kristin1901 Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er en jente som ELSKER menn, spesielt de med øyne og et blikk som bare holder deg fast uansett. som setter deg ut, som du nesten ikke tør å se lenge på i fare for at hjertet skal hoppe ut Jeg hadde en romanse med en nydelig gutt som desverre ble slutt han hadde noen isblå øyne omkranset av lange svarte vipper , ah jeg ble så sykt kåt av å se på de:)er mange måneder senere,drømmer forsatt om de blikkene jeg fikk.. En mann kan gjerne se bra ut, være klassisk kjekk og pen kropp,men har han ikke øyne jeg legger merke til så er det ikke noe spesielt..føler meg litt kravstor, men er det andre jenter som føler det sånn? med briller er det spesielt fint 1
Roba89 Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Et blikk kan gjøre mye. En venninne kommenterte at jeg så på henne med et blikk som dyttet henne over kanten. Til gjengjeld har noen jenter ett blikk som kan gjøre akkurat det samme. Virker som den del folk undervurderer øyne idag. Ingenting som tenner meg mer enn et slikt blikk som bare skriker hun vil ha meg
Gjest Janus Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er ikke kvinne, men jeg er enig i at blikkontakt er noe av det viktigste mellom en mann og en kvinne og nesten som en spirituell opplevelse når det er med noen man liker. Du visste vel at øynene er et vindu til sjelen?
kristin1901 Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2012 Et blikk kan gjøre mye. En venninne kommenterte at jeg så på henne med et blikk som dyttet henne over kanten. Til gjengjeld har noen jenter ett blikk som kan gjøre akkurat det samme. Virker som den del folk undervurderer øyne idag. Ingenting som tenner meg mer enn et slikt blikk som bare skriker hun vil ha meg hehe, ikkesant ! det blir så intenst å se i hverandres øyne :)spesielt når man ligger sammen og begge to har det godt sammen. jasså, har du pene øyne ? hadde likt å sett dem 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er ikke kvinne, men jeg er enig i at blikkontakt er noe av det viktigste mellom en mann og en kvinne og nesten som en spirituell opplevelse når det er med noen man liker. Du visste vel at øynene er et vindu til sjelen? Det er ingen sjel, og den har ikke noe vindu gjennom øynene. Velkommen til 2012. Anonym poster: a7993309fef5b75442bd855c37dfc283 2
Roba89 Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 hehe, ikkesant ! det blir så intenst å se i hverandres øyne :)spesielt når man ligger sammen og begge to har det godt sammen. jasså, har du pene øyne ? hadde likt å sett dem Et bilde kan si mer enn tusen ord, kanskje et blikk kan gjøre mer enn tusen bilder. Det er noe ubeskrivelig når man utveksler blikk med den man ligger sammen med, enten det er kjæreste eller elsker Nja, vil ikke si at jeg har fine øyne selv, men andre har pekt ut at jeg har flotte øyne
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Hva gjør en blind person da? Legger vekt på stemmen i stedenfor? Anonym poster: f162f752671394d6f2c001a0a5cd0282
kristin1901 Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2012 Et bilde kan si mer enn tusen ord, kanskje et blikk kan gjøre mer enn tusen bilder. Det er noe ubeskrivelig når man utveksler blikk med den man ligger sammen med, enten det er kjæreste eller elsker Nja, vil ikke si at jeg har fine øyne selv, men andre har pekt ut at jeg har flotte øyne så fint sagt det første der =) veldig sant. Hvilken farge ? har du sånne lange øyevipper? mine er store og blå 1
Roba89 Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 så fint sagt det første der =) veldig sant. Hvilken farge ? har du sånne lange øyevipper? mine er store og blå Mine er brune, øyevippene har søsterene mine vært misunnlige på Skulle gjerne sett de Sendt deg et bilde i melding, får du dømme selv
Gjest Katten. Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 Blikk er noe av den viktigste kommunikasjonen når det kommer til flørting, etter min mening. 1
Gjest EasyRider Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 Klarer du å holde blikket i 8 sekunder så skjer ting fort. Men (!) det er jo jenter som klager på menn som stirrer. Hva er blikk og hva er stirring ? Avhenger det av øyet som ser?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #12 Skrevet 15. juni 2012 Klarer du å holde blikket i 8 sekunder så skjer ting fort. Men (!) det er jo jenter som klager på menn som stirrer. Hva er blikk og hva er stirring ? Avhenger det av øyet som ser? Jeg vil si at jeg ser forskjell på blikk og stirring, om du småmyser litt med øynene. Har du niåpne øyner, vil jeg se på det som stirring, mens myser du litt vil jeg se på det som blikk. Anonym poster: 6417d2981ea40443aa12a852db79ec68
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #13 Skrevet 15. juni 2012 Haha jeg trodde du skulle fortelle at du hadde en fetisj på blikk som i blikkboks. Ble litt skuffa her egentlig. Anonym poster: 7aa11ff82f3d22788b7a2044db1565e9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå