Gå til innhold

Hvor mye kostet gifteringene deres?

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi betalte rundt 6000 for begge, vi har hatt dem som forlovelses finger og skal fortsette å ha dem som gifte ringer.

Blomst- han er veldig flink han på Aneby, jeg regner med at det var han du var hos. Expo Arte på solli plass i Oslo tar også bytte gull og de er også veldig flinke, men de lager litt mer spesiell design. De har foresten en utstilling av forlovelse, partnerskap og gifte ringer nå. Var nemmelig innom for å bestille øredobber, har desverre ikke hull i ørene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada Bjørn på Åneby senter Nord for Nittedal er en liten kunstner.

Han har laget masse som stilles ut, og kuule stålringer med brilliant til 300,- også. Fikk lyst til å bruke opp sparepengene, vanligvis er det slik at man ønsker å legge lommeboken på utsiden icon_smile.gif

Når det gjelder Expo Arte på Sollie, så var det vårt førstevalg. Dog laget de ikke så enkle ringer til en fornuftig pris. Ble over dobbelt av serieproduserte ringer.

Derfor falt valget på Bjørn, han er dessuten veldig flink til å finne ut hva du liker, han tar noen sjanser, men bare i voks, slik at man ikke kaster penger ut av vinduet.

På Expo var de ikke særlig interesserte i oss. Bjørn derimot har alltid tid og er oppriktig interessert. Sikkert ikke så viktig med kjemi med gullsmeden, men det føltes godt å gi han annsvaret icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi ga 7500,- for min, den er i hvitt og gult gull med en diamant i. Hans kostet 5500,-, og den er helt lik min men uten diamanten. Vi er veldig fornøyd, og fått mange komplimenter for ringene våre.

Majen

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har kjøpt ringer i 7 mm, til 4-5000 for begge. De er råflotte, i gull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...