Gå til innhold

Forføre legen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om en kjekk lege/gynekolog i Oslo? jeg har en fantasi om å be om en undersøkelse og stille opp med sexy undertøy og bare motta behandlingen jeg får med stor nytelse.. skal be om en helt rutineundersøkelse der nede :) har opplevd dette i utlandet en gang, det var heelt fantastisk ! han endre med å fingre med ekstra lenge, ble jo klissvåt.. men nå bor jeg i oslo da.. og de gynekolger og slikt jeg finner er som regel damer eller gamle menn..:S buuu

Anonym poster: cca2384c2673df88a6c07d152f4989b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har garantert opplevd sånne som deg før. Så når du kommer inn, så tenker de: "En sånn en igjen".

Har du en smule moral liggende inne, så forsikrer du deg i hvert fall om at fyren er singel først. Hvis du bryr deg, da.

Gjest Twinklefart
Skrevet

Du være mann. "Ta imot behandlingen jeg får" ta i mot det iskalde spekulumet og ha det ubehagelig en stund mener du vel, og sexy undertøy trenger du ikke for det er det jo ingen som ser, ikke legen heller :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om en kjekk lege/gynekolog i Oslo? jeg har en fantasi om å be om en undersøkelse og stille opp med sexy undertøy og bare motta behandlingen jeg får med stor nytelse.. skal be om en helt rutineundersøkelse der nede :) har opplevd dette i utlandet en gang, det var heelt fantastisk ! han endre med å fingre med ekstra lenge, ble jo klissvåt.. men nå bor jeg i oslo da.. og de gynekolger og slikt jeg finner er som regel damer eller gamle menn..:S buuu

Anonym poster: cca2384c2673df88a6c07d152f4989b8

Og der var "erotisk novelle kommentatoren" på plass igjen! Velkommen tilbake!

:roll:

Anonym poster: 60f4f75203aa1ddd76827a9fbf91974c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...