Alvina Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #21 Skrevet 16. juni 2012 å opprette tråder for å diskutere rus er en ting, men du oppretter tråder om rus i rus! det lyser lang vei at du ikke er edru Alvina.. Jeg ser den. Men nå har jeg ikke noe valg, har drukket opp alle reserver jeg har... Men angrer ikke nå, for jeg har alt jeg trenger... og jeg ga en full seier til kjæresten min også, så nå er han nøgd. Men vi møtes ikke på noen dager mer nå, det er jobb og omstendigheter, men han også hadde vært sammen med en annen, men han sa at det føltes tomt, han vil ha meg... Og så jeg da, som er så innbilsk... Men jeg vil ikke legge ut detaljer, men det går bra inntil videre. Jeg ga han en super orgasme før han gikk. Og da håper jeg han ikke rører andre damer på en stund, men jeg håper jo at han kommer i kveld, men det gjør han ikke. Men han er glad i meg, og det vet jeg. Vi har vært kamreater i 28 år, selv om vi ikke har møttes jevnlig. Men når jeg har møtt han, har han alltid gitt meg en klem, og et smil. Men hvor har du det fra? For det stemmer jo ikke. Anonym poster: a1e5f89328b6baf9bf8b8df5814cc14f Du har kanskje rett, men du kan vel ikke påstå at du kjenner meg...og da vet jeg ike hvilken kabal du legger frøken. Huff, det virker som du har mange tanker å slite med for tiden...og du virker å være litt "utafor",siden du skriver usammenhengende og rart. Vær så snill å slutt nå, det kommer sikkert til å bli helt j****g når du engang "lander" og oppdager alt du har skrevet her inne Anonym poster: a88733f402deead0bdafd2af4b063115 [/q Jeg har landet, men det går bra. Ingen skade er skjedd, jeg har hatt sex, det er vel det eneste rare jeg har gjort, men han får ta på seg skylda siden han gjør meg så rar. Jeg har ingen faste etablerte kjærester per i dag, men er på randen... til å ønske meg en. Det vet han, og jeg er en voksen kvinne så jeg regner med at vi sikkert finner ut av det, uten hjelp av andre. Han har hørt mange rykter om meg, og jeg har sagt at det kan ikke være sant, men... jo det er jo sant..det kan jeg stå for, men min versjon er faktisk verre, så vi har jo pratet... Han måtte holde en avtale i dag tidlig og mobilen møtte han med fem ubesvarte anrop. Jeg gjorde en grei blowjob, for jeg liker det selv. Og han vet at jeg kan, så hvorfor ikke... Men jeg savner han, å sove sammen med han under dyna er så unikt, har aldri følt at jeg har vært fyllesjuk etter at jeg møtte nettopp han. Joda, vi har også kranglet, men vi renset lufta. Det jeg er redd for er at jeg er mer glad i han enn han er i meg. Da kan jeg jo bli såret en dag når han møter en evt ny dame. Men jeg kan ikke leve og tenke negatvit, og som en mann respekterer jeg han, og han har aldri lovet meg noe, han har bare sagt at jeg er den beste i hele verden...
Mango Skrevet 17. juni 2012 #22 Skrevet 17. juni 2012 Det er ikke mitt problem, jeg er alltid ærlig, ikke alltid, men ofte. ... Du er alltid ærlig, ikke alltid, men ofte? Sorry for harde ord, men det her høres helt loka ut. Ikke veit jeg hva du driver med, men kun kokain kan det umulig være. Sopp eller syre høres mer sannsynlig ut. Godt tips; Legg fra deg kurven med restene etter soppturen, gå til legen og få deg en time hos psykolog. Og nei, jeg mener ikke å være frekk- men noen trenger du å snakke med, og jeg tror du trenger mer hjelp enn dette forumet noen gang kan gi deg.
Gjest Maruwan Skrevet 17. juni 2012 #23 Skrevet 17. juni 2012 (endret) tror den forrige tråden din ble stengt fordi du oppfordret andre brukere å fortelle om deres kokkis erfaring, det strider med reglene her på KG. jeg henviser til regelverket: " Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Noe som strider mot norsk lov. " http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules bruk av kokain strider mot norsk lov. Å snakke om effekten av- og erfaringer med rus strider ikke mot norsk lov. Det er heller ikke mulig å ruse seg interaktivt på kvinneguiden, så juridisk er en på veldig trygg grunn her. Det handler nok om moralisme mer enn noe annet, og så henviser en til lovverket fordi det høres flott ut for folk som ikke har peiling. Endret 17. juni 2012 av Maruwan
Gjest Kyklopen Skrevet 17. juni 2012 #24 Skrevet 17. juni 2012 Å snakke om effekten av- og erfaringer med rus strider ikke mot norsk lov. Det er heller ikke mulig å ruse seg interaktivt på kvinneguiden. det er riktig. men hvis du leser regelverket til KG så har de laget en regel som gir dem rett til å fjerne innlegg som handler om noe som strider mot norsk lov, hvis de ønsker. og det var det jeg poengterte ut i utgangspunktet.
Gjest Maruwan Skrevet 17. juni 2012 #25 Skrevet 17. juni 2012 det er riktig. men hvis du leser regelverket til KG så har de laget en regel som gir dem rett til å fjerne innlegg som handler om noe som strider mot norsk lov, hvis de ønsker. og det var det jeg poengterte ut i utgangspunktet. Dette har ingenting med norsk lov å gjøre, ettersom de ikke er forbudt å snakke om noe som helst i følge norsk lov. De må gjerne ha en regel hvor de sier at de sletter ting de ikke liker, men det de ikke kan gjøre er å feilaktig gjemme seg bak "norsk lov". Det er mitt poeng.
Gjest Kyklopen Skrevet 17. juni 2012 #26 Skrevet 17. juni 2012 Dette har ingenting med norsk lov å gjøre, ettersom de ikke er forbudt å snakke om noe som helst i følge norsk lov. De må gjerne ha en regel hvor de sier at de sletter ting de ikke liker, men det de ikke kan gjøre er å feilaktig gjemme seg bak "norsk lov". Det er mitt poeng. Reglen henviser da ikke til norsk lov? norges lover eksisterer. den er det mulig å stride mot. og reglen her på KG går ut på at du ikke kan poste innlegg som inneholder: * Noe som strider mot norsk lov. det er alt den sier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå