Buddhahode Skrevet 15. juni 2012 #1 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er bedt med på en charterreise med star tour til Sunny Beach. Hotellet ser fint ut, Barcelo Royal Beach Hotelll. Men jeg har hørt så masse negativt om stedet i selv. Ser jo samtidig at mange reiser fit allikevel. Burde jeg bli med på turen? Hvordan opplevede dere Bulgaria?
Buddhahode Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2012 Hehe, går ikke alltid like greit å skrive med mobilen :-)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #3 Skrevet 15. juni 2012 Husk solkrem og kondomer, god tur og lykke til. Kan sikkert være østeuropeere på hotellet, bare så du er advart. Anonym poster: 92588cbe848ef91eba7ed38c18cc5ed2
marielle171 Skrevet 15. juni 2012 #4 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har vært der for noen år siden og jeg syntes det var veldig gøy der! mye festing, men hvis du ikke liker det går det an å sole seg selvfølgelig å gå litt rundt i byen. Det er ikke så veldig mange muligheter til å dra på dagsturer. men hvis du vil ligge ved stranda og ikke bryr deg så mye om kultur og natur passer denne ferien deg:)
caroprins Skrevet 15. juni 2012 #5 Skrevet 15. juni 2012 (endret) Det hotelllet har jeg også tenkt å bruke den dagen jeg reiser til Bulgaria. Det er 5 stjernes all inklusive og ligger så vidt jeg forstår i en roligere del av sunny beach. Det får veldig gode referanser på trip advisor. Nå har jeg aldri vært i Bulgaria men jeg regner med at ved å bruke sunn fornuft og ta vanlige sikkerhetsregler som man alltid bør når man er ute å reiser, så er vel ikke Bulgaria verre enn andre steder. Kjenner fler som har vært de mange ganger og aldri hatt noe tull. Jeg vil også reise med Star tour hit for de har det beste utfluktsprogrammet på sunny beach som jeg har kunnet finne. Blandt annet en 2 dagers tur til Istanbul som jeg absolutt kan tenke meg. Om du går inn på star tour sine sider og slår opp på Bulgaria, Sunny Beach så finner du alle utfluktene. Masse å oppleve. Ellers så har det hotellet et stort spa anlegg som sikkert er verdt å prøve. Stranden er jo fin så med sol og sommer så kan jeg ikke tenke meg annet enn at det blir bra. Vanlige forhåndsregler: pass på verdisaker, vær obs på eventuelle lommetyver, lås verdisaker inn i safen, ikke gå alene, i alle fall om kvelden, ikke drikk deg overstadig beruset, pass opp for mat som du ikke er stekt, kokt eller kan skrelles, ta med imodium og antibac for sikkerhets skyld. Vær ellers vennlig og høflig i møte med befolkningen så går det nok bra. Ha en God Tur Endret 15. juni 2012 av caroprins
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå