AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Jeg er en smule bekymret her jeg sitter. De siste dagene har jeg hatt ømhet eller lette mens smerter rundt livmorområdet, det er ubehagelig hvis jeg trykker ovenfor skambenet. Jeg har også hatt litt mer utflod enn vanlig og den er lysegul. Jeg vet at jeg hadde eggløsning for to, tre dager siden men jeg kan ikke huske at jeg har hatt slikt ubehag eller gul utflod før. Jeg har nettopp begynt å ha sex med en ny partner, han er helt frisk da vi var sammen å sjekket oss før vi hadde sex første gang, vi har også brukt kondom og hoppe av i svingen metoden frem til nå (starter på pilla om ca to uker). Kan det hende at jeg har ubehag fordi det har vært eggløsning, eller fordi jeg har hatt en del mer sex enn jeg vanligvis er vant til? Eller burde jeg fått time hos legen for å sjekke det ut? Anonym poster: 27f51a69defd6b71868bb60813273968
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg er en smule bekymret her jeg sitter. De siste dagene har jeg hatt ømhet eller lette mens smerter rundt livmorområdet, det er ubehagelig hvis jeg trykker ovenfor skambenet. Jeg har også hatt litt mer utflod enn vanlig og den er lysegul. Jeg vet at jeg hadde eggløsning for to, tre dager siden men jeg kan ikke huske at jeg har hatt slikt ubehag eller gul utflod før. Jeg har nettopp begynt å ha sex med en ny partner, han er helt frisk da vi var sammen å sjekket oss før vi hadde sex første gang, vi har også brukt kondom og hoppe av i svingen metoden frem til nå (starter på pilla om ca to uker). Kan det hende at jeg har ubehag fordi det har vært eggløsning, eller fordi jeg har hatt en del mer sex enn jeg vanligvis er vant til? Eller burde jeg fått time hos legen for å sjekke det ut? Anonym poster: 27f51a69defd6b71868bb60813273968 Kjempesmart, prøver du å bli gravid eller? Anonym poster: 5438c1813bacfca705d1927f9d952f75
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Hei Jeg tror ikke du skal være så veldig bekymret enda. Både eggløsning og bytte av partner/hyppigere sex kan gi symptomer som de du beskriver. Så lenge dere har sjekket dere og du ellers er i fin form synes jeg ikke du behøver å gå til lege enda. Hvis det forverrer seg eller vedvarer kan det jo kanskje greit med en sjekk bare for sikkerhets skyld. God bedring! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå