Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #2 Skrevet 13. juni 2012 Virker raskt og greit. Det er min erfaring i allefall. 1
Gjest anonym! Skrevet 13. juni 2012 #3 Skrevet 13. juni 2012 Virker raskt og greit. Det er min erfaring i allefall. Okei, det er ikke farlig å bruke det? Leste at noen fikk forstoppelse og fikk jævlig vondt:p Og jeg har kun tatt 2 stykke. Jeg måtte ta deg pga jeg fikk diare av antibiotika, men leste at det skal du ikke gjør. Er det veldig farlig? Har kun tatt 2 da..
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #5 Skrevet 13. juni 2012 Har bare tatt det i forbindelse med å være magesyk og ikke sammen med noe annet verken antibiotika eller annet. Men du skal vel passe på å ikke ta for mye. Holdt med en gang for meg. Så du burde kanskje ikke ta noe mer før magen har stabilisert seg og du er sikker på om du har behov for noe mer eller ikke. Om du fremdeles er litt løs etter å ha tatt de to, kan du jo se om det hjelper med cola, tørre kjekks o.l. lurt å få i seg mye veske og salt også. Men vet ikke om det er farlig å blande. Har du kraftig diare kan det være lurt å spørre legen om du kan ta flere. Legevakten svarer også på sånt om du ringer de.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2012 #6 Skrevet 13. juni 2012 Har bare tatt det i forbindelse med å være magesyk og ikke sammen med noe annet verken antibiotika eller annet. Men du skal vel passe på å ikke ta for mye. Holdt med en gang for meg. Så du burde kanskje ikke ta noe mer før magen har stabilisert seg og du er sikker på om du har behov for noe mer eller ikke. Om du fremdeles er litt løs etter å ha tatt de to, kan du jo se om det hjelper med cola, tørre kjekks o.l. lurt å få i seg mye veske og salt også. Men vet ikke om det er farlig å blande. Har du kraftig diare kan det være lurt å spørre legen om du kan ta flere. Legevakten svarer også på sånt om du ringer de. Okei. Nei, skal ikke ta mer. Føler magen min er hard nå, og har halsbrann....
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2012 #8 Skrevet 14. juni 2012 Ja, det fungerer, men har aldri tatt det i forbindelse med antibiotika. Da bruker jeg probiotika, det burde du også gjøre. Fås på apotek og helsekost. Anonym poster: d32062bb1b95f9181979fabf4f212c27
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2012 #9 Skrevet 14. juni 2012 Ja, det fungerer, men har aldri tatt det i forbindelse med antibiotika. Da bruker jeg probiotika, det burde du også gjøre. Fås på apotek og helsekost. Anonym poster: d32062bb1b95f9181979fabf4f212c27 Okei. Ja tar probiotika og Uff, håper ikke jeg har gjort noe feil nå da. Siden jeg tok 2 stykker i går med antibiotika. Får du forstoppelse av imodium?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå