AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Er det noen som vet om en kjekk lege/gynekolog i Oslo? jeg har en fantasi om å be om en undersøkelse og stille opp med sexy undertøy og bare motta behandlingen jeg får med stor nytelse.. skal be om en helt rutineundersøkelse der nede har opplevd dette i utlandet en gang, det var heelt fantastisk ! han endre med å fingre med ekstra lenge, ble jo klissvåt.. men nå bor jeg i oslo da.. og de gynekolger og slikt jeg finner er som regel damer eller gamle menn..:S buuu Anonym poster: cca2384c2673df88a6c07d152f4989b8
Sweet77 Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 De har garantert opplevd sånne som deg før. Så når du kommer inn, så tenker de: "En sånn en igjen". Har du en smule moral liggende inne, så forsikrer du deg i hvert fall om at fyren er singel først. Hvis du bryr deg, da.
Gjest Twinklefart Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Du må være mann. "Ta imot behandlingen jeg får" ta i mot det iskalde spekulumet og ha det ubehagelig en stund mener du vel, og sexy undertøy trenger du ikke for det er det jo ingen som ser, ikke legen heller
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Er det noen som vet om en kjekk lege/gynekolog i Oslo? jeg har en fantasi om å be om en undersøkelse og stille opp med sexy undertøy og bare motta behandlingen jeg får med stor nytelse.. skal be om en helt rutineundersøkelse der nede har opplevd dette i utlandet en gang, det var heelt fantastisk ! han endre med å fingre med ekstra lenge, ble jo klissvåt.. men nå bor jeg i oslo da.. og de gynekolger og slikt jeg finner er som regel damer eller gamle menn..:S buuu Anonym poster: cca2384c2673df88a6c07d152f4989b8 Og der var "erotisk novelle kommentatoren" på plass igjen! Velkommen tilbake! Anonym poster: 60f4f75203aa1ddd76827a9fbf91974c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå