der ute som kan være noe for oss. Det er i motbakke det går oppover Anonym poster: ce8a965b072c6579ec5162f44432a9c2 Ikke sant! Jeg fikk brått mange helger og ukedager etter mitt brudd fullbooka med ting å gjøre, være med på, se på ting og diverse! Følelsene vil gå opp og ned, det er normalt. Jeg tenker jo selvfølgelig på min eks noen ganger om dagen, men det er liksom ikke sånn at vis jeg tenker på henne, så kommer det tårer og jeg finner meg et sted å være alene. Tvert imot
Gjest Bandit Skrevet 17. juni 2012 #24 Skrevet 17. juni 2012 Er en stund siden nå, men nyter det fremdeles. Savner kos og nærhet til tider, men fordelene overgår ulempene - enn så lenge. 1
Steinar40 Skrevet 17. juni 2012 #25 Skrevet 17. juni 2012 TS her. [...] Det er i motbakke det går oppover Anonym poster: ce8a965b072c6579ec5162f44432a9c2 Bra sagt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå