Gå til innhold

Føler meg så ensom :(

Fremhevede innlegg

Gjest Purelove
Skrevet (endret)

Ja, nå er sommeren her. Eksamen er over og alt er i boks. Men her sitter jeg da.. Ensom, kjeder meg mye, og føler at jeg er alene, venneløs. Alle de jeg er glad i er bortreist, mine to beste veninner flyttet sammen for å studere i utlandet. En annen god veninne har fått barn og er opptatt, de som vil henge med meg trives jeg ikke så godt med, og alt er bare så.... lonely :( uff. Savner vennene mine og de fine tidene vi hadde sammen. Vet ikke hvorfor alt gikk opp ned... alt ble forandret, og jeg får lyst til å felle noen tårer å krype under dynen :(

Hvis noen vil prate, bare å sende pm :sjenert:

Endret av Purelove
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg :klemmer: føler akkurat det samme, men det eneste som trøster meg er at det er dårlig vær i hovedstaden.. Så da får jeg sitte hjemme med god samvittighet! :D

Anonym poster: adf7f40979387decd19d29aade6013ff

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat slik tenker jeg for tiden også :( De fleste venninne mine skal flytte vekk..mine to bestevenninner blir heldigvis igjen, men hun ene skal flytte til trondheim om et år og bli borte kanskje for alltid.

Min aller beste venninne er alltid veldig opptatt for hun har alltid så mye å gjøre, så ser henne kanskje 3 ganger i måneden, selv om vi snakker sammen hver dag..

Resten av venninnene mine som bor hjemme er ikke folk jeg har lyst til å være med alene, eller som det ville være naturlig.

Har kjæreste, men han har veeldig mange venner. Føler meg så ensom, og er ikke noe flink til å møte nye mennesker :tristbla:

Anonym poster: d9ecaf6c089659e09c5e7a4157083f93

Gjest Purelove
Skrevet

Akkurat slik tenker jeg for tiden også :( De fleste venninne mine skal flytte vekk..mine to bestevenninner blir heldigvis igjen, men hun ene skal flytte til trondheim om et år og bli borte kanskje for alltid.

Min aller beste venninne er alltid veldig opptatt for hun har alltid så mye å gjøre, så ser henne kanskje 3 ganger i måneden, selv om vi snakker sammen hver dag..

Resten av venninnene mine som bor hjemme er ikke folk jeg har lyst til å være med alene, eller som det ville være naturlig.

Har kjæreste, men han har veeldig mange venner. Føler meg så ensom, og er ikke noe flink til å møte nye mennesker :tristbla:

Skjønner hvordan du har det :klemmer: det her er triste greier altså.. sukk.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvordan du har det :klemmer: det her er triste greier altså.. sukk.

:klemmer: til deg også! Men det blir vel bedre når man begynner å studere tenker jeg, forhåpentligvis, skal jobbe et år nå så det blir nok ganske ensomt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...