Gå til innhold

En veldig ivrig nabopus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I de siste ukene har det vært en nabopus som setter seg ved ett av vinduene mine og stirrer inn. Vi har en kjellerleilighet, så den sitter på bakken utenfor og titter inn. Jeg har to pusekatter som er innekatter som er veldig nysgjerrig på denne pusen da. Og sitter som regel og stirrer tilbake.

Jeg syns det bare er veldig søtt at den er så nysgjerrig på oss og pusene, men det er litt merkelig at den kun sitter ved ett av vinduene, enten det er i kjøkkenvinduet, stua, eller soverommet. Den følger ofte etter meg, så når den sitter i stuevinduet og jeg går inn på kjøkkenet så løper den rundt huset og kommer til kjøkkenvinduet.

Det er vel kanskje ikke et stort problem, men for meg virker det som om den kommer rett hit når den blir sluppet ut, og sitter ved vinduene i flere timer før den går hjem igjen. Er ikke dette litt dumt for pusen? At den ikke går rundt som en vanlig katt når den er ute?

Noen som har opplevd noe lignende?

Anonym poster: 8121626ddcec567ace3e43b5a547ef6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en nabopus som kommer på besøk, og som kan sitte og titte inn vinduet mens jeg lager mat osv. Hun slipper ikke inn (men kan finne på å snike seg inn.. Her en kveld mens vi satt og så på tv med terrassedør åpen, så jeg plutselig en skygge borti sofaen.. der satt det en pus gitt!) Hun kommer løpende når hun hører vår bil, og får hun ikke oppmerksomhet, så mjauer hun til vi ser henne. Og da skal hun kløs bak haka, og bak øret osv.. Det er en nydelig pus!

Katter gjør som katter vil..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe unormalt eller bekymringsfullt i dette TS. :) Så lenge du vet katten har et godt hjem, og ser ut til å være i godt hold, så er det nok bare en nysgjerrig og sosial en. :) Sikkert fint å studere andre puser og mennesker gjennom et vindu, uten fare for å bli 'antastet' på noe vis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...