Gå til innhold

Noen som har erfaring med trombosert hemoroide?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk for fire dager siden en utvendig, stor og vond hemoroide. Jeg har vært helt ute av stand til å jobbe eller gjøre noe som helst disse dagene.

Idag var jeg hos legen. Han sa at det var en av de verste hemoroider han har sett. Så snittet han et hull i den og fikk ut det levrede blodet. Han mente at da skulle alt være bra!

Men så gikk bedøvelse ut, og nå er smertene om mulig enda verre!! Er det vanlig eller må jeg ringe legen igjen for fjerde gang denne uka? Han gå jo uttrykk for at smertene og alt skulle gi seg med en gang han hadde snittet den.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ligger faktisk hjemme nå etter å ha vært på sykehuset i dag og ordnet. Var først til legen å snittet opp, da bedøvelsen gikk ut svømte jeg nesten av i smerte og dagen etter var det nesten værre enn i utgangspunktet. Etter ny tur hos legen med tømming fikk jeg henvisning og selv om je nå ligger ned trå i rumpa og sydd på ett vis som jeg neppe tror kommer til å bli pent, er jeg super takknemlig for at det er gjort. Be om henvisning for er det samme som ned meg blir ikke snittene hos legen store nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...