Gjest BM2 Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Det nye ordet for "det er greit og gøy å rakke ned på menn!" Venter i spenning på hva feministene finner på neste gang de har behov for å rettferdiggjøre sitt subtilt uttrykte hat mot menn 2
Gjest Cuntzilla Skrevet 15. juni 2012 #2 Skrevet 15. juni 2012 Og jeg som klikket meg inn her i den villfarelsen at du var interessert i å diskutere temaet. 1
Gjest BM2 Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Og jeg som klikket meg inn her i den villfarelsen at du var interessert i å diskutere temaet. Inntil feministene bytter ut ordet "likestilling" med ordet "rettferdighet" er det faktisk ikke så mye å diskutere.
Sweet77 Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 Inntil feministene bytter ut ordet "likestilling" med ordet "rettferdighet" er det faktisk ikke så mye å diskutere. Så så, du er fri til å mene akkurat det du vil, BMI
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Likestillingen gjelder kun når den går i kvinners favør. Anonym poster: 25ca7b6ca9d2df7c581b4b17a486f993 1
Jalp Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Ordet likestilling klinger dårlig i de fleste menns ører. Vi hører stort sett kollektiv bebreidelse når det ordet brukes. Det er veldig synd fordi urettferdighet burdte mobilisere alle, uansett hvem den rammer. Men inntil det blir like stuerent å fokusere på og gjøre noe med den urettferdigheten som rammer menn, vil den felles kampen for rettferdighet hemmes av fronter som er konstruert av kollektiv bebreidelse, skyldfølelse og mistro. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå