Kooko Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jeg fødte for 15 mndr siden og fikk tilbake mensen ca. 2 mndr etter fødselen... Jeg merker at mensen + pms har endret seg ETTER jeg fikk barn og jeg er så lei av alle symptomene jeg får altså... Jeg synes at tiden før jeg får mensen har bare blitt verre, det føles som jeg er ordentlig sjuk, jeg får sånne "mini-forkjølelse" hvor jeg bare nyser + det renner fra nesa, jeg blir skikkelig trøtt, kvalm og jeg får sånne hete-tokter hvor jeg blir skikkelig svettende i hele kroppen særlig på natt... Alt dette i tillegg til vanlige mage/underlivsplager + alt det "psykiske"... ufff og ufffffff.... I forrige måned ble jeg nesten overbevist at jeg var gravid pga alle symptomene var like som da jeg var gravid første gang! Nei, forstår ikke dette her, noen her som har opplevd det samme? Kan det ha noe å gjøre med hormoner?? tar ikke noe prevensjon og ellers er jeg frisk!! Nå sitter jeg med tettnese + hetetokter og orker ikke dette dritt også!!! At vi skulle ha så mange plager!!! :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå