Gå til innhold

Bleie-gag

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg er en transe som tenner på å bli dominert - kun lettere dominans, ikke pisk o.l. Liker å være fastbundet og maktesløs og bli 'brukt'. Jeg liker også å tisse i bleier, og i det siste har jeg fantasert en del om å være fastbundet med tissevåt bleie, samt å få presset en liten VELDI tissevåt bleie inn i munnen og festet - som en slags gag. Dette tenner meg voldsomt, men har ikke turt å fortelle det til kona - hun kjenner ikke til min fascinasjon for bleier dessverre.

Er det andre som har forsøkt eller fantasert om tilsvarende?

De fleste synes nok dette er en 'syk' fantasi. Er klar over at dette ikke er helt A4, men ønsker allikevel seriøse tilbakemeldinger.

Anonym poster: 117a893cfbf385688f1ba2ce457f98d3

Identifiserende detaljer fjernet.

Endret av Lille-pus
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spennende - jeg liker selv å få presset tissevåte bleier over ansiktet når jeg er fatsbundet og selv har på meg våte bleier, men kanskje dette kunne være noe å prøve.

Er forståelig nok ikke mye respons på dette innlegget - er vel 'litt' utenfor normalen :-)

Anonymous poster hash: 09a72...3d0
Gjest Skogkar
Skrevet

Om kona di vet at du er transe og har null problemer med det, så vil jeg tro at "tissevåt bleie" som du kaller det, helt sikkert går greit det også.

• Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Håper det er greit at jeg spør. Hva er det med bleier som tenner deg så veldig ? Bare nysgjerrig på noe jeg ikke vet :)

Skrevet (endret)

.

Endret av DLover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...