AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har vært sikker på at jeg har hatt kjønnsvorter, og fikk endelig kommet meg til gynekolog. Han sjekket alt som er mulig å sjekke og jeg spurte spesifikt om jeg hadde kjønnsvorter, han sa nei, det var talgkjertler. Men er det fortsatt mulig at jeg har det når han sier nei? Kanskje jeg ikke hadde utbrudd akkurat da jeg var der? Kan man sjekke om man har kjønnsvorter ved å ta noen slags prøve eller er det bare noe man ser og diagnosierer utifra det? Anonym poster: fd0438a8b2a4ddb1f07c247d6d8b555f
Gjest sjupalup Skrevet 16. juni 2012 #2 Skrevet 16. juni 2012 Hei! Ja, det er mulig å ha det fordet om legen sier nei. Har vært 3 ganger hos forskjellige leger som har nektet på at jeg har hatt utbrudd, men har sett de etter jeg selv har pekt på de.. Du kan også be de om å smøre eddiksyre på deg slik at om du har et ev. utbrudd, så blir vortene hvite. Eller, så kan du ta en celleprøve, så får du brev i posten med beskjed om at de har funnet ev. viruset hos deg. Om de ikke finner noe, så får du ikke noe brev Husk at det kan ta et par mnd før du får brevet. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå