AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #1 Skrevet 14. juni 2012 Har prøvd meg med både Iphone og htc, men syntes det bare er problemer! Det går jo ikke ann å ringe med, skjermen vil ikke reagere, den "henger seg opp" hele tiden, tåler ikke å falle ned. Ok... de er morsomme, men dyrt leketøy!! Nå går jeg tilbake til en svart, gammeldags nokia <3 Er dere fornøyd med smartphonene deres? Anonym poster: b1c1d751132c3090ff1ec0a20534ae2d 1
Ryvre Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg er veldig fornøyd med min iPhone. Har prøvd noen andre smarttelefoner, men da opplevde jeg noen småting som irriterte meg litt, men uansett så har jeg aldri opplevd å ikke kunne ringe eller at skjermen ikke reagerer. Men man velger det som gjør en mest fornøyd. Er du ikke fornøyd med smarttelefon så velger du ikke det...enkelt og greit Jeg bruker min iPhone til alt. Ringer, tekster, surfer, spiller, sjekker mail, tar bilder osv osv. Ikke opplevd noen problemer. Den tåler ikke så mange fall i bakken, men jeg har kjøpt en casing til den så nå har den overlevd hundrevis av fall uten å få en skade. Noen skjønner ikke hvorfor man kjøper en telefon som ikke tåler å mistes i bakken, men jeg kjøper telefon som oppfyller mine krav...ikke hvor mye de tåler. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Jeg er veldig fornøyd med min iPhone. Har prøvd noen andre smarttelefoner, men da opplevde jeg noen småting som irriterte meg litt, men uansett så har jeg aldri opplevd å ikke kunne ringe eller at skjermen ikke reagerer. Men man velger det som gjør en mest fornøyd. Er du ikke fornøyd med smarttelefon så velger du ikke det...enkelt og greit Jeg bruker min iPhone til alt. Ringer, tekster, surfer, spiller, sjekker mail, tar bilder osv osv. Ikke opplevd noen problemer. Den tåler ikke så mange fall i bakken, men jeg har kjøpt en casing til den så nå har den overlevd hundrevis av fall uten å få en skade. Noen skjønner ikke hvorfor man kjøper en telefon som ikke tåler å mistes i bakken, men jeg kjøper telefon som oppfyller mine krav...ikke hvor mye de tåler. Hvilken er det du har? Anonym poster: 59250ca8a6d5d8baaec3cbe73a4e98e3
Ryvre Skrevet 14. juni 2012 #4 Skrevet 14. juni 2012 Hvilken er det du har? Anonym poster: 59250ca8a6d5d8baaec3cbe73a4e98e3 Jeg har en iPhone 4 (ikke `s`)
Karmosin Skrevet 14. juni 2012 #5 Skrevet 14. juni 2012 Har HTC og har hatt andre smarttelefoner før, har aldri hatt noen problemer av noe slag og alt er bare velstand, men alle trenger jo ikke å ha smarttelefon. Jeg hadde overlevd å gå tilbake til ikke-smart også, jeg. Tror jeg.
Minya Skrevet 15. juni 2012 #6 Skrevet 15. juni 2012 Jeg vil gjerne ha en mobilTELEFON og ikke en duppeditt, så foreløpig holder jeg meg til min Sony Ericsson z710i. Dessuten er jeg fæl til å miste mobilen i bakken, så hadde jeg hatt en duppeditt, hadde skjermen vært knust allerede den første uka. Ser heller ikke vitsen med å bruke flerfoldige tusen kroner på en mobil når du kan få en fullt fungerende en til en tusenlapp. 1
Ryvre Skrevet 15. juni 2012 #7 Skrevet 15. juni 2012 Ser heller ikke vitsen med å bruke flerfoldige tusen kroner på en mobil når du kan få en fullt fungerende en til en tusenlapp. Fordi vi alle har forskjellige behov kanskje Hva skal jeg med en telefon til tusenlappen dersom jeg ikke kan sjekke mailen på den f.eks? Jeg har behov for en telefon som gir meg alle de tingene jeg trenger så jeg slipper å måtte dra med meg en tung laptop, en telefon, en mp3 spiller, et kamera m.m men heller ha alt i en såkalt duppedings. Min beste venn derimot har ikke noe behov for noe av dette, kun sms og telefonsamtaler så hun har en gammel telefon med taster og alt og er strålende fornöyd med det 3
OneLove Skrevet 15. juni 2012 #8 Skrevet 15. juni 2012 La meg se... Å gå tilbake hvor jeg ikke kan ha følgende med meg i lomma: - Spotify - Mobilbank - Evernote - Treningsapp - "Billetter" på NSB - GPS og kart - m.m ...nei, tror ikke det 2
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2012 #9 Skrevet 15. juni 2012 verden ble mye enklere etter at jeg fikk smartphones, og jeg har hatt sånt lenge. iPhone holder jeg meg langt unna, men jeg har vært veldig glad i mine HTC'er. akkurat nå har jeg en litt rar en, en HTC EVO 3D. for meg er det veldig ok å kunne overføre penger og sjekke konto via mobilbanken. jeg er også veldig glad i kart-funksjonen, samtidig som det er veldig greit å ha tilgang til nett på et kjapt og behagelig vis. men viktigst av alt så bruker jeg telefonen som nøkkel. min telefon åpner veldig mange dører, og det er ufattelig mye bedre enn å måtte løpe rundt med x antall nøkkelkort når man er på jobb.
Solbærsaft Skrevet 15. juni 2012 #10 Skrevet 15. juni 2012 men viktigst av alt så bruker jeg telefonen som nøkkel. min telefon åpner veldig mange dører, og det er ufattelig mye bedre enn å måtte løpe rundt med x antall nøkkelkort når man er på jobb. Oh, knall! Hvordan fungerer det? Erstatter den et nøkkelkort? --- Jeg elsker min iPhone 4. Dessverre begynner knappen foran å bli sløv og reagerer ikke alltid når jeg trykker på den. Håper iPhone 5 kommer snart? :D
Gjest meh Skrevet 15. juni 2012 #11 Skrevet 15. juni 2012 Har prøvd meg med både Iphone og htc, men syntes det bare er problemer! Det går jo ikke ann å ringe med, skjermen vil ikke reagere, den "henger seg opp" hele tiden, tåler ikke å falle ned. Ok... de er morsomme, men dyrt leketøy!! Nå går jeg tilbake til en svart, gammeldags nokia <3 Er dere fornøyd med smartphonene deres? Anonym poster: b1c1d751132c3090ff1ec0a20534ae2d Da tenker jeg meg nesten at du har valgt en dårlig mobil, blant annet så er Iphone veldig utsatt for skader ved fall. Jeg har personlig en LG Optimus 2x og er veldig fornøyd med den, forholdsvis rask å arbeide og solid for å være en smartphone, mistet den i bakken utallige ganger. Har hatt min i over 1 år uten noen store problemer. Det fine med smartphones er at de er så allsidig, du kan bruke den til så mangt - OK kamera, kart/GPS, notisblokk sammenkoblet din PC osv. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. juni 2012 #12 Skrevet 15. juni 2012 Oh, knall! Hvordan fungerer det? Erstatter den et nøkkelkort? Min arbeidsgiver ble drita lei av å gi oss nye nøkkelkort som ble tapt hele tiden, så vi fikk et system som erstattet disse via smartphones, ja. sender bare en kode til døren via app og vips. noen brukere krever at telefonen er i umiddelbar nærhet av døren som skal åpnes, mens andre brukere kan være hvor de vil i landet.
Gjest BM2 Skrevet 15. juni 2012 #13 Skrevet 15. juni 2012 Skal uttale meg når jeg får lagt mine klamme hender på Samsung Galaxy S3!
maya86 Skrevet 15. juni 2012 #14 Skrevet 15. juni 2012 Har fortsatt min iphone 3Gs. Den dekker alt jeg trenger og mer til Elsker å ha tilgang til mail, internett, facebook, skype, spill, dropbox (skole), bøker osv på tlf. Neste gang blir det nok ikke iphone siden det er kommet så mye annet og bedre. Sikler veldig på samsungs s3, men skal ikke handle noe før juletider iallefall.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #15 Skrevet 15. juni 2012 Jeg er veldig fornøyd med min iPhone 4. Anonym poster: d8aa9acd0546f5e3800e73304876d793
Cata Skrevet 16. juni 2012 #16 Skrevet 16. juni 2012 Ja, jeg er veldig fornøyd med min iPhone 4, men så er jeg vel i overkant glad i "duppeditter" også. Hos meg har den i praksis erstattet digitalkamera (for mobilen har jeg som regel med meg), bilnavigator, kodebrikke til nettbank og i noen tilfeller oppslagsverk. I tillegg har jeg alltid flytider og telefonnummer til taxi for hånden. Eh...ja...jeg kan visst ringe med den også . Men det er nesten slik at jeg bruker den minst til det formålet. Blir nok en endring på det også nå når den kommer til å erstatte den gode gamle telefonen på jobb. Har absolutt ikke lyst til å gå tilbake til "usmart" telefon, jeg ville miste alt for mange tilleggstjenester. (Skjønner forøvrig ikke alle disse som driver og mister mobilene sine. Tror min har gått i gulvet en eller to ganger siden jeg fikk den for nesten 2 år siden. Har beskyttelsesdeksel på den for sikkerhets skyld, men kunne fint klart meg uten. Synes imidlertid det gjør den litt lettere å gripe, for selve telefonen er temmelig glatt. ) 2
Ryvre Skrevet 16. juni 2012 #17 Skrevet 16. juni 2012 (Skjønner forøvrig ikke alle disse som driver og mister mobilene sine. Da er du sikkert ikke så klumsete av deg som hva jeg er Jeg mister alt i gulvet, og min iPhone går sikkert i gulvet minst en gang om dagen..og da overdriver jeg ikke
Solbærsaft Skrevet 16. juni 2012 #18 Skrevet 16. juni 2012 (Skjønner forøvrig ikke alle disse som driver og mister mobilene sine. Tror min har gått i gulvet en eller to ganger siden jeg fikk den for nesten 2 år siden. Har beskyttelsesdeksel på den for sikkerhets skyld, men kunne fint klart meg uten. Synes imidlertid det gjør den litt lettere å gripe, for selve telefonen er temmelig glatt. ) Det skjønner ikke jeg heller. Har ikke mistet telefonen min en eneste gang på halvannet år. Jeg har også et silikondeksel rundt. Det har jeg for å beskytte glasset på baksiden mot nøklene mine (på forsiden har jeg sånn beskyttelsesfolie), i tillegg til at jeg syns telefonen ser mer meg ut når den har fått et mønster som passer til hvem jeg er, og det gjør det lettere å skille min telefon fra andre sin når flere like telefoner ligger på bordet.
Tabris Skrevet 16. juni 2012 #19 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Jeg har en Samsung Galaxy SII og er svært fornøyd. Jeg for min del vil aldri gå tilbake til en mobil som ikke er smartphone. Det er så hendig med Spotify, Facebook, internet, spill, mobilbank, togtider, kalender, LinkedIn, mail, Goodreads... Jeg bruker den mye. Jeg mister telefonen min sjelden, men har også kjøpt en "lomme" for å beskytte den. Endret 16. juni 2012 av Tabris
Gjest Wolfmoon Skrevet 16. juni 2012 #20 Skrevet 16. juni 2012 Jeg har også en Samsung Galaxy s2, og kunne heller ikke gått tilbake til en vanlig telefon. I min jobb (der jeg i tillegg er frilans) er det viktig å kunne sjekke og svare på mail, ellers mister jeg muligens interessante oppdrag til noen andre med smartphone Jeg kan også bli sendt til forskjellige steder, da er det greit å ha trafikanten sin app på telefonen, så jeg kan finne ut hvordan jeg kommer meg til alle disse stedene. Jeg har app til treningssenteret også, der jeg kan melde meg på timer. En app til banken min. Jeg har bøker på mobilen min, så hvis jeg plutselig blir sittende på bussen over lengre tid kan jeg lese en bok. Mobilen min er også kalenderen min, så jeg vet hvor jeg skal være når. Går jeg meg bort på veien dit jeg skal være, har jeg kart tilgjengelig. Jeg kan også ha alle dokumenter jeg trenger tilgjengelig på dropbox, og åpne dem hvor som helst. Har jeg tråløst internett kan jeg ringe hele verden gratis gjennom skype. Jeg har også app for når jeg er på butikken og ikke vet hva jeg skal ha til middag Og ikke minst tar den veldig bra bilder. Som noen andre sa her, jeg måtte ha med meg utrolig mange dingser hvis jeg skulle hatt alt dette tilgjengelig, som jeg har i min veldig lette og greie telefon 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå