Gå til innhold

Ute? Ute? Ute?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ahh, da sitter man her da, og det renner inn med meldinger fra kåte beilere som er ute på byen. Hva er dette for noe? "Ute?" Finnes det ingen menn som har noe mer vettugt å si en bare de tre bokstavene der?? Hva med å by litt mer på seg sjøl? Så jævla kjedelig å motte en sånn kort upersonlig melding. Får ikke akkurat lyst å svare, selv om man kanskje i utgangspunktet hadde lyst. ARG!!!

Anonym poster: 30488edd2646b78cb4dd18a02825e024

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å syte, du får nå iallfall meldinger.

Anonym poster: ad97742cb0fb9e725f2bfaeea62a7512

• Liker 6
Gjest Katten.
Skrevet

Noen damer er ikke verdt mer enn tre bokstaver.

:nigo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, mye mulig det katten! Men det må isåfall være fordi de ikke vet bedre :P

Gjest Katten.
Skrevet

:D

Mennesker er tidvis ekstremt dumme.

Gjest Janus
Skrevet

Skjønner den, men jeg har fått den fra høns noen ganger også, så dere er ikke alltid like kreative selv.

:)

Gjest Katten.
Skrevet

Høns har en tendens til å være mindre kreativ. Derfor foretrekker jeg å bl.a. date kvinner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hender jeg sender tilbake samme ulla, i ren protest, og da merkelig nok så er neste melding riktig så mye hyggeligere :P

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, så jævlig enig.

Det der kunne jo faktisk jeg skrevet. :gjeiper: Har tenkt ofte på det selv, og syns det er et ork å svare om de ikke spør mer enn det.

Anonym poster: 422523b34f77b9d916559f54a2d43e6e

• Liker 2
Skrevet

Men noen ganger så lurer man jo på akkurat det. Man trenger ikke alltid skrive lange meldinger.

Gjest Cakenommy
Skrevet

Jeg gidder ikke å svare på slike meldinger om jeg får det, best å ikke gi de noen forhåpninger. Betaler heller for drikken, eller hva det skal være for selv. Ingen tvil!

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fordi de ikke klarer å skrive mer enn tre bokstaver i en sånn tilstand! Skulle de skrevet lange meldinger så hadde det blitt masse skrivefeil og tull ;)

Anonym poster: 8059c1801d0ffa8a739b60c04b7a0974

Gjest Janus
Skrevet

Høns har en tendens til å være mindre kreativ. Derfor foretrekker jeg å bl.a. date kvinner.

Blant annet? Hva annet dater du? Menn?

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Er det generelt lite sjarmerende når menn tar kontakt når de er ute og drikker?

For mitt vedkommende er jeg en veldig rasjonell person når jeg er edru, men denne siden av meg selv har en tendens til å havne i baksetet når alkoholen begynner å pumpe i blodårene. Jeg har fortsatt rimelig god kontroll, men jeg blir langt mer emosjonell og lever mer i øyeblikket.

Derfor hender det at jeg bruker å få veldige gode "idèer" når jeg er under påvirkelse av alkohol. Idèer som jeg kanskje ikke hadde fått når jeg var edru. Det betyr ikke at det nødvendigvis handler om sex, men at jeg tillater meg selv å innse hvor godt jeg liker en person og har lyst å fortelle vedkommende det.

Jeg har allikevel utviklet en regel som jeg greier å følge ganske godt nå om dagen: "Om det er en så god ide i kveld, så må den være fortsatt like god i morgen, så vent til da og se om du føler det på samme måte!"

Egentlig skulle jeg ønske jeg hadde promille døgnet rundt, minus bakdelene.

Skrevet

Jeg er jente og kan finne på å skrive det samme.. Enten om det er til venner eller en jeg vil ha sengekos med..

Skrevet

Men herregud,det trenger jo ikke bety at de vil under skjørtet på deg,ts. Litt innbilsk?

Skriver støtt og stadig slike meldinger til folk hvis jeg lurer på om de er ute,helt uten baktanker tenk :nigo:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Blant annet? Hva annet dater du? Menn?

Sauer, kyr, diverse diverse.

Just remember: BAAAAA means no.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Noen damer er ikke verdt mer enn tre bokstaver.

:nigo:

haha, bra sagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...