Ms Lilja Skrevet 21. februar 2005 #41 Skrevet 21. februar 2005 Gikk visst på en smell med de frimerkene jeg da. kjøpte de bryllupsmerkene på nettet, tenkte ikke på å sjekke at portoen var riktig. Gikk jo utfra at det stemte når jeg kjøpte de fra posten.no.. jaja.. sånn går det når man blir ivrig...
Arwen Skrevet 21. februar 2005 #42 Skrevet 21. februar 2005 Gikk visst på en smell med de frimerkene jeg da. kjøpte de bryllupsmerkene på nettet' date=' tenkte ikke på å sjekke at portoen var riktig. Gikk jo utfra at det stemte når jeg kjøpte de fra posten.no.. jaja.. sånn går det når man blir ivrig... [/quote'] Du kan bruke de osm B post da, hvis ikke inbydelsene er tyngre en 20 g.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. februar 2005 #43 Skrevet 21. februar 2005 Jeg fant disse på posten.no som jeg tenkte å bestille https://www.eposten.no/frimerker/produktbil...max/anledn4.jpg
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #44 Skrevet 22. februar 2005 Soon mrs s: de frimerkene kostet bare 5,50. Vanlig porto i Norge er jo 6,- nå.. Men ja de var utrolig fine!
Arwen Skrevet 22. februar 2005 #45 Skrevet 22. februar 2005 Soon mrs s: de frimerkene kostet bare 5,50. Vanlig porto i Norge er jo 6,- nå.. Men ja de var utrolig fine! 5,50 er som sagt over her B-post så de kan helt sikkert brukes. Jeg bare skjønner ikke hvordan innbydelser kan veien under 20 g jeg. Våre - som ikke var noe voldsomt store veide en del over.
Coria Skrevet 23. februar 2005 #46 Skrevet 23. februar 2005 Vi sendte våre invitasjoner som b-post med fine frimerker. Det eneste er at man må gå på posten og sende dem, og at det må være mer enn 20 brev samlet, så vidt jeg forstod. Men jeg skjønner ikke at Posten lager den typen frimerker på 5,50 og ikke vanlig porto. Blir litt ekstra styr ja.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 23. februar 2005 #47 Skrevet 23. februar 2005 Nå har jeg veid og veid invitasjonene i konvolutt og de er under 20 g...jippi... Dermed går ikke jeg på en smell!
Arwen Skrevet 23. februar 2005 #48 Skrevet 23. februar 2005 Vi sendte våre invitasjoner som b-post med fine frimerker. Det eneste er at man må gå på posten og sende dem, og at det må være mer enn 20 brev samlet , så vidt jeg forstod. Men jeg skjønner ikke at Posten lager den typen frimerker på 5,50 og ikke vanlig porto. Blir litt ekstra styr ja. man kan sende enkeltpost som B - post. har gjort det mange ganger jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå