AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Rundt tre-tiden hver eneste ettermiddag blir jeg svimmel, trøtt, vimsete, irritert og får ufattelig trang til å spise sukker. Det eneste som hjelper er å spise sukker jevnt fram til rundt 5-6 tida. Jeg har prøvd å spise andre ting, men det har ikke hjulpet. Det er uavhengig hva jeg har spist før på dagen. Men jeg drikker som regel minst to kopper kaffe,morgen og etter lunsj. Drikker nok vann. Jeg er en tjukkas med et kosthold som varierer mellom lavkarbo, "vanlig mat" og opp til et jevnt inntak av sukker hele dagen periodevis. (Type jojoslanker med tidvis fråtsing.) Er det blodsukkeret mitt som er helt ødelagt, koffeinavhengighet, eller noe alle opplever på ettermiddagen? Noen som har noen gode tips? Har testet fastende blodsukker og sukkerbelasting sist for to år siden, men jeg opplevde dette da også. Hilsen trøttingen. Anonym poster: 9595515c1f3b1df34c8628d2b0ce2df2 Anonym poster: 9595515c1f3b1df34c8628d2b0ce2df2
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2012 #2 Skrevet 17. juni 2012 Rundt tre-tiden hver eneste ettermiddag blir jeg svimmel, trøtt, vimsete, irritert og får ufattelig trang til å spise sukker. Det eneste som hjelper er å spise sukker jevnt fram til rundt 5-6 tida. Jeg har prøvd å spise andre ting, men det har ikke hjulpet. Det er uavhengig hva jeg har spist før på dagen. Men jeg drikker som regel minst to kopper kaffe,morgen og etter lunsj. Drikker nok vann. Jeg er en tjukkas med et kosthold som varierer mellom lavkarbo, "vanlig mat" og opp til et jevnt inntak av sukker hele dagen periodevis. (Type jojoslanker med tidvis fråtsing.) Er det blodsukkeret mitt som er helt ødelagt, koffeinavhengighet, eller noe alle opplever på ettermiddagen? Noen som har noen gode tips? Har testet fastende blodsukker og sukkerbelasting sist for to år siden, men jeg opplevde dette da også. Hilsen trøttingen. Anonym poster: 9595515c1f3b1df34c8628d2b0ce2df2 Kan d være vitaminmangel? Da kan d kanskje være lurt å spise sukkerholdig frukt, sånt som banan, pære, ananas og jordbær. Du får da tilført vitaminer i tillegg i stedet for BARE sukker!
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #3 Skrevet 17. juni 2012 du skriver at du er overvektig, trøtt og har sukkerhunger, tenker på diabetes jeg da. det er sikkert noe med blodsukkeret Anonym poster: 22e09bc302963ca54f1c83c9eacb293a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå