AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Jeg venter mensen om en uke. Har hatt et opphold fra p-pillene noen måneder, men skal nå begynne igjen. Vil begynne med en gang. At jeg ikke er fullt beskyttet den første uka eller så er helt greit. Kjæresten er bortreist i to uker til. Så til det jeg lurer på; Vil jeg få mensen om en uke eller får jeg den ikke før på slutten av brettet/pillefrie uke? Anonym poster: e90f71dc7bbb5828acbde1878a9c769b
drosophilia Skrevet 14. juni 2012 #2 Skrevet 14. juni 2012 Jeg venter mensen om en uke. Har hatt et opphold fra p-pillene noen måneder, men skal nå begynne igjen. Vil begynne med en gang. At jeg ikke er fullt beskyttet den første uka eller så er helt greit. Kjæresten er bortreist i to uker til. Så til det jeg lurer på; Vil jeg få mensen om en uke eller får jeg den ikke før på slutten av brettet/pillefrie uke? Anonym poster: e90f71dc7bbb5828acbde1878a9c769b Hei! Det er rett og slett veldig vanskelig å svare på når du begynner nå. Hormonene i P-pillen kan gi deg litt spotting med en gang, du kan kanskje få mensen som vanlig eller utsatt. Egentlig skal du jo få det i den pillefrie uken, men det er ikke sikkert at kroppen din tilpasser seg det første mnd. Når jeg brukte Yasmin og begynte før mensen, ble min mensen utsatt noen uker + svakere, men kom ikke akkurat i pillefri uke. Til informasjon kan du godt "hoppe over" den pillefrie stripen og forsette med piller for å ikke få mensen i det hele tatt. Veldig hendig når du skal på ferie, og dette er ikke skadelig.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #3 Skrevet 14. juni 2012 Tusen takk for svar Da er det vel bare å vente og se når den dukker opp da. Jeg blir nok å hoppe over den hvis det viser seg at jeg skal ha den i tiden jeg reiser på ferie, ja. Mensen på ferie er noe herk. Men jeg kan ikke hoppe over for mye, for da blør jeg litt hist og her. Så det begrenser jeg til når det er noe spesielt som skjer Får vel bare ha remediene klare og med meg den neste måneden Anonym poster: e90f71dc7bbb5828acbde1878a9c769b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå