AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #1 Skrevet 13. juni 2012 Jeg er 18 år gammel jente og bruker bh størrelse B75, og den pleier å passe perfekt. Men her er greia: PUPPENE MINE HAR FORSKJELLIGE STØRRELSER På vanlig speil hjemme så synes det ikke i det hele tatt, men jeg ser det gang på gang når jeg skifte klær i garderoben på klesbutikker. Jeg har lyst til å grine hver gang, fordi man kan se det så tydelig. Har også tatt bilde av dem for å se hvordan det blir, og de har forskjellig størrelser der og ;s Bare speilene hjemme viser det ikke, men samtidig så har jeg ikke noen BH problem, begge fyller BH jevnt. Får lyst til å ta silikon pga det der nå, og jeg som var så i mot sånt.. Mamma sier at det ikke er ferdig utvokst (hun har ikke sett dem), og at jeg skal vente til jeg er helt voksen.. Huffa meg er helt lei meg nå, har dårlig selvtillit fra før av og kroppen min var den eneste jeg likte og var glad for. Nå har puppene ødelagt for det og.. Anonym poster: ac3130d783304a889c79b4dbbc57083d
Sugerøret Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 de fleste har forskjellig størrelse på brystene.Selv har jeg 1 cup størrelses forskjell. Du er kun 18 år ,puppene er ikke ferdige ennå.Litt is i magen og ikke heng deg opp i størrelsesforskjellen med mindre det er så stort at du sliter med å finne bh som passer enten den ene eller andre puppen. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 de fleste har forskjellig størrelse på brystene.Selv har jeg 1 cup størrelses forskjell. Du er kun 18 år ,puppene er ikke ferdige ennå.Litt is i magen og ikke heng deg opp i størrelsesforskjellen med mindre det er så stort at du sliter med å finne bh som passer enten den ene eller andre puppen. Det er enkelt å finne BH som sagt, men ellers så er det stor forskjell. Man kunne trodd jeg burde bruke forskjellig BH.. Det jeg bekymrer meg mest for er gutter og hva de synes om sånt.. Anonym poster: d471f8413e53902f9b9859ced7283581
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #4 Skrevet 13. juni 2012 Men takk for svar forresten Anonym poster: d471f8413e53902f9b9859ced7283581
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har en venninne som har 1 cup i forskjell og hun skal få dekt operasjon for det. Kanskje noe du kan sjekke ut? Anonym poster: c98391bc5150021109652f953a52e28f
Gjest jenta1991 Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Jeg er 18 år gammel jente og bruker bh størrelse B75, og den pleier å passe perfekt. Men her er greia: PUPPENE MINE HAR FORSKJELLIGE STØRRELSER På vanlig speil hjemme så synes det ikke i det hele tatt, men jeg ser det gang på gang når jeg skifte klær i garderoben på klesbutikker. Jeg har lyst til å grine hver gang, fordi man kan se det så tydelig. Har også tatt bilde av dem for å se hvordan det blir, og de har forskjellig størrelser der og ;s Bare speilene hjemme viser det ikke, men samtidig så har jeg ikke noen BH problem, begge fyller BH jevnt. Får lyst til å ta silikon pga det der nå, og jeg som var så i mot sånt.. Mamma sier at det ikke er ferdig utvokst (hun har ikke sett dem), og at jeg skal vente til jeg er helt voksen.. Huffa meg er helt lei meg nå, har dårlig selvtillit fra før av og kroppen min var den eneste jeg likte og var glad for. Nå har puppene ødelagt for det og.. Anonym poster: ac3130d783304a889c79b4dbbc57083d ta å slapp av litt, det er sikkert ikke så gale som du tror jeg har heller ikke helt like store og de er ikke A-symetriske-men ikke så veldig stor forskjell. men mitt poeng er vent å se! det er helt normalt å de fleste har ikke A-symetriske pupper. kan og nevne at jeg har samboer som jeg har vært sammen med siden jeg var 18, han ser at de ikke er helt like, men elsker dem fordeom. kanskje litt for mye så vent noen år så kan du heller bestemme deg da OOOG som jeg hvet så har ingen latt merke til det før og aldri har jeg fått noen negative komentarer her er en kjempe bra side så kan du se alle de forskjellige puppene som finnes www.007b.com/breast_gallery.php
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #7 Skrevet 13. juni 2012 Jeg har en venninne som har 1 cup i forskjell og hun skal få dekt operasjon for det. Kanskje noe du kan sjekke ut? Anonym poster: c98391bc5150021109652f953a52e28f Har så lyst, men samtidig så tenker jeg at det ikke er riktig, og at jeg kommer til å få dårlig samvittighet. Som sagt så er jeg i mot det, men nå forstår jeg de som tar silikon mye bedre. Anonym poster: d471f8413e53902f9b9859ced7283581
Gjest Hotkiwi Skrevet 13. juni 2012 #8 Skrevet 13. juni 2012 Er 17, har litt samme problemet.. Har egentlig 75C, men den ene er liksom.. B-cup. Det er ikke noe gøy med sånn forskjell Skal vurdere å ta en operasjon med eget fett og ikke silikon :)Sjekk det ut!
Minya Skrevet 13. juni 2012 #9 Skrevet 13. juni 2012 75B brukte jeg også da jeg var 18 år. Nå har jeg passert 30 og bruker 70DD. Puppene dine er langt fra enige med seg selv om hvordan de skal se ut. 3
Gjest imli Skrevet 13. juni 2012 #10 Skrevet 13. juni 2012 Herregud, kva slags idiotar føreslår operasjon for ei 18 år gamal usikker jente som 99,9% sikkert har heilt normale puppar? TS - ingen har heilt symmetriske puppar, og ingen gutar bryr seg om at den ene puppen er litt større enn den andre. 5
Gjest Katten. Skrevet 13. juni 2012 #11 Skrevet 13. juni 2012 Bryr meg ikke. I løpet av et lengre forhold, vil også puppene til fruen endre seg - og ikke alltid helt likt. Null stress, de er fortsatt jævlig artig å leke med! 2
iskaffe Skrevet 13. juni 2012 #12 Skrevet 13. juni 2012 Altså! De aller aller ALLER fleste kvinner har forskjellige pupper! Vil tro det er en ytterst mikroskopisk prosent som har helt 100% identiske pupper. Og tror du gutter kommer til å merke det? De vil nok neppe stå rett fremfor deg og analysere puppene dine med forstørrelsesglass. De fleste gangene en gutt ser en pupp er i senga, under dynen, der puppene dine sjangler frem og tilbake og opp og ned. Og da er nok det siste de tenker på om den ene puppen din er noen miligram større enn den andre. Kjenner jenter som har både 1,2 og 3 cupstørrelser i forskjell. Hun ene har ikke gjort noen ting som helst med puppene sine, selv om den ene er stor og den andre er nesten flat. Det hun gjorde derimot, var å lage en skulptur av seg selv og puppene sine. Som hun plasserte i vinduskarmen i stua, til alles påsyn og beundring. Kjæreste har hun fremdeles etter rundt 10 år sammen. Du nevner at du ikke har noe problem med å fylle opp bh'en - og da mener jeg at du ikke har noe å bekymre deg for, og at du er helt normal! Skjønner jo at alle vil deg vel, og at en operasjon kan være med på å styrke selvfølelsen din, og det er jo bra at de bryr seg. Men sannheten er at du neppe har noe som trengs å fikses på - og tenk på alt det du kan gjøre for pengene du ellers ville brukt på operasjon! Du er 18 år og moren din har rett. La det gå noen år før du ser det ann på nytt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #13 Skrevet 13. juni 2012 Herregud, kva slags idiotar føreslår operasjon for ei 18 år gamal usikker jente som 99,9% sikkert har heilt normale puppar? TS - ingen har heilt symmetriske puppar, og ingen gutar bryr seg om at den ene puppen er litt større enn den andre. Det finnes en tilstand der brystvevet henger seg opp under puberteten og brystet derfor ikke blir skikkelig utviklet. Dette fører til forskjellige størrelser på brystene, og en korrigerende operasjon vil bli dekket av det offentlige i slike tilfeller. De aller fleste har forskjellige størrelser på brystene sine, men er det en stor forskjell slik at det blir direkte vondt og plagsomt kan du ta en prat med legen din. Anonym poster: f05068cbb68b0fa5032f2a942ad2e284
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #14 Skrevet 14. juni 2012 Det er bare butikkene som har helt jævlig lys og speil i prøverommene sine. Jeg ser skikkelig bleikfeit ut og føler mange klær ser helt grusomme ut på meg. Kjøpte til tross for dette en bikini her om dagen og når jeg kom hjem så så den mye bedre ut. Så lenge du ikke har planer om å ha sex i et prøverom så tror jeg ikke dette er noe å stresse over. Anonym poster: b33187688f39ae3cf45b9f1cec07f01c 1
Gjest anonym Skrevet 14. juni 2012 #15 Skrevet 14. juni 2012 Hei Det finnes andre metoder enn operasjon for å gjøre den ene større, og like stor som den andre. Har selv søkt opp på noge som heter Brava breast, og dette er ein slags maskin som lager vacuum i noen silikon.cupper som du tar på deg, og du må bruke den 10 timer til dagen, for at den skal vokse. Den er egentlig beregna til å forstørre begge, men tror du kunne få med noe som gjør at du kan forstørre kun den ene. Denne maskinen er litt dyr da, 8000 tror eg. Men så kom eg over eit anna produkt, nesten likt, som også har virket på folk, UK enhance. Der og tror eg du kan få slik at du kan bruke det på bare en av puppene. Og det er samme prinsippet som Brava breast, bare du trenger å bruke den 3 timer til dagen istedet for 10, og så kan du selv beregne hvor mye vacuum du vil, og den koster rett under 2000. Har ikkje prødt desse selv, men har lyst å prøve den UK enhance, og har lest mange tilbakemeldinger om at desse to har gitt resultater. Men du må styre vekk fra alt som er norske kopier, feks Brava bosom, den funker ikkje, men de originale funker. http://enhancebreastenlargement.com/home
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #17 Skrevet 14. juni 2012 Hei Det finnes andre metoder enn operasjon for å gjøre den ene større, og like stor som den andre. Har selv søkt opp på noge som heter Brava breast, og dette er ein slags maskin som lager vacuum i noen silikon.cupper som du tar på deg, og du må bruke den 10 timer til dagen, for at den skal vokse. Den er egentlig beregna til å forstørre begge, men tror du kunne få med noe som gjør at du kan forstørre kun den ene. Denne maskinen er litt dyr da, 8000 tror eg. Men så kom eg over eit anna produkt, nesten likt, som også har virket på folk, UK enhance. Der og tror eg du kan få slik at du kan bruke det på bare en av puppene. Og det er samme prinsippet som Brava breast, bare du trenger å bruke den 3 timer til dagen istedet for 10, og så kan du selv beregne hvor mye vacuum du vil, og den koster rett under 2000. Har ikkje prødt desse selv, men har lyst å prøve den UK enhance, og har lest mange tilbakemeldinger om at desse to har gitt resultater. Men du må styre vekk fra alt som er norske kopier, feks Brava bosom, den funker ikkje, men de originale funker. http://enhancebreastenlargement.com/home Greit at jeg er usikker på meg selv akkurat nå, men det står ikke dum på panna mi heller. Drit og dra. Takk for alle andre svar, det fikk meg til å føle meg mye mye bedre Anonym poster: d471f8413e53902f9b9859ced7283581 1
Margit25 Skrevet 14. juni 2012 #18 Skrevet 14. juni 2012 Jeg foreslår at du venter noen år før du tar et slikt valg Kan være at de ikke er ferdige enda!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå