Gå til innhold

HVA SYNS DERE???Blir dette bra??


Fremhevede innlegg

Skrevet

3 uker er ikke god tid så mye som jeg har å gjøre nå! Nå er det faktisk nesten bare 2 uker igjen, og jeg er ikke noe klokere... :o Men skal prøve å få snakket med frisøren på lørdag, håper vi finner ut av hvordan jeg skal ha håret da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Augustbrud02:

Ikke ta det ille opp, men dette er konstruktivt.

Jeg ser du er veldig stolt av tiaraene dine, men det er ikke sikkert engel har lyst på det til seg selv (virker ikke slik), og nå virker det bare ut som du prøver å dytte det på henne. Folk ser signaturen din om de er interesserte i dine flotte tiaraer :D

Ps, den tiaraen du hadde i bryllupet ditt var råflott

Skrevet
Augustbrud02:

Ikke ta det ille opp, men dette er konstruktivt.

Jeg ser du er veldig stolt av tiaraene dine, men det er ikke sikkert engel har lyst på det til seg selv (virker ikke slik), og nå virker det bare ut som du prøver å dytte det på henne. Folk ser signaturen din om de er interesserte i dine flotte tiaraer :D

Ps, den tiaraen du hadde i bryllupet ditt var råflott

:ler: Var mest på fleip den kommenaren lenger opp, men det er egentlig vanskelig å skjønne når man skriver.... :oops: Men jeg har "snakket" med Engel via PM, så vi vet begge hvor vi står i denne sammenhengen....

Ikke ment som noen påprakking, bare som en spøk... Men takk for komplimenter iallfall.

Skrevet

Kan jeg få linken til blomster buketten der den er ifra..Kjempe fin var den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...