Gjest Klar for ferie Skrevet 6. februar 2004 #1 Skrevet 6. februar 2004 Noen som har steder eventuelt et spesielt hus å anbefale? Hva bør vi være obs på når vi skal leie feriehus? Hva med disse feriesentrene de har i Danmark m/leiligheter, noen med erfaring? På forhånd takk for svar!
Emy Skrevet 6. februar 2004 #2 Skrevet 6. februar 2004 Leide et fett hus i Falster for noen år tilbake. Basseng inne og alle andre fasiliteter. DER var det fint. Et annet år leide vi en nedslitt rønne like ved Ålborg. Har forskjellige erfaringer. Kommer helt ann på hva du er på jakt etter. Nære sjøen ? Nære by ? Å feriere i Danmark har for meg vært en ok opplevelse. Billig mat og drikke. Men jeg forbinner Danmark litt med slike fornøyelsespaker :evil:
Pusekatt Skrevet 6. februar 2004 #3 Skrevet 6. februar 2004 Det er faktisk ikke SÅ billig i Danmark, vi var på ferie der i fjor sommer, og det gikk mye mer penger enn forventet på mat og drikke. Selve feriehuset leide vi gjennom www.dancenter.no, det var helt fint.
*Shira* Skrevet 11. februar 2004 #4 Skrevet 11. februar 2004 Leide hus på Marielys på Falster via Dansommer. Vi var 3 familier og hadde kjempefint hus med god tumleplass for alle de små.
monja Skrevet 11. februar 2004 #5 Skrevet 11. februar 2004 Vi leide hus i Frederikshavn, og hadde det kjempefint der. Ellers er Skagen og Ebeltoft å anbefale
Lemona Skrevet 11. februar 2004 #6 Skrevet 11. februar 2004 Et tips er å ikke leie gjennom de store kjedene som Dansommer og Dancenter. Gjorde det i fjor, mens vi i år har bestilt direkte av utleier. Det ble flere tusenlapper billigere.
showgirl Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 Tar opp en "gammel" tråd... Hvordan kan man finne hus i feks Sverige/Danmark? Avertere i en avis? Hva finner jeg på nett??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå