Gå til innhold

Kvinner som "digger" å suge..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir jævla irritert jeg når jeg ser at en kvinne skriver at hun liksom "digger" å suge så lenge den er nyvaska og såpesmakende...For faen, når jeg sier jeg digger å slikke fitte er det fordi jeg vil smake kjønnet hennes, gjerne litt svett og saftig, uten smak av noe jævla såpe. Hun skal være litt skitten, uten å lukte råtten fisk da naturligvis, men nyvaska - NEI TAKK!

Du digger ikke suge penis om du krever at han kommer rett fra dusjen, da digger du såpe. Hvordan kan du mene at å suge en nyvaska penis er det samme som å suge en ekte penis?

Anonym poster: 6190c2c1f64c44f8f87ba78d8a323e6b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får da likefullt nyte å se han nyte når man suger en nyvasket mann? Er det jeg DIGGER med å suge, å gi den nytelsen, og se at han har det godt :)

• Liker 3
Gjest Vampen
Skrevet

Penisen er vel ekte uansett?:klo:

Når det er sagt, så lenge man har normal hygiene, så trenger den absolutt ikke å være nydusjet for at suging skal være digg.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg "digger å suge" kjæresten min, samme om han er nydusjet eller ikke, men altså det er jo grenser på hvor ikke nyvasket den kan være også da. Kvinner også, om de ikke vasker seg, altså ikke inni..., så lukter det jo ikke slik det skal etterhvert. Så så lenge mannen har en normal renslighet er det ingen krav til at han skal være nyvasket.

(Har i grunn lært her på KG at det ikke er noen jenter som faktisk liker å suge, de bare sier de gjør det, men hadde gladlig sluttet om de slapp, så da lyver jeg tydeligvis om at jeg liker det, jeg bare oppfyller plikten min)

:ironi:

Anonym poster: 7dfb48fa32ac8f2dd0b27f6c49d566cd

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg "digger å suge" kjæresten min, samme om han er nydusjet eller ikke, men altså det er jo grenser på hvor ikke nyvasket den kan være også da. Kvinner også, om de ikke vasker seg, altså ikke inni..., så lukter det jo ikke slik det skal etterhvert. Så så lenge mannen har en normal renslighet er det ingen krav til at han skal være nyvasket.

(Har i grunn lært her på KG at det ikke er noen jenter som faktisk liker å suge, de bare sier de gjør det, men hadde gladlig sluttet om de slapp, så da lyver jeg tydeligvis om at jeg liker det, jeg bare oppfyller plikten min)

:ironi:

Anonym poster: 7dfb48fa32ac8f2dd0b27f6c49d566cd

Jeg er enig, og jeg liker det også.:) Men jeg tror noen kvinner her inne bidrar til myten om at "kvinner egentlig ikke liker å suge". Jeg har inntrykk av at mange menn formulerer seg på en måte som tilsier at de liker å utføre oralsex, mens noen kvinner formulerer seg på en måte som tilsier at de liker å gi ham nytelse. Ikke at sugingen i seg selv gir dem noe. Tenningen ligger i effekten det har på ham. Det er ikke noe galt i det, men jeg kan skjønne at noen menn får inntrykk av at selve sugingen er noe mange kvinner ikke er så himla begeistret for.:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir jævla irritert jeg når jeg ser at en kvinne skriver at hun liksom "digger" å suge så lenge den er nyvaska og såpesmakende...For faen, når jeg sier jeg digger å slikke fitte er det fordi jeg vil smake kjønnet hennes, gjerne litt svett og saftig, uten smak av noe jævla såpe. Hun skal være litt skitten, uten å lukte råtten fisk da naturligvis, men nyvaska - NEI TAKK!

Du digger ikke suge penis om du krever at han kommer rett fra dusjen, da digger du såpe. Hvordan kan du mene at å suge en nyvaska penis er det samme som å suge en ekte penis?

Men jeg liker jo såpe. Det er så fresh :) Jeg kunne suge såpe hele dagen, og aller helst også kunnet lage såpebobler.

Anonym poster: 54ef7d9c7b5523549b1cbedf7c73b3c5

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

For det første smaker det ikke såpe, da har de glemt å skylle seg med vann etterpå.

For det andre kan det jo hende man vil ha generell skitten sex uten restriksjoner, og da er det greit å være ren og pen for begge parter.

Men om du liker svette damer som ikke har dusja på et par tre-fire døgn - så be my guest :)

• Liker 3
Gjest sardintroll
Skrevet

Han trenger selvsagt ikke være nydusjet for at jeg skal suge ham, men jeg setter pris på om han skyller den i springen først, når det har blitt noen dobesøk i løpet av dagen. Er ikke SÅ digg å smake på gammel urin. :gjeiper:

Skrevet

Jeg tenner på å kjenne at han blir hardere og hardere inni munnen min:) Samme om han er nydusja eller ikke. Jeg liker det fordi det tenner meg, ikke bare fordi han liker at jeg gjør det.

• Liker 1
Gjest Spils
Skrevet

Jeg tenner på å kjenne at han blir hardere og hardere inni munnen min:) Samme om han er nydusja eller ikke. Jeg liker det fordi det tenner meg, ikke bare fordi han liker at jeg gjør det.

That's the spirit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...