Gå til innhold

Uspesifisert 998kr?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har tatt seg en slik tur som uspesifisert til 998 kr Kypros, Tyrkia eller Hellas?

Hvordan var det? Fordeler ulemper? Bodde dere med ukjente?

Del gjerne med meg!=)

Anonym poster: 327a6af481d8682f34719ebd22b9c7e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ukjente? Man ender vel ikke opp ved siden av folk man kjenner?

AnonymBruker
Skrevet

Man kan bli nøtt til å dele rom eller leilighet med andre passasjerer tror jeg =/

TS

Skrevet

Det tror jeg neppe. Muligens bad/dusj kanskje.

Skrevet

Var nettopp stor sak i VG om uspesifiserte reiser... Hu ene hadde blitt bytta hotell på flere ganger i løpet av en uke og delt leilighet med andre ukjente =/

Jeg hadde ikke ville reist uspesifisert alene hvertfall!

Skrevet

Noen her som har tatt seg en slik tur som uspesifisert til 998 kr Kypros, Tyrkia eller Hellas?

Del gjerne med meg!=)

På uspesifisert havner du ikke med andre, kun de du velger å dra med. Du kan enten være veldig heldig å komme til et fint hotell og bra sted, og du kan komme på et dårlig hotel og dårlig sted.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg reiser alene!! Ingen å dra med...Takk for svar dere!

TS

Skrevet

På uspesifisert havner du ikke med andre, kun de du velger å dra med. Du kan enten være veldig heldig å komme til et fint hotell og bra sted, og du kan komme på et dårlig hotel og dårlig sted.

Gjør man ikke? http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10079176

Skrevet

Del gjerne med meg!=)

Vi har reist mange ganger på uspesifisert til syden. Dette har skjedd:

1 . Full 18 års gammel jente ble låst inn på rommet klokka fire om natta. Ble livredd. Utrygt hun brukte valiumtabletter også. Klaget - men Star tour sa at det må man akseptere på uspesifisert reise.

2. Ble flytter til annet hotell midt på natten. Kaldt og måtte ta taxi betale selv.

3. Ble plassert på hotell langt i ødemarken. Hadde ikke tilgang på buss dyrt med taxi.

4. Hotellet jeg fikk var IKKE avbildet eller beskrevet i katalogen.

5. Hotellet hadde sengedyr ble oppspist av småkryp utslett rødflammet bena klødde noe forferdelig.

6. Rommet lå i 1 etg . Måtte ha vindu oppe for å få luft. Mygg og insekter åt meg opp levende.

7. En gang ble vi plassert i en kjeller med gitter utenfor vinduene. FENGSEL.

VI har prøvd å klage på disse forholdene, men saken er den at på uspesifisert er det helt umulig å klage på noen ting. En gang fikk vi wc i 1 etg. Måtte ta heis for å gå på do. Æsj er lei av det neste gang blir det å spare litt mer å reise spesifisert slik at vi vet hvilket hotell vi kommer på.

Skrevet

Før vi fikk barn reiste vi stort sett alltid uspesifisert. Har kun hatt positive opplevelser!

Nå må det sies at vi reiste utenfor høysesong (Midten av mai, eller begynnelsen av september) og da er det veldig ofte de flotteste, dyreste hotellene som er ledige.

Vi har havnet på 5-stjernes leilighetskompleks, på flotte hoteller og fine steder nær stranden i både Hellas og Tyrkia. Har aldri opplevd å måtte flytte i løpet av ferien eller å måtte dele noe med ukjente.

Men det eneste som er sikkert når man reiser uspesifisert er jo at ingenting er sikkert... Har også hørt mange "skrekkhistorier" lignende det siggne over her skrev om.

Jeg har aldri reist helt alene, da, kun sammen med partner eller venninner.

Gjest villrev
Skrevet (endret)

Jeg reiste uspesifisert til Kreta en gang, da jeg kom dit hadde jeg leiligheten for meg selv (ganske bra standard på den og), men så fikk jeg vite at det skulle komme en dame/jente til dit senere... men jeg fikk ikke vite når! For de visste ikke det... og jeg fikk heller ikke vite hvor gammel hun var, hadde jo vært greit å vite om hun var på min alder eller 40 år liksom. Jeg dro etter noen dager og bodde på hostel, for jeg ble stressa av å ikke vite når hun damen skulle komme. Når jeg på slutten av turen dro tilbake til hotellet for å ta bussen til flyplassen, så fikk jeg vite at hun aldri hadde kommet likevel..

Endret av villrev
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere...Lommeboken min strekker ikke til SF...Får se!!

Gjest juppsi
Skrevet

Takk for svar dere...Lommeboken min strekker ikke til SF...Får se!!

Da synes jeg du burde spare opp penger og heller reise når du har råd til det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...